samet Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 4 minuter sedan, skrev SatanG: Ja ett besök i Estacolma kräver ju lite bukfylla. Brorsan står o stampar. Ja va fan jag kommer. Bäst för dig att deras Biff Rydberg håller vad som lovas. Shit, det gjorde den. Bästa Biff Rydberg på denna sidan ekvatorn som jag tryckt i mig. Fick tyvärr ingen bild på den, men ska kompensera med lite finsk flygplansmat när jag åker hem. / SatanG Gött att Rydberg var bra! Jag käkade oxfilén... hade förväntat mig mer efter alla goda omdömen. Finsk flyplansmat är fan inte att förakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Precis nyss, skrev samet: Gött att Rydberg var bra! Jag käkade oxfilén... hade förväntat mig mer efter alla goda omdömen. Finsk flyplansmat är fan inte att förakta Nä jag ser fram emot det som ett litet barn på julafton. Har de vässat plastbesticken månntro / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 4 minuter sedan, skrev SatanG: Nä jag ser fram emot det som ett litet barn på julafton. Har de vässat plastbesticken månntro / SatanG Plastbestick... Finnarna har silver cutlery Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev samet: Plastbestick... Finnarna har silver cutlery Hahaha snålänning som man är så sitter man oftast på fel sida av skynket. Kan du reka något bra käk runt gamla stan/söder? Dagens bukfylla blir nog annars "Den gyldene freden". / SatanG Ändrades April 19, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Tänkte kolla lite F1, men det var nog inte idag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Promenad på beachroad nu. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Nån till och en i lugn och ro. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 4 timmar sedan, skrev SatanG: Hahaha snålänning som man är så sitter man oftast på fel sida av skynket. Kan du reka något bra käk runt gamla stan/söder? Dagens bukfylla blir nog annars "Den gyldene freden". / SatanG @Peolito är nog mer lämpad att tipsa om bra ställen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 2 minuter sedan, skrev samet: @Peolito är nog mer lämpad att tipsa om bra ställen... djuret.se Här finns fler små fantastiska restauranger och bar mm. Dessutom har Nilsson 68 vart med och byggt för länge sedan. Begrunda hemsidan och ring och kolla att det finns bord. Annars är baren Tweed hur trevlig som helst. Ingång Lilla Nygatan i Gamla Stan. /Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Sitter på Paradice Beach Bar och tar en soda. Är nog dags att dra hemåt strax. Det blixtrar som fan i detta moln. Kan man hoppas på en regnskur ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Loungeslafsar på enl. vissa världens bästa flygplats... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Loungeslafsar på enl. vissa världens bästa flygplats... SIN möjligtvis... byn ikväll?Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 6 minuter sedan, skrev L64: SIN möjligtvis... byn ikväll? Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk SIN helt rätt men tyvärr inte på väg till SinCity, utan hemåt till fattigdom och elände... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Förbereder kvällens diplomerings-aktiviteter med årets akademi-studenter på jobbet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Säkrat upp sommaren grillning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Säkrat upp sommaren grillning Hur skare gå... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Obligatoriska benkollen. Singaporianer måste tamigfan vara lika snebenta som sneögda... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 46 minuter sedan, skrev Benriach: Hur skare gå... Löj-ligt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 11 timmar sedan, skrev Tallviking: Strömavbrott här hemma på morgonen, inget kaffe, ingen dator, duscha i mörker blir en bra dag det här ! För helvete TV, säg för fan inte att du lyckats missa prepper på ditt oändliga CV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Löj-ligt bra Veckans tips. Lite svartpeppar och rödlök, så höjer detsmaken ytterligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 SIN helt rätt men tyvärr inte på väg till SinCity, utan hemåt till fattigdom och elände... Samma här men från Suvvan. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Just kommit hem efter att ha varit till svenska konsulatet och hämtat ut mitt nya pass, frugans dito med ett schengenvisum i samt ett intyg att jag har pengar så det räcker för att kunna få en ny förlängning av mitt "pensionärsvisum". Dessutom är ju äntligen vattenkriget äntligen över så det finns anledningar till att fira ordentligt i dag. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Godmorgon alla vänner på MPR, jag hoppas att ni får en underbar helg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Rooooogerrrrr, har du sett den vita Opeln? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu