clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 1 timme sedan, skrev måne: Don`t drink and drive Nu blir jag glad minälskade Måne mår bra Jag glömmer inte vad du kom och berättade på Örebro träffen Måne Härligt att du mår bra min vän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 9 minuter sedan, skrev uptoyou: Bilder tagna för ca 5 minuter sedan??? Du är tydligen knäpp Bilderna är från mitt bibliotek på datan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 2 minuter sedan, skrev clion: Du är tydligen knäpp Bilderna är från mitt bibliotek på datan Denna tråd heter Vad gör du JUST nu? Bildtråd Alltså helt färska bilder ska in. Inget annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev clion: Du är tydligen knäpp Bilderna är från mitt bibliotek på datan Aha då finns ju dagens bild eller dagens tjej att välja på beroende på motiv och humör enis stångar pannan blodig just nu enis Ändrades Mars 13, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 24 minuter sedan, skrev uptoyou: Bilder tagna för ca 5 minuter sedan??? Du är knäpp på riktigt Bilderna är från Samsung bibliotek en extern sak Förstår du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 12 minuter sedan, skrev Enis: Aha då finns ju dagens bild eller dagens tjej att välja på beroende på motiv och humör enis stångar pannan blodig just nu enis HA HA HA hA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Sissådär dagens Promewalk avklarad tog en liten annan runda idag på knappa 4.3 km korsade E 20 vädret skapligt plusgrader. Stannade till hos en polare på en snabb köpp svart lillen hans var nyvaken världens goaste grabb ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 4 minuter sedan, skrev clion: Du är knäpp på riktigt Bilderna är från Samsung bibliotek en extern sak Förstår du Förstår du att tråden heter "Vad gör du JUST nu? Bildtråd" Tråden heter inte "Jag tittat på mina gamla bilder från Samsung bibliotek, en extern sak." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: "Jag tittat på mina gamla bilder från Samsung bibliotek, en extern sak." Han har ju gjort det "JUST nu" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Mahasarakham, Borabue. Ok... Det var ju en bit hemifrån Khon Kaen. [emoji41][emoji2][emoji16]Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev clion: Va fan spelar det för roll om det är ett foto eller en tube Här får du en bild blir du nöjd Mitt Ex Sen får du en bild på min nuvarande fru So I Have A Dream Right Know Ändrades Mars 13, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 18 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Förstår du att tråden heter "Vad gör du JUST nu? Bildtråd" Tråden heter inte "Jag tittat på mina gamla bilder från Samsung bibliotek, en extern sak." Det beror på vad man förväntar sig Smaken e som baken olika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Undrar vad dom håller på med, polisen har stått där nästan en timme nu. Ser nästan ut som Linköping men det är det nog inte va? [emoji2]Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 36 minuter sedan, skrev clion: Du är knäpp på riktigt Bilderna är från Samsung bibliotek en extern sak Förstår du 30 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Förstår du att tråden heter "Vad gör du JUST nu? Bildtråd" Tråden heter inte "Jag tittat på mina gamla bilder från Samsung bibliotek, en extern sak." har man två telefoner så kan man titta på gamla bilder från en extern samsung grej som man gör just nu biltråd bra va enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: har man två telefoner så kan man titta på gamla bilder från en extern samsung grej som man gör just nu biltråd bra va enis Har 2 ögon men inte två nallar så ja ligger i lä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Ligger Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 35 minuter sedan, skrev Kalas: Ok... Det var ju en bit hemifrån Khon Kaen. Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk Vi har landat och blivit hämtade i Khon Kaen några gånger, är väl ca 10 mil till oss. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 18 minuter sedan, skrev clion: Har 2 ögon men inte två nallar så ja ligger i lä Men inte många kungar kvar i kassen Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Nä, nu får det vara en paus på att kröka rygg som den stackars löneslav man är. Hoppas ingen märker om man hoppar av, flyktbåten kom som planerat. Härinne borde man kunna gömma sig och dessutom bli av med några arbetstimmar. Hittade en hål-i-väggenfrisör, blev lite bisarrt i början dock. Lät så här: Jag - Kan ni klippa mitt hår? Frisör - Krap! One or two? Jag - Hmmmm, ser ni dubbelt? Smakade lite på alternativen men valde sedan omsorgsfullt nummer 2. Ingen aning om vad det betyder men eftersom jag ändå skiter i hur det ser ut så är det lika bra att bara åka med tänkte jag. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 1 minut sedan, skrev SatanG: Nä, nu får det vara en paus på att kröka rygg som den stackars löneslav man är. Hoppas ingen märker om man hoppar av, flyktbåten kom som planerat. Härinne borde man kunna gömma sig och dessutom bli av med några arbetstimmar. Hittade en hål-i-väggenfrisör, blev lite bisarrt i början dock. Lät så här: Jag - Kan ni klippa mitt hår? Frisör - Krap! One or two? Jag - Hmmmm, ser ni dubbelt? Smakade lite på alternativen men valde sedan omsorgsfullt nummer 2. Ingen aning om vad det betyder men eftersom jag ändå skiter i hur det ser ut så är det lika bra att bara åka med tänkte jag. / SatanG Kanske "en eller två millimeter" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 1 minut sedan, skrev Tallviking: Kanske "en eller två millimeter" ? Ja det stämmer nog, nu är näshåret längre iaf / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 8 timmar sedan, skrev måne: Don`t drink and drive Jo tjena... Jag känner er väskryckare by the book... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 Precis nyss, skrev Odin: Jo tjena... Jag känner er väskryckare by the book... Saknar dej by the way... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2018 Dela Inlagd Mars 13, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev SatanG: Nä, nu får det vara en paus på att kröka rygg som den stackars löneslav man är. Hoppas ingen märker om man hoppar av, flyktbåten kom som planerat. Härinne borde man kunna gömma sig och dessutom bli av med några arbetstimmar. Hittade en hål-i-väggenfrisör, blev lite bisarrt i början dock. Lät så här: Jag - Kan ni klippa mitt hår? Frisör - Krap! One or two? Jag - Hmmmm, ser ni dubbelt? Smakade lite på alternativen men valde sedan omsorgsfullt nummer 2. Ingen aning om vad det betyder men eftersom jag ändå skiter i hur det ser ut så är det lika bra att bara åka med tänkte jag. / SatanG Snygga svetsfogar på "pråmen"! Vadå yrkesskadad,jag? Ändrades Mars 13, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu