uptoyou Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Och en koll på det mest berömda stället i Pattaya Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Glasstest av proffsen Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Fy fan vad trött jag är! Men vafan är det F1 premiär så är det! [emoji4] Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev svampen: Pratar med Hussegubben i Västerås Var där på marknaden igår jag också och fick med mig en trave vinylskivor hem Ändrades Mars 25, 2018 av Arnold Layne . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Köpte en pool till de småSkickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 5 minuter sedan, skrev nissehult_13: Köpte en pool till de små Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Härligt! Ajajaja...vi har lärt ju oss av Tavelsjöoraklet att tjejer norr om Bkk inte har badkläder. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Så är det jag hade be henne klä på sig. De från tvalelsjön och min fru de är nakna Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Söndags Promewalken skönt väder i Pennybridge Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 20 timmar sedan, skrev Nilsson68: Umgås med Herr Peolito. Vill inte ha han på Tuben idag Tapatalkat Det var ju bra.Har hört att han löper amok på tuben då han är onykter... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Vilar i loungen på ARN inför resan mot Bergen. Man kanske skulle göra en Khonis och den här tillbaka igen //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 7 minuter sedan, skrev Broskan: Man kanske skulle göra en Khonis och den här tillbaka igen //Broskan Khonis skulle väl aldrig nedlåta sig att åka med det skitbolaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 (ändrad) 56 minuter sedan, skrev samet: Khonis skulle väl aldrig nedlåta sig att åka med det skitbolaget? Menade mest att bara vända eftersom jag kom med Thai. Maten i SAS loungen är t.o.m bättre än det jag fick på thai kärran inte ens ens brödbulle fick man utan att be om det. //Broskan Ändrades Mars 25, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Vilar i loungen på ARN inför resan mot Bergen. Man kanske skulle göra en Khonis och den här tillbaka igen //Broskan Var lite som din rese kamrat sa, khonis har väl garderoben på Arlanda,all heder åt khonis för har förgyller mpr. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 SAS Benutrymme check = ok //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Funderar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Så var det dags igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Eftm koppen med lite Söndags Godis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 9 minuter sedan, skrev svampen: Eftm koppen med lite Söndags Godis Göttegris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 7 timmar sedan, skrev nissehult_13: Köpte en pool till de små Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Hon i grönt har inga små,,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Kollar kings cup. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Funderar... Skaffar ni en sådan, så flyttar jag till Örebro och in i ert hus omedelbums......... Sedan kommer ni aldrig bli av med mig......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 15 minuter sedan, skrev audirs2: Hon i grönt har inga små,,,,,,,! "Flythjälpmedel" så hon inte riskerar att drunkna ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 Har det trevligt på Zanzibar. Riktigt bra liveband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Skaffar ni en sådan, så flyttar jag till Örebro och in i ert hus omedelbums......... Sedan kommer ni aldrig bli av med mig......... Frugan och favoritdottern har tjatat om en jacuzzi i många år men jag har inte varit så peppad... men en sån här som man kan simma i "motströms" verkar intressant! Är det nån här på MPR som provat? Och självklart är du välkommen att flytta in i så fall, du kan bo i huset så flyttar jag till friggeboden så jag får vara mig själv för en stund.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 25, 2018 Dela Inlagd Mars 25, 2018 17 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan och favoritdottern har tjatat om en jacuzzi i många år men jag har inte varit så peppad... men en sån här som man kan simma i "motströms" verkar intressant! Är det nån här på MPR som provat? Och självklart är du välkommen att flytta in i så fall, du kan bo i huset så flyttar jag till friggeboden så jag får vara mig själv för en stund.... OK, tack så mycket! Kan ni adoptera mig också och därefter beskriva mig som "favoritsonen" i alla framtida inlägg på MPR?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu