65Selander Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 30 minuter sedan, skrev rolba: Sitter med en soda på Paradise Bar och funderar var vattnet tog vägen. Om vattnet försvann plötsligt så är det bara att springa upp på en höjd ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Här står min transport och väntar. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 2 timmar sedan, skrev rolba: Sitter med en soda på Paradise Bar och funderar var vattnet tog vägen. Tsunami på gång? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 19 timmar sedan, skrev Enis: Skum bild jag vet. men endera har jag ryckt för mycket i snabeln eller så har min kropp fyllts med någe skit upptäckte av slump en knöl i storleken mellan en golfboll och biljardboll i partiet mellan skuldra och arm. fortsättning följer efter dom hos läkare enis 9 timmar sedan, skrev Peolito: Är det kuken man ser till höger? Kolla upp knölen kvickt så det inte är något skit. Skickat från min iPhone med Tapatalk Nä min dotters arm som frotrogoferar Ringde hälsocentralen och fick tid om en vecka. idag ringde de igen och bad mig komma på en ledigt tid en patient före sedan var det min tur Hälsade mig välkommen, klämde två-tre gånger och sade sedan: blir en remiss till röntgen fortsättning följer enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Eftermiddagsfika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 4 timmar sedan, skrev ellim63: Incheckad.. Fantastiskt trevlig utsikt! Är det en trevlig utsikt men ha en trevlig resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: Eftermiddagsfika! Hälsa Krokodilägget så gott....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Intressant dokumentär på SVT2 just nu om Östersund Fotboll. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 3 timmar sedan, skrev Boa52: Är det en trevlig utsikt men ha en trevlig resa Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hälsa Krokodilägget så gott....... Det ska jag göra, men inte förrän i morgon för nu har vi knytigt oss på varsitt ställe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Incheckad på Solitaire Sukhumvit. Krypavstånd till Levels. Har man simultanförmåga kan man torka sig dubbelt så fort på skethuset. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Funderar på att köpa ett diskret litet halsband... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 13 timmar sedan, skrev Boa52: Är det en trevlig utsikt men ha en trevlig resa Ja det är det Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Snart ligger somarhjulen på bilen. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 9 minuter sedan, skrev uptoyou: Snart ligger somarhjulen på bilen. Det finns inget bättre vårtecken än bytet till sommardäck. Nu har det fanimej snöat för 3:e dagen på rad. Blir nästan förbannad. Såg riktigt lovande ut i början av veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Först i kön[emoji16] Det kanske löser sig[emoji41][emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 11 minuter sedan, skrev uptoyou: Snart ligger somarhjulen på bilen. Varför lägga de på bilen, bättre du monterar de......... Sen stavas sommar med 2st m, du som är forumets egna ordpolis borde väl veta bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det finns inget bättre vårtecken än bytet till sommardäck. Nu har det fanimej snöat för 3:e dagen på rad. Blir nästan förbannad. Såg riktigt lovande ut i början av veckan. Rattmuffen av i all ära, men sommarhjulen är nr 1 Ändrades April 6, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Varför lägga de på bilen, bättre du monterar de......... Sen stavas sommar med 2st m, du som är forumets egna ordpolis borde väl veta bättre Fan att du hann citera innan jag ändrade Skyller på telefonen Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Nürburgring nästa Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 36 minuter sedan, skrev Nilsson68: Först i kön Det kanske löser sig Tapatalkat Jag gick in som nr 2 i Barkarby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 59 minuter sedan, skrev Nilsson68: Först i kön Det kanske löser sig Tapatalkat Hur gick det?, alla kanske försvann via nätbokningar ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Hur gick det?, alla kanske försvann via nätbokningar ;-) Spios[emoji106]Signet bokad[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 6, 2018 Dela Inlagd April 6, 2018 Är hos Handlarn Hm vad ska man Dricka idag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu