Tong jai Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Bryter is så att denna skuta skall kunna ta sig ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Kontorsfrulle.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Startölen blev på Stumble Inn. +32°. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 tittar ut från mitt nya kontor.. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Lider i värmehelvetet...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Sitter på MorningNight och kyler ner mig med en kall chang och lyssnar på tjatter från Buriram brudarna bakom. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 4 timmar sedan, skrev Broskan: Startölen blev på Stumble Inn. +32°. //Broskan Herrejävlar..värme😀 i Surin har vi nu 22 så jacka på gäller.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 6 minuter sedan, skrev Naam jai: Herrejävlar..värme😀 i Surin har vi nu 22 så jacka på gäller.. Ta bussen ner, sitta där och frysa //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Dagliga Promewalken avklarad lite halvmulet i Pennybridge. Väl hemma var det städ dag tyckte Frugan jag drog nitlotten vart WC skur för mig Tog en CIA bild på bakterier & mänskliga vätskor ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Du verkar ha ett gött liv ,pensionär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 I dag en helt underbar dag men snön från garaget rasde inte ner jag dubblerade till i morgon om inte det hjälper blir nog det en dunk, då dj Sen lite roligt man kan se i snön som på träden hur gammalt det är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Har en högtidsstund framför dumburken. Ernst fixar en picknick i Toscana's vinkullar och syr en filt av handdukar samt bakar en skördekaka med vindruvor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Njuter av att Frölunda vände och vann mot skånepågarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Precis druckit första ölen för idag på Bullys. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Hej hej @ellim63 @svampen @måne Sorry inget stop... vidare mot Karlstad... minnet sviker... vem håller till där? @Tong jai ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Varit på Dilens Saluhall http://www.dilens.se/ https://www.facebook.com/dilenssaluhall/ och beställt en hel lax på 4kg, 4kg lammstek samt 4kg revbensspjäll till påsk hittade då denna fyndvara slog till på en hel kartong. / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 (ändrad) En tidig Promewalk idag gick förbi Biltema hade slut på talg till småfåglarna gråmulet + Pennybridge Sissådär påfyllt!! Ändrades Mars 22, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Hej hej @ellim63 @svampen @måne Sorry inget stop... vidare mot Karlstad... minnet sviker... vem håller till där? @Tong jai ?? Ring nästa gång,en fika hinner man alltid med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Sola i Karlstad levererar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Synar värstingtvätten inköpt hos Classe för 349 spänn Duger nog till att tvätta vår enorma altan en gång om året “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Synar värstingtvätten inköpt hos Classe för 349 spänn Duger nog till att tvätta vår enorma altan en gång om året Frugans vapen på Songkran? 555 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Oioioi Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Synar värstingtvätten inköpt hos Classe för 349 spänn Duger nog till att tvätta vår enorma altan en gång om året Annars hör du av dig så kan du få låna min h tvätt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 35 minuter sedan, skrev ragson: Oioioi Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Ser ut att bli ont i huvudvärken för nån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Har precis inspekterat taket på Nana plaza. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu