Enis Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 10 timmar sedan, skrev frogfish: Hehe. Där har man suttit i samma ärende 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: #Meetoo 14 timmar sedan, skrev MickeN: En kaffe i väntan på gumman. Där har någon MPR:are suttit och spionerat på mig när jag stod framme vid repet och väntade, var det @måne mån tro ... eller minns jag fel /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Tidigare idag, brutit is och assisterat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Betraktar utsiken från Park Hyatt. Ser J.W Marriott som jag bodde på senast där borta. @M33 Får högt betyg av mig. Kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 7 timmar sedan, skrev Tong jai: Tidigare idag, brutit is och assisterat. Där är jag uppväxt, i det området har man lekt mycket som liten.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Där är jag uppväxt, i det området har man lekt mycket som liten....Jumpa isflak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 19 minuter sedan, skrev Nicholas: Jumpa isflak? Det också, men tänkte mer på området bakom "Långrör" heter det. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 (ändrad) Sitter och äter ICAS Micro pop med smörsmak och ett par Stockholm Festival Beer och lyssnar på kungen Det roligaste är och titta på publiken från nån typ håla Paret i mitten står som förstenade mamman och dottern öser på paret till höger gubben står som en staty damen går igång efter ett tag ( jag skiter i Elof typ ) Ändrades Mars 1, 2018 av clion feltext Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Jajamän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Fikar bredvid den farliga burken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 29 minuter sedan, skrev ellim63: Jajamän! Är det din ryggtavla jag ser i spegeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 21 minuter sedan, skrev Peolito: Är det din ryggtavla jag ser i spegeln Det är ingen spegel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 49 minuter sedan, skrev ellim63: Det är ingen spegel.. Ser det nu :-). Är du på studiebesök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Det är ingen spegel.. kombinerad spegel och nödutgång Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 30 minuter sedan, skrev Peolito: Ser det nu :-). Är du på studiebesök. I snart 40 år har man varit på studiebesök där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Hade några ärenden på stan med men nu känns det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Suck!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Hade några ärenden på stan med men nu känns det bättre! Lite trivsammare på puben än på gymet. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 20 timmar sedan, skrev Enis: Där har någon MPR:are suttit och spionerat på mig när jag stod framme vid repet och väntade, var det @måne mån tro ... eller minns jag fel /Enis Stämmer bra det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Suck! Tapatalkat Du med... precis avslutat en 1,5 lång promenad där... billigt idag ca 2400 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 Avslutar med en Twisted och en finwirre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 12 timmar sedan, skrev Khonis: Betraktar utsiken från Park Hyatt. Ser J.W Marriott som jag bodde på senast där borta. @M33 Får högt betyg av mig. Kanon. Ser fint ut! Men hur är storleken på schampoflaskorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 10 minuter sedan, skrev M33: Ser fint ut! Men hur är storleken på schampoflaskorna? Är det rövskägget du bekymrar dig över?För den där svedda råttan till frisyr kan inte kräva så mycket schampo. Det viktigaste är givetvis: Har dom sill på frukosten? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 1, 2018 Dela Inlagd Mars 1, 2018 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Det viktigaste är givetvis: Har dom sill på frukosten? Fel.... Har de svensk kaffebryggare, svenskt kaffe och svensk vatten att brygga med verkar vara den hetaste topicen i div svensk/thai Facebookgrupper enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 2, 2018 Dela Inlagd Mars 2, 2018 Väntar på att detta sunkhak ska öppna kl 11 så man kan få sig en öl på sin lediga fredag.... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 2, 2018 Dela Inlagd Mars 2, 2018 I går, en lycklig Jr graderades upp till blått bälte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu