Khonis Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Är glad att Brynäs vann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 Kvalitétstid med mig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 6 minuter sedan, skrev samet: Kvalitétstid med mig själv Phuuu, jag blev lite rädd först när jag läste texten och innan jag såg bilden......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 21 minuter sedan, skrev samet: Kvalitétstid med mig själv 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Phuuu, jag blev lite rädd först när jag läste texten och innan jag såg bilden......... Vänta du bara tills han säger att han skall diska... och visar bilder på ett glas, två disksvampar och en diskhandske /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Vänta du bara tills han säger att han skall diska... och visar bilder på ett glas, två disksvampar och en diskhandske /Enis Tyvärr har jag inga shotglas... För vill ju inte simulera Märta från Majorna utan May från Mukdahan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Precis svängt ihop lite frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pakusa Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Sitter och funderar på vad jag ska göra ”sista dagen i Thailand ” i morgon går flyget hem. Jag går och köper is till drinken lika bra göra slut på flaskan jävla varmt 38 + nu.Mvh Jerker อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Pakusa: Sitter och funderar på vad jag ska göra ”sista dagen i Thailand ” i morgon går flyget hem. Jag går och köper is till drinken lika bra göra slut på flaskan jävla varmt 38 + nu. Mvh Jerker Å jag fundar på vad jag ska göra första dagen Läste ju på MPR att sexturism gått ner i Pattaya så då gör jag mitt för att förbättra statistiken //Broskan Ändrades Mars 5, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Försöker att lära den lille äta grisfötter det går rätt bra.[emoji3]Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Fixar det sista inför morgondagens resa med thai. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pakusa Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Å jag fundar på vad jag ska göra första dagen [emoji6] Läste ju på MPR att sexturism gått ner i Pattaya så då gör jag mitt för att förbättra statistiken [emoji14] //Broskan Hade lite funderingar på besöka Pattaya innan jag åkte hem men det blev inte så. Nästa gång åker jag direkt dit [emoji12]Mvh Jerker อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 53 minuter sedan, skrev uptoyou: Fixar det sista inför morgondagens resa med thai. Vad gör du med hästen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 1 timme sedan, skrev Pakusa: Hade lite funderingar på besöka Pattaya innan jag åkte hem men det blev inte så. Nästa gång åker jag direkt dit Mvh Jerker Vi ska avsluta dom sista dagarna i Pattis för lite shopping, nöje och mat Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev audirs2: Vad gör du med hästen? Sssscchhh, oj, kom den med på bild Ändrades Mars 5, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Kollar när Rose sjunger!Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 52 minuter sedan, skrev ragson: Kollar när Rose sjunger! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Se upp! Kanske att Btt:s katoy smygfilmar....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 Pizza på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 (ändrad) 39 minuter sedan, skrev ellim63: Pizza på G! Så det är hemgjord pizza jag missar... jävlarfanhelvetesskitarsel... varför kan inte kollegorna åka taxi istället för att behöva bli upplockade? Ser ju grymt ut! Ändrades Mars 5, 2018 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 6, 2018 Dela Inlagd Mars 6, 2018 Nu är det nära.... Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2018 Dela Inlagd Mars 6, 2018 Kollar in gourmetrestaurangen men det blir ingen korv idag. Har andra planer. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 6, 2018 Dela Inlagd Mars 6, 2018 Provar något nytt Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 6, 2018 Dela Inlagd Mars 6, 2018 Dags att ställa sig vid spisen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 7, 2018 Dela Inlagd Mars 7, 2018 Khon Kaen Airport Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 7, 2018 Dela Inlagd Mars 7, 2018 Förmodligen ett välavlönat jobb Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2018 Dela Inlagd Mars 7, 2018 hemmarbete på em passar då på att samtidigt övervaka frugans buljongkok på gårdagens överblivna fläskben moo deng enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu