C-dude Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 studerar änderna C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Nedu... mina snökedjor är kvar en stund till.. men nästa vecka åker de av... Mina sitter på till 2 maj.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Landat i soffan efter en helvetesvecka, nu blir det rodelträning resten av dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 (ändrad) Magen är lite orolig så då smiter man in på Tims och tar en sittning. Dekorationen hör onekligen hemma på ett skithus Ändrades April 20, 2018 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Fredagsmys..underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 studerar ”klucket” som vågorna gör C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Njuter av vad som eventuellt kan vara den Svenska sommaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Finns inget bättre än att få på sommarsulorna. Speciellt om man kör dubbat. Du måste haft ett torftigt sexliv i dina dagar. Ändrades April 21, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Du måste haft ett torftigt sexliv i dina dagar Det vet du ingenting om. Vad vet du om hur bra jag är på att runka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det vet du ingenting om. Vad vet du om hur bra jag är på att runka Måste kännas skönt att köra odubbat https://se.depositphotos.com/165589094/stock-illustration-studded-condoms-with-packing-realistic.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Måste kännas skönt att köra odubbat [emoji3] https://se.depositphotos.com/165589094/stock-illustration-studded-condoms-with-packing-realistic.html För amatörer. Vid en rejäl hamstrads kör jag med Helosan och en näve smågrus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 30 minuter sedan, skrev C-dude: studerar ”klucket” som vågorna gör C;D 25 minuter sedan, skrev samet: Njuter av vad som eventuellt kan vara den Svenska sommaren Visst är det vackert, underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 14 minuter sedan, skrev ellim63: Visst är det vackert, underbart! I morrn är det höst igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Skällde ut frugan precis! Hon "betalade" 100 kr för en Khao pad! BTT, hade du gått med på det?Grabbhalvan gör ju allt för att ruinera en, så han beställde såklart anka! Mao det dyraste på menyn! Snål som man är så nöjer man sig med en Mariestad! Frågan är hur länge man suga på den! Håller tummarna för att ingen efterrätt beställs in! [emoji109] Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 5 timmar sedan, skrev audirs2: Trängsel verket e pigga i alla fall! Fick en räkning på 528.- spänn idag, detta var trängselskatt från dec 2017!! Bra koll dom har då!! Verkar som man måste gå in i det där jävla Digmail skiten varje dag å kolla om det finns någon räkning att betala fast man in har suttit i någon trängsel på Essingeleden övht! Kör där kanske 5 gånger per år! Bärkele, arg nu!! Inte min myndighet men TV har säker jobbat där "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 preppar en krämig laxsoppa enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Varmt nu. Vätskebalans viktigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Jag ser att Ni skickar in många trevliga in lägg ' Jag har ringt till Migr i Jönköping och frågade efter 73 i kön Svaret var att Nada kön är nu ortlig Så jag tänker på de stakarna som ska ta hit sina Thai darlingarna Det tar 2 år just nu På grund av det vidriga Flyktingarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: I morrn är det höst igen Gnällbältet har slagit sina klor i Uppsala... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 On 2018-04-10 at 12:17, skrev Enis: och jag fick besökstid på hälsocentralen Fredagen den 13 kl 13.... när jag ringde om min knöl... De ringde ju dan efter kom hit bums.... och sedan vi skriver en remiss till röntgen.. Remiss framme och Röntgendockor uppgraderade ultraljud till MRI... komsi komsi på fredag den 13 kl 13... låter ju lovande det här... /Enis ~quasimodo Idag fick jag besked om resultatet från magnetröntgen. frugan helt förkrossad och ligger helt apatisk i sängen. Det var bara en fett knöl så ingen canser med 50 % dödlighet denna gång och ingen chans än på någon livförsäkring som löser ut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: Idag fick jag besked om resultatet från magnetröntgen. frugan helt förkrossad och ligger helt apatisk i sängen. Det var bara en fett knöl så ingen canser med 50 % dödlighet denna gång och ingen chans än på någon livförsäkring som löser ut enis Själv har jag blivit kallad till ultraljudsundersökning nästa fredag. Kan det bero på att jag varit gravid i flera år ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Själv har jag blivit kallad till ultraljudsundersökning nästa fredag. Kan det bero på att jag varit gravid i flera år ? Jasså, herrn fikar efter barnbidrag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Nytt glas, samma bok. Chardonney smakar fint idag, kan nog bli ett hyfsat bakrus imorgon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Jasså, herrn fikar efter barnbidrag? Alla bidrag räknas som inkomster “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 19 minuter sedan, skrev Enis: Idag fick jag besked om resultatet från magnetröntgen. frugan helt förkrossad och ligger helt apatisk i sängen. Det var bara en fett knöl så ingen canser med 50 % dödlighet denna gång och ingen chans än på någon livförsäkring som löser ut enis Jag är makalöst - tillika fantastiskt - glad för din skull! Skål ta mig faan! 👍😀👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu