Odin Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Betydligt bättre än i sverige just nu men ser att flera sitter med t-shirts på sig så det är väl lite svalt kanske men inte kallt. //Broskan Ja de kommer lite moln då å då, men nu skiner solen igen å direkt blir det (för mej) obehagligt varmt (25+). Men ssv. d e en jäkla tur att vi gillar olika... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Nu e man på G med Herr Peolito [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Å här kommer bild på det: Tyvärr beskuren som det ser ut.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 (ändrad) On 2018-03-25 at 16:31, skrev Kötthandlarn: OK, tack så mycket! Kan ni adoptera mig också och därefter beskriva mig som "favoritsonen" i alla framtida inlägg på MPR?........ On 2018-03-25 at 17:00, skrev berlitz: Stopp å belägg nu... Jag var långt före i kölistan 😁 On 2018-03-25 at 17:04, skrev ellim63: Nu blev det jobbigt, två favoritsöner.... Jag får det till tre, har ju redan sett @Bibben bo där /Enis Ändrades Mars 26, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Jag får det till tre, har ju redan sett @Bibben bo där /Enis Bibben plockar jag utan problem....... Det är bara till att locka honom med en "cykel på köpet (Elgiganten)" så är han lost in space........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 27, 2018 Dela Inlagd Mars 27, 2018 Fick åka USÖ för prover dom glömde ta ett rör igår Sol i Pennybridge vart Donken frulle! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Uppe hos en vän tagit dagens promewalk Sol i Pennybridge Skyline !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Pytt på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 dags för en stänkare tror jag så man börjar se klart igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: dags för en stänkare tror jag så man börjar se klart igen enis Har du råkat fått med dig Svampens fotoutrustning ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 5 timmar sedan, skrev svampen: Uppe hos en vän tagit dagens promewalk Sol i Pennybridge Skyline !!! Mådde gubben bra? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 24 minuter sedan, skrev måne: Mådde gubben bra? 24 minuter sedan, skrev måne: Mådde gubben bra? Yes Ska få jobba lite i Påsk! HAPPY KYCKLING PÅ DIG & FAMILJEN . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Kyler ner fötterna. Härligt flygplatsgolv kan skådas i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Rävgången, Hjälmaren live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 17 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kyler ner fötterna. Härligt flygplatsgolv kan skådas i bakgrunden. Ta lite flera pics, det där e ju kultur i den höga skolan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 10 minuter sedan, skrev ellim63: Rävgången, Hjälmaren live and direct! Skall du leka isbrytare? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Ta lite flera pics, det där e ju kultur i den höga skolan! Blir nog bilder på benutrymme, fler golv och kanske på en dryck eller två. Har vi tur så blir det lite loungemat. Flygplansmat är inget som kommer med dagens flygningar. Det tar vi när det närmar sig semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Blir nog bilder på benutrymme, fler golv och kanske på en dryck eller två. Har vi tur så blir det lite loungemat. Flygplansmat är inget som kommer med dagens flygningar. Det tar vi när det närmar sig semester. Ja lite snygga ben (kvinnor) är aldrig fel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Kyler ner fötterna. Härligt flygplatsgolv kan skådas i bakgrunden. Prova plats A1 i en 737:a där har du f-n inga problem med fotsvett... Satt där i går, ok ok fötterna har börjat tina upp nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Prova plats A1 i en 737:a där har du f-n inga problem med fotsvett... Satt där i går, ok ok fötterna har börjat tina upp nu... Ja, ibland kan första raden vara kall som fan. Med fotsvetten idag så hade det dock varit risk för istappar [emoji38]Ganska skojigt på flyget. Det var en manna människoliknande varelser där. Norrmän kallas dom tydligen. Nåja, första flygen var en 25minuters flygning. Blev hungrig i Bergen. Lite vackra bilder som sig bör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Kyler ner fötterna. Härligt flygplatsgolv kan skådas i bakgrunden. Fy satan vad tråkiga bilder du visar.Huva. Ändrades Mars 28, 2018 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Fy satan vad tråkiga bilder du visar.Huva. Det är fantastiska bilder. Bergensiskt golv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är fantastiska bilder. Bergensiskt golv För den här gången då. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 2 minuter sedan, skrev B747: Fy satan vad tråkiga bilder du visar.Huva. Värsta sörlänningsbilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Precis nyss, skrev Knasen: Värsta sörlänningsbilderna Exakt min åsikt!!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu