audirs2 Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 On 2018-04-11 at 17:42, skrev Enis: Världens bästa skådisar med mycket smarta små timida nyanser i sitt skådespeleri för att få fram känslor och beteenden /Enis Och framför allt RÖSTLÄGET!!! Det viskas aldrig in thai "sopor"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev samet: Rullar hemåt igen Ungefär 2 minuter senare åkte du förbi mitt föräldrahem Ändrades April 12, 2018 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 Första balkongölen i år. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 Mekat lingonsylt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 Morgonwalk 28 grader Bkk idag ska vi kasta vatten Morgonkoppen avklarad. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Grundar inför vattenkriget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 1 timme sedan, skrev koppar55: Sitter på St Paul's Hospital och väntar på att få en injektion i leden på stortån. Har du fått gikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Läskar lite vid ett bord som Btt gillar Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 15 minuter sedan, skrev koppar55: Ja, akut gikt. Andra gången på 3 år och naturligtvis när man är på resande fot. Det är lätt att få det när man flyger. Vet ej varför, plus att läkarna vet inte heller. Inte så roligt när man inte kan gå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Testar en mulle... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 14 minuter sedan, skrev Benriach: Testar en mulle... Är den som en Moscow Mule (vodka, lime & ginger beer)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Nån bira till i säkerhet, sen upp på flaket. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Ska köra gumman till Arlanda så jag hjälper henne att packa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 räknar ner till MRI och undrar om jag efter den kan slappna av eller om jag då får singla slant 50/50 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 16 minuter sedan, skrev Enis: räknar ner till MRI och undrar om jag efter den kan slappna av eller om jag då får singla slant 50/50 enis Håller innerligen alla tillgängliga tummar! Här blir det frulle. Någon plusgrad, men skall bli "varmt" under dagen. Tror inte på det förrän jag ser det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ska köra gumman till Arlanda så jag hjälper henne att packa Skall hon flyga med Thai eller ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Först i kön 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Skall hon flyga med Thai eller ? Jo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Är den som en Moscow Mule (vodka, lime & ginger beer)? Möjligt, har aldrig testat MM, men dena smakade lite ginger och var inte så söt. Ett skönt avbräck från alla pilsner... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Kollar in golv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Kriget slut, vapen amnesti råder. Själv åker jag och deltar i nytt krig i en av Asiens bästa städer Pattaya. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 passerade min dotters skola en tjej som gick andra året i gymnasiet tog sitt liv i förrgår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Äntligen lite mjukt under fötterna. Bordsgrannen har kväljningar p.g.a att jag luftar mina fötter. Åter en kvalitetsbild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Äntligen lite mjukt under fötterna. Bordsgrannen har kväljningar p.g.a att jag luftar mina fötter. Åter en kvalitetsbild. Det ser ut som att även hp:n luftas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu