M33 Inlagd April 16, 2018 Dela Inlagd April 16, 2018 Precis tagit emot en leverans av veckans storhandling. Skönt att ha det avklarat! Med tanke på den svaga kronan och kommande semesterresa köpte jag bara det viktigaste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 16, 2018 Dela Inlagd April 16, 2018 Idag blev det lite röj i trädgården.. Frugan klippte bort torrt i kryddlandet.. Och jag ansade lite på en av syrenbuskarna... Underbart vårväder idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 16, 2018 Dela Inlagd April 16, 2018 11 timmar sedan, skrev Knasen: Har hittat 7 små övergivna valpar efter vägen. Ringt efter någon som kan sända dom till ett tempel. Fy fan vad folk saknar hjärta.. Är väl inte omöjligt att ägaren inte vill ha valparna och placerat dem vid vägkanten så att de förhoppningsvis ska bli överkörda, thailändare avlivar inte hundar på ett humant sätt då det är olagligt och straffbart men att avliva en hund för att ha den på middagsbordet går bra, Amazing Thailand. Men det kan ju även vara vildhundar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Fotmassage! Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Blev förvånad själv men kollar tranor vid Hornborgarsjön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Tar en liten kall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 (ändrad) Väntar på Pågatåget. Ändrades April 17, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Och sen grillar vi lite... Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 (ändrad) Kommit hem från jobbet. Utbildat en ryss från Riga som jobbar på Bilia i Kista. Lite ovant att utbilda på engelska men jag tror han begrep det mesta Det är tufft å va sjukskriven Ändrades April 19, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 29 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kommit hem från jobbet. Utbildat en ryss från Riga som jobbar på Bilia i Kista. Lite ovant att utbilda på engelska men jag tror han begep det mesta Det är tufft å va sjukskriven Varför sjukskriven om du kan arbeta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 Konferens ute på Djurö Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 33 minuter sedan, skrev berlitz: Varför sjukskriven om du kan arbeta? Ironi Det var något pucko här på mpr som påstod att jag var sjukskriven fast det är snart två år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 57 minuter sedan, skrev Tallviking: Konferens ute på Djurö Jag har varit med på att bygga det rummet... Enjoy... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ironi Det var något pucko här på mpr som påstod att jag var sjukskriven fast det är snart två år sedan Ok sorry.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kommit hem från jobbet. Utbildat en ryss från Riga som jobbar på Bilia i Kista. Lite ovant att utbilda på engelska men jag tror han begep det mesta Det är tufft å va sjukskriven Bildtråd Ändrades April 17, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 16 minuter sedan, skrev uptoyou: Bildtråd Såg du inte bilden på smilyn? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17, 2018 Dela Inlagd April 17, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Såg du inte bilden på smilyn? Nej Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 13 timmar sedan, skrev uptoyou: Bildtråd Och var är din bild då ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 (ändrad) Här Ändrades April 18, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 Supporterar MFF mot DIF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 Supporterar MFF mot DIF Gick sådär va![emoji846] 3-0 yes..Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 18, 2018 Dela Inlagd April 18, 2018 17 minuter sedan, skrev Nilsson68: Gick sådär va! 3-0 yes.. Tapatalkat Ni var klart bättre, jag tar revansch10/5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Strömavbrott här hemma på morgonen, inget kaffe, ingen dator, duscha i mörker blir en bra dag det här ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Strömavbrott här hemma på morgonen, inget kaffe, ingen dator, duscha i mörker blir en bra dag det här ! Anpassa dig, bärbar dator alt mobil ger lyse men du får ju bränna lite batteri då också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 19, 2018 Dela Inlagd April 19, 2018 Ja ett besök i Estacolma kräver ju lite bukfylla. Brorsan står o stampar. Ja va fan jag kommer. Bäst för dig att deras Biff Rydberg håller vad som lovas. Shit, det gjorde den. Bästa Biff Rydberg på denna sidan ekvatorn som jag tryckt i mig. Fick tyvärr ingen bild på den, men ska kompensera med lite finsk flygplansmat när jag åker hem. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu