Soengsang Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Nu blir ni snart beskyllda för att vara mobbare...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Måste genomlida ATGs tråksändning då tv12 ockuperas av tråkhockey ikväll. Tur man har ett par blåingar som stöd för travet går käpprätt åt helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Ett golv i Stockholm. Nån jävla sörlänning har druckit tea här. Homofoben i mig skriker att det är bäst att fly platsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 15 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ett golv i Stockholm. Nån jävla sörlänning har druckit tea här. Homofoben i mig skriker att det är bäst att fly platsen. Å herregud vilken sörlänningwannabe du är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Å herregud vilken sörlänningwannabe du är Ja, jag vill ju inte bli förknippad med Inavelsjö...eller vad det nu hette. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Tittar på HC när han hänger på låset.Öppnar dom aldrig puben så vi får dricka bärs[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 44 minuter sedan, skrev B747: Tittar på HC när han hänger på låset.Öppnar dom aldrig puben så vi får dricka bärs Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag som trodde HC hade nyckel så han kan låsa när han går om kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Kvalitetstid i biltvättskön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Roar mig kungligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Promenad förbi Mc Donalds på soi bukow. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Kanonväder och ledig, snart dags att sparka igång grillen för säsongen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Blandat ihop en sås... Åsså lite glykol, det är inte så varmt vid grillen som det ser ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Spenderat typ 5 timmar i Nordstan nu med gumman. Hon skall shoppa ihop hela garderoben på en dag tydligen... Så nu tar jag mig en paus i soffan medans hon provar provrummen i ännu en butik... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Spenderat typ 5 timmar i Nordstan nu med gumman. Hon skall shoppa ihop hela garderoben på en dag tydligen... Så nu tar jag mig en paus i soffan medans hon provar provrummen i ännu en butik... Finns inte Murveln kvar? Där hängde jag förr om åren när jag drabbades av samma öde som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev spooncreek: Finns inte Murveln kvar? Där hängde jag förr om åren när jag drabbades av samma öde som du. Nedu. Rivet sedan flera år... blivit en ny ingång till Femman där Så det är torken som gäller... Ändrades Mars 29, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Precis nyss, skrev samet: Nedu. Rivet sedan flera år... blivit en ny ingång till Femman där Tur man lämnat det där jävla landet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 12 minuter sedan, skrev samet: Spenderat typ 5 timmar i Nordstan nu med gumman. Hon skall shoppa ihop hela garderoben på en dag tydligen... Så nu tar jag mig en paus i soffan medans hon provar provrummen i ännu en butik... Perfekt "free time"för att smita iväg på en lårbensmassage We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Blandat ihop en sås... Åsså lite glykol, det är inte så varmt vid grillen som det ser ut... Det är väl ingen fjantig drinkpinne du har i glaset!? Hoppas att det är en alkomätare!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Det är väl ingen fjantig drinkpinne du har i glaset!? Hoppas att det är en alkomätare!? Visst är det en drinkpinne, från Världens bästa flygbolag och som frugan har snott..(det är inte så konstigt att det inte går ihop sig för dom)... Men den funkar som alkomätare också, hur o varför får vi ta en annan gång, Glad Påsk till er från oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 8 minuter sedan, skrev ellim63: Visst är det en drinkpinne, från Världens bästa flygbolag och som frugan har snott..(det är inte så konstigt att det inte går ihop sig för dom)... Men den funkar som alkomätare också, hur o varför får vi ta en annan gång, Glad Påsk till er från oss! Detsamma till er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Myser hemma hos Hamnoi, nu börjar man få upp ångtrycket hehe.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev B747: Myser hemma hos Hamnoi, nu börjar man få upp ångtrycket hehe. Vem slänger upp fötterna sådär? Luktar det? Ändrades Mars 29, 2018 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 qualitytime med barn och barnbarn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev B747: Myser hemma hos Hamnoi, nu börjar man få upp ångtrycket hehe. Skickat från min iPhone med Tapatalk Hahaha! Den där plattfotade städkärringen sa han skulle ha en lugn hemmakväll! Ge plattfoten vad han tål nu stålis! Han har bra smak när det gäller whisky iaf! En klen tröst, men ändå! Ändrades Mars 29, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu