Stoneys Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Väntar på att dom ska öppna. Inget hak för mig. Kollar när dance brudar börjar jobba mellan 19,00-20,00 På WS gogo. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Nåt ställe där det kan bli en öl till dig kanske... Helt riktigt! Shopping när det är som bäst! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Öl på Hillarys är inte fel. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 37 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Uppsalas Biltema moske Tidig vår hos er i år! Sommardäck på!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 9 minuter sedan, skrev Broskan: Öl på Hillarys är inte fel. //Broskan Inte bakis imorgon Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Inte bakis imorgon Nä det är inga problem taxin kommer 5am. Vi kör ända in i mål nu. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 9 minuter sedan, skrev Broskan: Nä det är inga problem taxin kommer 5am. Vi kör ända in i mål nu. Jag känner dig, ända in i kaklet Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Färdtjänst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Tittar på skit team Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Nu trivs hon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 18 minuter sedan, skrev ellim63: Nu trivs hon! Och Bishops väntar? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 (ändrad) Själv slavar jag i köket med lax och hemvevat potatismos till det inmundigas som vanligt lättmjölk. Frugan är ute och slarvar på stan=vinrunda med vänner Ändrades Mars 10, 2018 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Handlat lite blomster och en ny kvarn till vitpepparn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Undrar vad dom håller på med, polisen har stått där nästan en timme nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Mindre roligt att jag min klumpskalle råkade spilla vin på tangentbordet till surfacen igår! Så nu får jag sitta och pilla bort ett gäng tangenter för att tvätta med sprit! Som tur är så blir det bra iaf! Slipper man pynta ut 1300kr för ett nytt tangentbord!Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev wUThai: Mindre roligt att jag min klumpskalle råkade spilla vin på tangentbordet till surfacen igår! Så nu får jag sitta och pilla bort ett gäng tangenter för att tvätta med sprit! Som tur är så blir det bra iaf! Slipper man pynta ut 1300kr för ett nytt tangentbord! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Träligt... Hur funkar det när du sätter dit skärmen, kommer den i fast läge eller blir den "fällbar"? Har börjat funder på en sån där, men har inte många möjligheter att se en fysiskt. -Är det gps inbygd i dom? Ändrades Mars 10, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 (ändrad) Nu är älsklingen svintrött, bara att glömma boom boom i natt Ändrades Mars 10, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Det finns godis och sen finns det godis men inget slår Marianne . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Träligt... Hur funkar det när du sätter dit skärmen, kommer den i fast läge eller blir den "fällbar"? Har börjat funder på en sån där, men har inte många möjligheter att se en fysiskt. -Är det gps inbygd i dom? Tråkiga är att tangentbord ingår inte i köpet av en surface. Det får man köpa separat. Tangentbordet i sig är riktigt bra. Det har ett magnetiskt fäste så den ploppar i surfacen, hur smidigt som helst.Två utbrott och 1 1/2 whisky senare och tangentbordet är som nytt igen! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Jaaaaaas meeen dååååå kööööör viiii enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Matlagning på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 28 minuter sedan, skrev Enis: Jaaaaaas meeen dååååå kööööör viiii eni Visst är det lite märkligt då alla här säger att de inte tittar på mello Sedan det började klockan åtte så har det inte skrivits ett enda inlägg på forumet Förutom. detta då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Visst är det lite märkligt då alla här säger att de inte tittar på mello Sedan det började klockan åtte så har det inte skrivits ett enda inlägg på forumet Förutom. detta då Skyll inte på mig, jag lagar mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 Väntar på polaren.... Blir några whisky ikväll........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2018 Dela Inlagd Mars 10, 2018 54 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Väntar på polaren.... Blir några whisky ikväll........ Dig skulle man va polare med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu