Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hörru clirre! Nu har du spammat den här bildtråden med fler en tio inlägg i rad utan att posta en bild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hörru clirre! Nu har du spammat den här bildtråden med fler en tio inlägg i rad utan att posta en bild... Kommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Där finns ingen Haj Ehh, varför tror du det, du vet inte ens vart det är någonstans, eller gör du det? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Sitter och njuter av er stollar och käkar Nu blir det väl liv på Ketchup maffian tar ha tar han inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Ehh, varför tror du det, du vet inte ens vart det är någonstans, eller gör du det? Jepp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Förkylningen blev om möjligt värre, tur att man kan jobba några timmar hemifrån mellan hostningar och power naps. Fördelen är att det är godare kaffe här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Jepp Hehe, nej det gör du inte Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Sliter hårt för brödfödan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1392284718.056057.jpg Sliter hårt för brödfödan Enis Samma här Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Försöker klura ut hur jag skall klara av dagens svåraste arbetsuppgift Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Förbereder mig för alla hjärtans dag “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Vart du så upphetsad så du inte kunde undvika och skaka kameran jag hade nog vart samma Ja eller full “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Plötsligt blev det fest? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Surfar och dricker en öl Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hehe, nej det gör du inte Jo du men det är hemligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Amazing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Ja eller full Tack ha ha men jag föredrar min kärings välfyllda rumpa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Amazing. Win rysningar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Tack ha ha men jag föredrar min kärings välfyllda rumpa Ja den e fin ,men fel färg för mig “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Förkylningen blev om möjligt värre, tur att man kan jobba några timmar hemifrån mellan hostningar och power naps. Fördelen är att det är godare kaffe här Min begynnande förkylning släppte, gud kanske hör bön iaf? Hoppas du tillfrisknar snart, de e fördjävligt att sitta hemma å vara sjuk när man har massor att göra.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 (ändrad) Tack ha ha men jag föredrar min kärings välfyllda rumpa Trevlig vokabulär du har om din nyblivna fru. Personligen skulle det aldrig falla mig i tanken att kommentera min frus kroppsdelar eller våra aktiviteter i sängkammaren här, lite respekt för sin kvinna får man ha! Ändrades Februari 13, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Surfar och dricker en öl IMG_0060.jpg Jag med tillsammans med div blomster .Nu kör affärerna med godis så fort man stiger in så i dag blev jag 100 spänn fattigare den gamla doftrankan står bakom snyggingen .Och i går var det rosorna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Ja den e fin ,men fel färg för mig Fegis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Trevlig vokabulär du har om din nyblivna fru. Personligen skulle det aldrig falla mig i tanken att kommentera min frus kroppsdelar eller våra aktiviteter i sängkammaren här, lite respekt för sin kvinna får man ha! Ja ja nu kan hon inte svenska.äch förlåt då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Ja ja nu kan hon inte svenska.äch förlåt då Äru klok eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu