Tong jai Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 12 timmar sedan, skrev samet: Hej hej @ellim63 @svampen @måne Sorry inget stop... vidare mot Karlstad... minnet sviker... vem håller till där? @Tong jai ?? Nja, då blir det mot Sundsvall du får styra kosan.😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 8 minuter sedan, skrev Tong jai: Nja, då blir det mot Sundsvall du får styra kosan.😄 Och vem av dessa bor i Sundsvall? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Jag såklart , inte i Karlstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 2 timmar sedan, skrev Tong jai: Nja, då blir det mot Sundsvall du får styra kosan.😄 Vem var det då som var i Karlstad... hmmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 6 minuter sedan, skrev samet: Vem var det då som var i Karlstad... hmmm... AnTove kanske ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 On 2018-02-23 at 16:58, skrev L200: Ja,har du dämpat din snuslust nu din lilla bov On 2018-02-23 at 17:08, skrev stefan5300: Jepp, brukar att ta en påse varannan var tredje dag, himla gutt. Hoppas inte du tog illa upp. On 2018-02-23 at 17:57, skrev L200: Tyckte stocken var lite kort Nu är lilla bovens prillor snart slut och dosan räckte 1 månad men gott var det, kanske försöker att få tag på ett par stockar Grov portion. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Lite rast och tilltugg på vägen till Pattaya. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Då har vi kommit en bit på väg och hamnat i Korat, tjejen ska kolla nudlar. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 (ändrad) Är detta en thailändsk mölla tro? Ändrades Mars 23, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Här är vi nu. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Fel, vi är här Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Sitter på MorningNight och kyler ner mig i hettan 32° idag. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Morning dricker morgonkoppen i ett grått Tjernobylväder Pennybridge Trevlig Fredag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Kollar på elektrikerna som reder ut kabelhärvan utanför Hooters. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Lite gott och blandat idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Sitter på tåget på väg ”hem” till Shanghai och funderar på vad jag ska göra med fredagskvällen. 1. Gå ned på bargatan och dricka bärs med Steve, Helmut och Lasse och en och annan Ms Li eller Ms Lu eller 2. Ta en snabb burgare, köpa ett 6-pack på 7/11 och sedan sitta och tjöta på MPR? Jag skulle givetvis även kunna göra några helvilda grejer som att tokrunka till tysk hårdporr, skriva reseräkningar eller gå till gymmet men jag är ganska konservativ så det är nog bäst att jag håller mig till det jag brukar göra, dessutom kan jag säkert göra det imorgon om det fortfarande låter intressant. Tacksam för era inputs. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 1 timme sedan, skrev Atom: Sitter på tåget på väg ”hem” till Shanghai och funderar på vad jag ska göra med fredagskvällen. 1. Gå ned på bargatan och dricka bärs med Steve, Helmut och Lasse och en och annan Ms Li eller Ms Lu eller 2. Ta en snabb burgare, köpa ett 6-pack på 7/11 och sedan sitta och tjöta på MPR? Jag skulle givetvis även kunna göra några helvilda grejer som att tokrunka till tysk hårdporr, skriva reseräkningar eller gå till gymmet men jag är ganska konservativ så det är nog bäst att jag håller mig till det jag brukar göra, dessutom kan jag säkert göra det imorgon om det fortfarande låter intressant. Tacksam för era inputs. Jag tycker att MPR behöver ett ordentligt uppryck. Jag rekommenderar således en snefylla. Har dom Explorer tillgängligt i Shanghai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 (ändrad) 14 minutes ago, andrejsdenruskige said: Jag tycker att MPR behöver ett ordentligt uppryck. Jag rekommenderar således en snefylla. Har dom Explorer tillgängligt i Shanghai? Tveksamt, men de har Moutai och mycket sneare än så blir det inte; kanske till och med skulle kunna få HC att gå upprätt inte bara jag som vill åka taxi så det här kommer ta tid.... Ändrades Mars 23, 2018 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 8 minuter sedan, skrev koppar55: Det börjar ordna till sig efter en stressig vecka Det var en ordentlig whiskey du slagit upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 A Walk in the Sunshine Pennybridge ingen massage idag men salongerna ligger tätt Trevlig Fredag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 1 minut sedan, skrev svampen: A Walk in the Sunshine Pennybridge ingen massage idag men salongerna ligger tätt Trevlig Fredag ! Grannen till Laga Luren får också sätta upp en skylt "Blåsa i Luren" “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 (ändrad) Väntar på planet hem efter en hård arbetsvecka med besök på intertrafficmässan i Amsterdam Ändrades Mars 23, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Väntar på planet hem efter en hård arbetsvecka med besök på intertrafficmässan i Amsterdam Vet att en annan medlem på MPR var där[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 Det kanske hör hemma i vad jag äter eller dricker idag men i vilket fall är det just nu. Riktigt klassisk kinamat; dumpling med fritterad råtta och kasserade grönsaker. ”Irish Pubs” är alltid en garant för kvalitet oavsett man är i Shanghai, Kabul eller Alingsås.....Vad kan man begära för 500 spänn? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 På Zumen och drar en herrmanns kellerbier.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu