Guest wUThai Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Du har bytt resmål redan ser jag! hur många zloty får man för en krona? [emoji3] Inte en enda Zloty! Jo, har bytt från ett yxland till ett annat yxland! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Inte en enda Zloty! Jo, har bytt från ett yxland till ett annat yxland! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Det låter bra, men du har tänkt att behålla frugan? eller gör du en Leifen och byter rubbet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Det låter bra, men du har tänkt att behålla frugan? eller gör du en Leifen och byter rubbet? [emoji3] Nytt land ny brud! Kör en Leffe mao! Om du undrar nåt om Polen så kan jag och vet allt om Polen! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 (ändrad) Laddar för att väggrivning. Så nu ryker den "fina" 50tals väggen. Samtidigt får jag använda min golfvinst sedan några år tillbaka Ändrades April 7, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Precis fyllt på vagnen med lite mer godsaker! Nu får jag ha mig en bärs! Ta på krafterna när man dra loss i glasbutiken! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Funderar på att köpa ett diskret litet halsband... Finns även i en påbyggnadssats för den som vill sticka ut lite... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Så där då är det bara att åka till tippen Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 29 minuter sedan, skrev wUThai: Precis fyllt på vagnen med lite mer godsaker! Nu får jag ha mig en bärs! Ta på krafterna när man dra loss i glasbutiken! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Såg ut som polarns vagn i rödby/puttsgarden färjan när vi åkte buss till Alperna en gång på 80-talet. På den tiden innan vi gick med i EU fick man inte ta in så mycket alkohol, men på utresan gick det bra. Vi satt längst bak i bussen med en bergsprängare och förde ett jävla liv hela resan ner, när vi kom till färjan hade vi redan fått onda blickar av reseledarn. Vid taxfreen så stötte vi på reseledarn, och polarn lasta ner 6st flaskor Finlandia och räkna mån,tis,ons.....sen fråga han reseledarn, hur många skiddagar var det nu igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Inväntar att Peolito skall komma och ge mig rätta raden[emoji846][emoji41]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Soldäck och en Starre! Man börjar hämta sig! [emoji109]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Lunch och uppvärmning inför matchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Blev två av mina favoriter i kväll. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Dags för F1-kval, funkar fint att streama Viaplay. [emoji3]Sent from my MI 6 using Tapatalk Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Preppar lördagsmiddag efter ett gammalt recept från min mor fast med en egen "twist"...... Orkar inte göra allt från grunden utan tog till en färdig potatisgratäng samt ersatte champinjoner med karl-johan och kommer lägga till lite plockad färdiggrillad kyckling + fetaost....... Kan nog bli OK....... Mammas original är ju visserligen jäkligt gott men jag vore inte jag om jag inte "freesylade" lite......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Y.N.W.A.L p Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Efter att ha geggat ihop alla ingredienser är det dags för "mästerverket" att skickas in i ugnen........... På.......... I ca. 25 min........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 44 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Efter att ha geggat ihop alla ingredienser är det dags för "mästerverket" att skickas in i ugnen........... På.......... I ca. 25 min........ Verkar gott. Bild på resultatet? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 3 minuter sedan, skrev swedenfarang: Verkar gott. Bild på resultatet? Kommer; för nu é det nästan klart...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kommer; för nu é det nästan klart...... Långsamma minuter på din äggklocka Ändrades April 7, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kommer; för nu é det nästan klart...... Ut ur ugnen och nu skall gratängen bara få vila lite innan man späker sitt feta lekamen annars bränner man väl munhålan åt helvete........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 3 minuter sedan, skrev uptoyou: Långsamma minuter på din äggklocka Underbar känsla att medlemmar följer mig "live and direkt"........ Ja, tiden för tillagningen kanske inte gick "livestream" direkt...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Den satte sig inte riktigt innan hungern satte in å jag skyfflade upp ätamedskedmaten på tallriken; men fan, det var fina grejjer....... Matkoma resten av kvällen........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Åker taxi med en kommandocentral värdigt ett smärre flygplan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 On 2018-04-04 at 08:43, skrev Benriach: Check... O'boy.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 8, 2018 Dela Inlagd April 8, 2018 (ändrad) Var iland igår och skaffade råvaror, håller just nu på och förbereder middagen / SatanG Ändrades April 8, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu