Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Tar en ölpaus efter en shoppingtur med grabben som skulle ha nya jeans och lite prylar till moppen på biltema. Frugan försvann så nu njuter vi av det fina vädret på en uteservering.Hamnoi, var denna kjolsmodellen du hade köpt? [emoji23][emoji23][emoji23]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Fail. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev wUThai: Tar en ölpaus efter en shoppingtur med grabben som skulle ha nya jeans och lite prylar till moppen på biltema. Frugan försvann så nu njuter vi av det fina vädret på en uteservering. Hamnoi, var denna kjolsmodellen du hade köpt? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Gissar att hen hade en full sleeve,flintis och bockskägg med gummiband samt osade av komplex Ändrades April 21, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Gissar att hen hade en full sleeve,flintis och bockskägg med gummiband samt osade av komplex Jealous much ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Gissar att hen hade en full sleeve,flintis och bockskägg med gummiband samt osade av komplex[emoji6]Bockskägg och långt hår som var lite sådär hippt flätat! [emoji23][emoji23]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 2 minuter sedan, skrev samet: Jealous much ?? Är man inte skotte eller transing så bär man inte kjol, punkt slut. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Frugan och grabben blev hungriga så vi sitter och käka lite småplocksmat. Gott skit!Och en riktig GT på stekarmackans vis. Mao, Hendricks, gurka och svartpeppar!Whoop!Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 18 minuter sedan, skrev wUThai: Frugan och grabben blev hungriga så vi sitter och käka lite småplocksmat. Gott skit! Och en riktig GT på stekarmackans vis. Mao, Hendricks, gurka och svartpeppar! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Va är det för jä*la sunkbar du sitter på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Va är det för jä*la sunkbar du sitter på? [emoji3] Sunkrestaurang, om jag få be! [emoji16]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Man får ta vara på dagar som dessa. Oduglig som man är hade jag bara två bärs på kylning. Tur det inte är så varmt i vattnet så man kan lägga ölen på kylning. Några sunköl i det fina vädret är inte så jävla dumt! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 I fortsatt avsaknad av tråden "Vad har du gjort idag" fortsätter jag att använda denna...... Vad jag gör just nu är att dokumentera vad jag har gjort idag....... Å idag blev det ett besök till kyrkan........ Där det inhandlades lite underkläder till "Black beauty"........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Gick inte riktigt som jag tänkte men bultpistolen men nu är det mesta av reglarna uppe. Får se om jag orkar få upp lite el-rör och gips i morgon Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Pillat räkor till förrätten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev ellim63: Pillat räkor till förrätten.. Helmare shrimp I suppose? Google translate Ändrades April 21, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 12 minuter sedan, skrev ellim63: Pillat räkor till förrätten.. Nja, bajssträngen är ju kvar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Benriach: Nja, bajssträngen är ju kvar... Extra krydda. Bajssträngen "is da shit" Ändrades April 21, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 25 minuter sedan, skrev Mankan: Gick inte riktigt som jag tänkte men bultpistolen men nu är det mesta av reglarna uppe. Får se om jag orkar få upp lite el-rör och gips i morgon Är det för att du skall montera spotlights...? Eller kanske Dolby Atmos högtalare? Nu sitter jag med en virre å lyssnar lite på musik..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Är det för att du skall montera spotlights...? Eller kanske Dolby Atmos högtalare? Nu sitter jag med en virre å lyssnar lite på musik..... Ja spottar och vissa nya el-matningar till köket som skall bytas och öppnas upp mot v-rum/matrum. budgeten räcker tyvärr inte till till något nytt ljudsystem. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 49 minuter sedan, skrev Mankan: Gick inte riktigt som jag tänkte men bultpistolen men nu är det mesta av reglarna uppe. Får se om jag orkar få upp lite el-rör och gips i morgon Älskar "bygga om inlägg"....... Keep up the good work....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 42 minuter sedan, skrev Benriach: Nja, bajssträngen är ju kvar... Dricker man Sofiero är det väl inga problem med bajs.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 3 minuter sedan, skrev ellim63: Dricker man Sofiero är det väl inga problem med bajs.... Det är Pepsi Max som gäller idag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Nu blir det käk. Strax blir det ... att använda kraften ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 17 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Nu blir det käk. Strax blir det ... att använda kraften ..... Den skall inhandlas imon....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Blev sugen på lite hederligt svenskt krubb i skön miljö så det fick bli att besöka pelikanen. Fan nästan så man blev lite fuktig i ena ögonvrån när det dukas upp. Fläsklägg med rotmos och 3 sorters senap, till det en lokalbrygd Jack Lemon IPA. Gåshudskänsla i gommen / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu