MickeN Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Dessa ska lossas och lastas idag också men sen är det ledigt i 9 dar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 HahahaSkickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Kul att åka båt så det blir en vända till med Birka Princess, behövde inte kliva av båten ens. Bokar man via Försvarsförbundet är det nästan Kostenlos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Tittar på MPR medlemmen Lilla Gubben som vi inte hört av på länge https://www.svtplay.se/video/11464902/en-duva-satt-pa-en-gren-och-funderade-pa-tillvaron?start=auto Går just nu på svt2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Tittar på MPR medlemmen Lilla Gubben som vi inte hört av på länge https://www.svtplay.se/video/11464902/en-duva-satt-pa-en-gren-och-funderade-pa-tillvaron?start=auto Går just nu på svt2 Boliden hade en enorm hembrännings apparat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Som vanligt, käkar Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Befinner mig på Bohusläns Hawaii och hos PD........ Förbereder lite entrecote för grillning...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Påskafton. Övriga familjemedlemmar befinner sig på annat ställe. Känner mig rastlös. Fick en ide att gå igenom en garderob som jag inte öppnat på åratal. Kanske finns det intresse av vintagekläder mm, av topdesigners. Hittade till att börja med ett par schyssta oanvända myggjagare, Dries van Noten. Ett par sneakers med drakbrodering från Gucci, troligtvis 2001 då Tom Ford fortfarande jobbade där. Roberto Cavalli jacka i skinnmaterial. Ingen aning om årtal. Tidigt 2000- Maison Margiela soldatväst. 2001. Yves Saint Laurent. 2002 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Lägger sista handen vid entresolen som kommer att hysa en extra bädd mm. Smart system att fästa plastplankorna men som så ofta har någon haft otur i tankearbetet. Distansen mellan planken är 5mm och skruvskallarna 7mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 (ändrad) Catarna som jag skär ner är från tyska MAN, och dom verkar gilla bra öl ser jag. Har 8 st kvar att skära, få se vad som dyker upp i dom? Kan säga att det riktigt hårt stål i dom, skära med gas går inte, bara plasma. Ändrades April 1, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 36 minuter sedan, skrev audirs2: Catarna som jag skär ner är från tyska MAN, och dom verkar gilla bra öl ser jag. Har 8 st kvar att skära, få se vad som dyker upp i dom? Kan säga att det riktigt hårt stål i dom, skära med gas går inte, bara plasma. Sätt en magnet på skiten. det kanske är nått rostfritt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Försöker hitta frugan i publiken....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 50 minuter sedan, skrev jlh66: Sätt en magnet på skiten. det kanske är nått rostfritt? Stämmer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Sitter på Zum och ser inte Peolito. Efter 3 dagar på båt och Lapin Kulta så får man ståpäls när man får en riktig öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 ÄNTLIGEN premiär........ Alternativt ytterligare sju månaders ytterligare lidande....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Sitter på Zum och ser inte Peolito. Efter 3 dagar på båt och Lapin Kulta så får man ståpäls när man får en riktig öl Peolito sitter hemma med en råförkylning som kom i torsdags. Trodde igår att det skulle bli bättre men blev sämre idag. Blir mycket thedrickande:-(Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 1, 2018 Dela Inlagd April 1, 2018 Tar en burgare på DXB och funderar på att byta bil nu när den är skattefri. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 Tar emot jycken som varit å härjat på nybrända risfält..han är en lortgris fortfarande ung och Ting Tong 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 En sväng i krokarna hemmavid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 2 minuter sedan, skrev Abercrombie: En sväng i krokarna hemmavid. Du får hälsa Pålle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 På väg till Beergarden, lite dålig bild. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 Vårstädar...frugan inne och jag ute! Och så börjar krokusen komma upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 31 minuter sedan, skrev ellim63: Vårstädar...frugan inne och jag ute! Och så börjar krokusen komma upp! Blir väl något gott sen som serveras i uterummet? Misstänker jag smaklig spis. Ha det gött, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 2, 2018 Dela Inlagd April 2, 2018 24 minuter sedan, skrev Stoneys: Blir väl något gott sen som serveras i uterummet? Misstänker jag smaklig spis. Ha det gött, Tänkte prova vår nya lokala, fast nu säger frugan att det finns lite i kylskåpet att slänga på grillen så.... Ha det bra själv, synd att vi inte kunde ses i Pattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu