HuaHindinnge Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Lyssnar på Carabao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Mars 16, 2018 Dela Inlagd Mars 16, 2018 Väntar på frugan, tur det är varmt i bilen iallafall.😀 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Kollar !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 13 timmar sedan, skrev koppar55: "Beer time"på HOBS Megabangna Enormt urval av öl på fat eller flaska. Så mycket att välja på å ändå valde du den där skitölen 🙂 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Vi åkte iväg och badade idag, men jag skar mig i tummen, så inget bad för mig. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 3 minuter sedan, skrev koppar55: Ja, vi har ju alla olika åsikter om vilka öl som smakar bra. Sant Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 En sväng på stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 34 minuter sedan, skrev Abercrombie: En sväng på stan. Vilken stad är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vilken stad är det Ser ut som Örebro slott... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Ser ut som Örebro slott... Ja inte är det Tavelsjö iallafall, för där har de inga slott så det är inte riktiga Sverige ps. jag tror också på Öebro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Dagens Promewalk avklarad underbart väder i Pennybridge vart ett stopp för en Spikharry också ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 1 timme sedan, skrev Boa52: Vilken stad är det Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Brunch. Gräver lite i hyllorna. Detta är ett axplock av de skräckisar som jag minns från uppväxten. Kul att man ännu minns vissa detaljer från när man såg dem första gången. Spiraltrappan var väl dock före min tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 På maltmässan i Älvsjö. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 On 2018-03-06 at 17:37, skrev ellim63: Dags att ställa sig vid spisen... Stackare trodde du var gift och ingen god mat får du. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 På väg mot nya mål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Tar en promenad nere på Drevviken i solskenet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Laddar inför v 75 inga "Blå Raketer" men lite Lördags Godis Enis Grymmetipparn står för dagens rad Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 (ändrad) Kämpar med att vakna med mycket skallevärk i morgon Ändrades Mars 17, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 3 timmar sedan, skrev nissehult_13: Stackare trodde du var gift och ingen god mat får du. Man är ju lite strykrädd efter att ha varit ringmärkt i snart 30 år så.... Men gör jag det själv så vet jag att det blir bra... Fast visst bjuds det på fantastiskt gott thaislafs då och då, som idag till exempel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 23 minuter sedan, skrev ellim63: Man är ju lite strykrädd efter att ha varit ringmärkt i snart 30 år så Hahahahah "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 11 minuter sedan, skrev Enis: Hahahahah Skrattar du mig rätt upp i ansiktet, det har varit tufft ska du veta.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 5 minuter sedan, skrev ellim63: Skrattar du mig rätt upp i ansiktet, det har varit tufft ska du veta.... En Mat Guru som Du har väl inga problems !!!!!! Trevlig Lördag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Skurar badrummet........... Det är ungefär lika roligt som att torka sig i röven med ett 80-sandpapper efter man skitit 20 gånger när man är magsjuk....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Skurar badrummet........... Det är ungefär lika roligt som att torka sig i röven med ett 80-sandpapper efter man skitit 20 gånger när man är magsjuk....... Du får duscha oftare så blir det inte så skitigt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu