Odin Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Men fy fan vad medelåldern åkte upp i både tråden och forumet. Hästjazz från medalpad? Ja vad fan ska man säga, har du inte ett öppet hjärta så är det bara din förlust... My way or the highway... eller hur? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Släpat mig till gymmet efter ännu en period av undanflykter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Tittar på biljard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Lämnar trygga hemmet för Mpr-träff deluxe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Lämnar trygga hemmet för Mpr-träff deluxe. Ja ,"gräddan av Mpr " kör alltid dagen efter Nyputsade skor, givetvis utan snörning så man slipper be om hjälp.. See ya/Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Ja ,"gräddan av Mpr " kör alltid dagen efter Nyputsade skor, givetvis utan snörning så man slipper be om hjälp.. image.jpg See ya/Lp Tycker nog att du skulle ställa skorna i samma riktting som fogarna i dina klinkers! Så det blir lite harmoni i din hall! Have a nice Weekend din jävla gnällspik!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Tittar på biljard Är det nu verkligen biljarden du tittar på, jag ser annat i bilden som säkerligen attraherar blickarna mer Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Ja ,"gräddan av Mpr " kör alltid dagen efter Nyputsade skor, givetvis utan snörning så man slipper be om hjälp.. image.jpg See ya/Lp Du har väl inte glömt och köpa Ouzo till chefen? Trevlig helg på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Du har väl inte glömt och köpa Ouzo till chefen? Trevlig helg på er! Jag har vit månad så det blir bara raklödder idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 skottar mig fram till garaget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 skottar mig fram till garaget... Här klipper dom gräsmattan i stället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Har bötat för att jag glömde bort att uppvakta hustrun när det var fem år sen vi gifte oss. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 O'learys... 60 cl Broklyn Lager. Skål Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Njuter av livet i Kamala. Bilden från igår men det ser likadant ut nu. Bilden tagen från balkongen. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Dricker en öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Har bötat för att jag glömde bort att uppvakta hustrun när det var fem år sen vi gifte oss. Fritz.. Grattis till er i efterskott Fritz Mvh BBJ PS Telefonen är suverän för påminnelser DS Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Sambon försöker locka till sig middagen. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Tittar på fotboll, sjuk match "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Åker buss.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Åker buss.. Tittar på fotboll, sjuk match ImageUploadedByMaipenrai1391865045.919289.jpg Nej ,en härlig match ..YNWA Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Hockey & pilsner går hand i hand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Hamnoi är i god form som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Sambon försöker locka till sig middagen. Vilket härligt kort Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Jag har vit månad så det blir bara raklödder idag Mår du verkligen bra min käre forumsmedlem?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Hamnoi är i god form som vanligt Skämmer han ut sig igen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu