uptoyou Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Första gången hemresa på en söndag/måndag, fy fan vad trafik och folk Ska bli grymt skönt att komma hem till Svedala och verkligheten Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 17 timmar sedan, skrev Nakhon: Felsökning skorsten. Har problem med draget på min 12 meters utvändiga skorsten. Har installerat en fläkt på som skall hjälpa till att få bort kallraset i min eldstad då jag sällan använder den Funkar bra nu Väl tilltagen TV, bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: OK, tack så mycket! Kan ni adoptera mig också och därefter beskriva mig som "favoritsonen" i alla framtida inlägg på MPR?........ Stopp å belägg nu... Jag var långt före i kölistan 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Gjort några ärenden, tittat på ett swimspa och gått en promenad i det fina vädret...Nu åkte den marinerade lammsteken in i ugnen... En Fernet och en finöl hamnade i strupen.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Precis nyss, skrev berlitz: Stopp å belägg nu... Jag var långt före i kölistan 😁 Nu blev det jobbigt, två favoritsöner.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Precis nyss, skrev ellim63: Nu blev det jobbigt, två favoritsöner.... Jag är ju din favvo så du ju 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 6 minuter sedan, skrev berlitz: Stopp å belägg nu... Jag var långt före i kölistan 😁 Nähä, det var du inte........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Sa du ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Ok vi är tvillingarna utsvulten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Buteljerat lite Ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Tittar på SHL kval, Hoppas på TIK men det blir nog tufft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Ska ta dagens Promewalk men först skotta lite nu börjar det vräka ner mögel Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Sitter och väntar på leverans av thaimat... närmare bestämt 33kg... visserligen lite kläder i de kilona också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 13 minuter sedan, skrev samet: Sitter och väntar på leverans av thaimat... närmare bestämt 33kg... visserligen lite kläder i de kilona också... Du får gärna ta emot mig på onsdag kväll. Jag har på min höjd med mig en Grandiosa pizza och en lusekofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 (ändrad) Deppar lite faktiskt, hemgång i morron å känner att det skulle vara skönt med några dagar till... Tenneriffa är underbart den här tiden på året, inte för varmt å inte för kallt... Doradan borde falla dom flesta här på läppen... Skål på er Ändrades Mars 26, 2018 av Odin Tagit bort ett frågetecken Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 7 minuter sedan, skrev Odin: Deppar lite faktiskt, hemgång i morron å känner att det skulle vara skönt med några dagar till... Tenneriffa är underbart den här tiden på året, inte för varmt å inte för kallt... Doradan borde falla dom flesta här på läppen... Skål på er Vad jag vet har det aldrig varit så kallt på kvällarna där nere sen lång tid tillbaka enligt lokalbefolkningen. Men kul att ni gillar temperaturen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Vad jag vet har det aldrig varit så kallt på kvällarna där nere sen lång tid tillbaka enligt lokalbefolkningen. Men kul att ni gillar temperaturen. Nja joo de va som kallast +16 Fredag kväll... Men i övrigt så har veckan pendlat mellan 18-25 typ..Vilket passar oss ypperligt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 3 minuter sedan, skrev Odin: Nja joo de va som kallast +16 Fredag kväll... Men i övrigt så har veckan pendlat mellan 18-25 typ..Vilket passar oss ypperligt. Hoppas ni hade trevligt, fast lite för kallt för mig. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 4 minuter sedan, skrev Stoneys: Hoppas ni hade trevligt, fast lite för kallt för mig. Det här är en 4 minuter gammal bild från balkongen, dom ser inte ut att frysa tycker jag... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 19 minuter sedan, skrev Odin: Det här är en 4 minuter gammal bild från balkongen, dom ser inte ut att frysa tycker jag... Betydligt bättre än i sverige just nu men ser att flera sitter med t-shirts på sig så det är väl lite svalt kanske men inte kallt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 2 minuter sedan, skrev Broskan: Betydligt bättre än i sverige just nu men ser att flera sitter med t-shirts på sig så det är väl lite svalt kanske men inte kallt. //Broskan Det är lokalbefolkningen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 35 minuter sedan, skrev Odin: Det här är en 4 minuter gammal bild från balkongen, dom ser inte ut att frysa tycker jag... Är väl lite bättre än och sitta i skogen och elda för att bli varm. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Snart inne på hovet med Nilsson68 för att se Dif mot LinköpingSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Du får gärna ta emot mig på onsdag kväll. Jag har på min höjd med mig en Grandiosa pizza och en lusekofta. Absolut. Tar så gärna emot dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 2 timmar sedan, skrev Odin: Deppar lite faktiskt, hemgång i morron å känner att det skulle vara skönt med några dagar till... Tenneriffa är underbart den här tiden på året, inte för varmt å inte för kallt... Doradan borde falla dom flesta här på läppen... Skål på er Det tror fan att du deppar.Njut så länge du kan din gamle sörlänningsstofil.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu