ellim63 Inlagd April 4, 2018 Dela Inlagd April 4, 2018 Väskan är packad.... Och snart jag med!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 4, 2018 Dela Inlagd April 4, 2018 En check till, lite bättre denna gång... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Västerås... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Sitter på balkongen och slösurfar. Fick besök av en svåger han ville låna 20000 för att kunna så ris. Svaret var att han fick låna, han lånade även förra året och skötte det bra. Han frågade hur mycket ränta jag ville ha och svaret var samma som förra året 0% har vi i utlåningsränta. [emoji3][emoji16]Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 24 minuter sedan, skrev nissehult_13: Sitter på balkongen och slösurfar. Fick besök av en svåger han ville låna 20000 för att kunna så ris. Svaret var att han fick låna, han lånade även förra året och skötte det bra. Han frågade hur mycket ränta jag ville ha och svaret var samma som förra året 0% har vi i utlåningsränta. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Inte som mitt ex moster då! Hon har satt i system att låna ut pengar! Hon tar 10% I månaden..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 1 minut sedan, skrev bimmer: Inte som mitt ex moster då! Hon har satt i system att låna ut pengar! Hon tar 10% I månaden..... Skulle nog kunna bli rik på detta men jag tycker att kan jag hjälpa så gör jag det. De tycker att det är toppen att kunna låna av mig med 0% ränta. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 2 minuter sedan, skrev nissehult_13: Skulle nog kunna bli rik på detta men jag tycker att kan jag hjälpa så gör jag det. De tycker att det är toppen att kunna låna av mig med 0% ränta. Helt ok tycker jag:):) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Promenad på beachroad. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Jajamän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 16 minuter sedan, skrev ellim63: Jajamän! Spanien? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Skum bild jag vet. men endera har jag ryckt för mycket i snabeln eller så har min kropp fyllts med någe skit upptäckte av slump en knöl i storleken mellan en golfboll och biljardboll i partiet mellan skuldra och arm. fortsättning följer efter dom hos läkare enis Är det kuken man ser till höger? Kolla upp knölen kvickt så det inte är något skit.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Nu åkte jag dit på en till, nästa släkting bara 30000 baht vi ger inte upp vi betalar. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Väntar på min tur. Kö hos bästa frisörskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Spanien? Jepp, mellanlandning i München nu! Ändrades April 5, 2018 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Tar en kaffe och lite dricka medan bilen får 3-årsservice. 😀 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Verkar som filippinskorna I Hong Kong är lediga idag. Fullt på varenda gata och gångbro runt IFC. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Verkar som filippinskorna I Hong Kong är lediga idag. Fullt på varenda gata och gångbro runt IFC. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Åkte förbi där nyss. Vi kanske ses i vimlet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Åkte förbi där nyss. Vi kanske ses i vimlet... Är på flygplatsen nu. På väg till Bkk. Förhoppningsvis en annan gång. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Äter köttfärssås med ris och ägg på Hong Kongs flygplats i väntan på transport till Bkk. Funkar bättre än väntatSkickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Incheckad.. Fantastiskt trevlig utsikt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Precis nyss, skrev ellim63: Incheckad.. Fantastiskt trevlig utsikt! Barcelona? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Precis nyss, skrev Stoneys: Barcelona? Valencia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Valencia! Trevlig, ha det gött och njut som vanligt med god mat och vin, och dina käraste. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 Sitter med en soda på Paradise Bar och funderar var vattnet tog vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 5, 2018 Dela Inlagd April 5, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: Sitter med en soda på Paradise Bar och funderar var vattnet tog vägen. Månen kanske drog iväg med det. Kommer nog tillbaka delvis imorgon. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu