Bihanget Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Mitt ute i klorofyllen efter att ha lämnat av kunder. Blir det till inmundiga detta Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Tar en bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Sitter och skakar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Sitter och skakar uploadfromtaptalk1392186346537.jpg Cola och vatten is tha shit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Cola och vatten is tha shit Cola är för starkt för mig idag, håller mig till vatten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Sitter och skakar uploadfromtaptalk1392186346537.jpg Självförvållat??? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Självförvållat??? Kan jag aldrig tänka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Cola är för starkt för mig idag, håller mig till vatten... Har Vattentalibanerna kidnappat dig Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Hamnar alltid på denna bar innan man drar till hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Slappar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 äter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 (ändrad) Pendlar till jobbet Ändrades Februari 13, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Sappar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 O'learys... 60 cl Broklyn Lager. Skål image.jpg varför ringde du inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 skottar mig fram till garaget... Tycker det ser ut som du fixar så Pinn kommer fram till sitt växthus När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 (ändrad) Åker buss.. image.jpg Har du krockat kärran javist du vart på O LE reyu Ändrades Februari 13, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Skämmer han ut sig igen? Det är inte Hamoni utan Mackan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 (ändrad) Döm inte andra efter dej själv, Hårfager... Å skinnhandskar är sånt vi använder för att skydda oss mot kyla.. http://youtu.be/lE2LuNmj9L8 Där fick hann Den underbara Månraketen Tack för morgonens garv Ändrades Februari 13, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Pillar navelludd ImageUploadedByMaipenrai1391630707.190431.jpg Och tittar på fotboll ImageUploadedByMaipenrai1391630748.396152.jpg Enis Tycker det ser ut som kalufsen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Har tagit det lugnt och smält mat o dryck från en "liten" fest hos en goo gubbe som fyllde ett par år! Såg mysigt ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Skiter i bild.. Fick nyss ett samtal från en gammal jägarkompis å fick en berättelse om hur livet kan krossas för 3-5 människor. Fy fan för hur underlägsen en människa är när den människan har vapen... Den killen (värdens snällaste i mina ögon) Har suttit häktad sen i Fredags (släpptes idag) bara för att hans ex. sa att han hotat henne med vapen. Han har en gård och lever på att föda upp hundar och på att jaga.. Ok han är släppts och han kommer säkerligen att frikännas på alla punkter, men hans licenser kommer att vara låsta i X-antal år... Bara för att exet visste var hom skulle sätta in stöten.. Fy fan hur det är, om jag kör för fort så förlorar jag mina vapenlicenser... Jag brister i omdöme då, och det räcker för att låsa mina licenser i flera år, även om jag inte döms.. Sverige Sverige fosterland... Var det en svenska som satte dit honom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Se där fler som gillar utsikten från mitt rum Vart du så upphetsad så du inte kunde undvika och skaka kameran jag hade nog vart samma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Fiskar haj. IMG_20140209_115346.jpg Där finns ingen Haj När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Jo det stämmer, om du kör för fort så visar du att du har dåligt omdöme, å människor med dåligt omdöme ska inte ha vapen. Just ja bildtråd ere ju... Och ett Thaiforum... Här är vapen och här är Thaitjej.. Hälsa henne fan va go hon är När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Slappar Fin utsikt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu