HuaHindinnge Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Jag ser att Ni skickar in många trevliga in lägg ' Jag har ringt till Migr i Jönköping och frågade efter 73 i kön Svaret var att Nada kön är nu ortlig Så jag tänker på de stakarna som ska ta hit sina Thai darlingarna Det tar 2 år just nu På grund av det vidriga Flyktingarna Hon lurar dig. Inte har hin skickat in något till migra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Nås av det tragiska beskedet att Avicii har avlidit.Tack för din underbara musik[emoji24]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 13 minuter sedan, skrev Nilsson68: Nås av det tragiska beskedet att Avicii har avlidit. Tack för din underbara musik Tapatalkat Inte musik i min stil men tråkig i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Jag ser att Ni skickar in många trevliga in lägg ' Jag har ringt till Migr i Jönköping och frågade efter 73 i kön Svaret var att Nada kön är nu ortlig Så jag tänker på de stakarna som ska ta hit sina Thai darlingarna Det tar 2 år just nu På grund av det vidriga Flyktingarna Tar inte många mån för att få ett svar om man vill att en Thai ska komma till Sverige och det funkar alltid, dom får komma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Så fantastiskt varje år när solen kommer högre och högre på himlen och kvällarna blir ljusare och varmare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Tar inte många mån för att få ett svar om man vill att en Thai ska komma till Sverige och det funkar alltid, dom får komma @clion blir blåst av en 40 år yngre tjej från Ghana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: @clion blir blåst av en 40 år yngre tjej från Ghana. Jag har läst och sett bilder om hans dam i Ghana synd att han inte förstår men det är hans pengar och vad jag förstår inte omyndig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 5 timmar sedan, skrev samet: Nedu... mina snökedjor är kvar en stund till.. men nästa vecka åker de av... Å mina åker av först på onsdag i samband med de årliga servicen....... Kommer bli så jäkla gött....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 3 timmar sedan, skrev Knasen: Magen är lite orolig så då smiter man in på Tims och tar en sittning. Dekorationen hör onekligen hemma på ett skithus Bäste shethuset i Pattaya......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 städar wc enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Precis nyss, skrev Enis: städar wc enis Snyggt kakel på väggarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Precis nyss, skrev M33: Snyggt kakel på väggarna! Och en fantastisk placering av skethusstolen......... Det blir toppoäng hos den internationella toaakademien....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Och en fantastisk placering av skethusstolen......... Det blir toppoäng hos den internationella toaakademien....... Skitgubbe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 1 minut sedan, skrev M33: Skitgubbe! Vad skall man säga?..... Jag gillar att skita bekvämt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Serverar lite grillat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 porrpung nästa sendan tvagning å do that eller vad nu @Fritz brukar skriva enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: porrpung nästa sendan tvagning å do that eller vad nu @Fritz brukar skriva enis Eller "pottfrisyr"........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Jag ser att Ni skickar in många trevliga in lägg ' Jag har ringt till Migr i Jönköping och frågade efter 73 i kön Svaret var att Nada kön är nu ortlig Så jag tänker på de stakarna som ska ta hit sina Thai darlingarna Det tar 2 år just nu På grund av det vidriga Flyktingarna Clion. ja har mött dig samtidigt med vinden Ja hoppas verkligen att du hittar vad du söker, men just nu är du på en spökjakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Enis: å do that eller vad nu @Fritz brukar skriva Do dät !! Så säger min hustru och när hon gör det så lyder man, inget snack om den saken. Fritz.. Ändrades April 21, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Sänker taket, hoppas bultbistolen funkar bra hela vägen. Skulle kanske haft en styrka till på krutladdningarna Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Relaxar vid pölen.Sent from my MI 6 using Tapatalk Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Kanonväder, får bli en utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Släpar ner en massa ris och grenar till majbrasan i villaområdet nere vid sjön Uppförsbacken därifrån är inte rolig. Tjejen pustar och stönar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Tittar på konstglas i Nora! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Provianterar lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu