ellim63 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 The beach, live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Letar efter tråden "Vad har du gjort idag" men hittar inte...... Konstigt, eller så är det bara skit bakom tangentbordet...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Letar efter tråden "Vad har du gjort idag" men hittar inte...... Konstigt, eller så är det bara skit bakom tangentbordet...... Ngn som kan hjälpa mig att hitta den? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Letar efter tråden "Vad har du gjort idag" men hittar inte...... Konstigt, eller så är det bara skit bakom tangentbordet...... Den har jag också letat efter och gått bet flera gånger /ENis Ändrades April 8, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: Den har jag också letat efter och gått bet flera gånger /ENis Tror det är "Dagens bild" ni är ute efter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Precis nyss, skrev Tallviking: Tror det är "Dagens bild" ni är ute efter Nope... fanns/finns en sådan tråd Köttis efterlyser "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: Den har jag också letat efter och gått bet flera gånger /ENis Då är jag inte den enda........ 1 minut sedan, skrev Tallviking: Tror det är "Dagens bild" ni är ute efter Nä, det är det inte....... Dagens bild besöker jag hela tiden........ "Vad har ni gjort idag" alternativt "Vad har du gjort idag" (kommer inte exakt ihåg vad den hette) har jag lagt in mycket på och jag är 100% på att den funnits tills nyligen...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Dags för den "berömda". Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 (ändrad) Fel Ändrades April 8, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Preppar för pizza bakning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 33 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Då är jag inte den enda........ Nä, det är det inte....... Dagens bild besöker jag hela tiden........ "Vad har ni gjort idag" alternativt "Vad har du gjort idag" (kommer inte exakt ihåg vad den hette) har jag lagt in mycket på och jag är 100% på att den funnits tills nyligen...... Den har funnits, och hittas när man googlar Men verkar vara låst eller trasig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 15 minuter sedan, skrev olle042: Dags för den "berömda". Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Fläskfileplankan på Harrys i Pattaya för 195 battingar har man tryckt i sig ett antal av, och fler lär det bli när jag återvänder från djungeln. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 2 minuter sedan, skrev M33: Den har funnits, och hittas när man googlar Men verkar vara låst eller trasig... Fan M33, du é kung över sökandet...... Nu hoppas vi på att moderatorer återställer tråden....... @Surin P3 @Nicholas @swedenfarang @Herr Chang Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 After beach live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Medans moderatorerna förmodligen letar röven av sig efter tråden "Vad har du gjort idag" finner jag ingen annan möjlighet än "Vad gör du just nu" även om det inte är just nu........ Först handlade jag ett par jäkligt snabba skor........ Sedan åkte jag runt till diverse bygghandlare och samtalet till alla lyder som nedan........ BAUHAUSE: -"Hej, jag är ute efter en sådan där tätningsmassa för att täta övergången mellan rör och stam som inte stelnar när man applicerar den........ -"Ser ut ungefär som en grå modellera"........ -"Nej brorsan, de har vi inte"....... -"Men är det inte denna som man skall ha"? -"Nä brorsan, det är det inte"........ OK, då får jag åka vidare....... -"Snyggt brorsan"...... Nästa stopp JULA......... -"Hej, jag är ute efter en sådan där tätningsmassa för att täta övergången mellan rör och stam som inte stelnar när man applicerar den........ -"Ser ut ungefär som en grå modellera"........ -"Nej brorsan, de har vi inte"....... -"Men är det inte denna som man skall ha"? -"Nä brorsan, det är det inte"........ OK, då får jag åka vidare....... -"Snyggt brorsan"...... Nästa stopp Hornbach...... -"Hej, jag är ute efter en sådan där tätningsmassa för att täta övergången mellan rör och stam som inte stelnar när man applicerar den........ -"Ser ut ungefär som en grå modellera"........ -"Nej brorsan, de har vi inte"....... -"Men är det inte denna som man skall ha"? -"Nä brorsan, det är det inte"........ OK, då får jag åka vidare....... -"Snyggt brorsan"...... Sista stopp K-rauta: -"Hej, jag är ute efter en sådan där tätningsmassa för att täta övergången mellan rör och stam som inte stelnar när man applicerar den........ -"Ser ut ungefär som en grå modellera"........ -"Jajjemensam, jag vet precis vad du är ute efter......... -"Det är den här du skall ha och den är riktigt bra att forma runt allt du kan tänka dig när det gäller sanitet....... Ridå.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 Nu börjar det ordna till sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Snyft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Nystart för hundrade gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Precis slagit ner röven i knullbombarn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 13 minuter sedan, skrev Knasen: Precis slagit ner röven i knullbombarn... Tio timmar senare=sawadee kap eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Närmre går inte att komma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Örebro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 snöstorm enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 2 timmar sedan, skrev samet: Örebro Första bilden är väl svampen eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Firar internationella Gin & Tonicdagen....... https://temadagar.se/kalender/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu