audirs2 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 53 minuter sedan, skrev samet: Gick in å skrek på @Peolito... Men personalen sa -Han är hemma och kollar reprisen på Mello Så jag gick vidare... Var det du som bultade på blästerverkstan idag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Skall kolla klart på den här Mötley Crüe dokumentären innan jag går å lägger mig......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 36 minuter sedan, skrev audirs2: Var det du som bultade på blästerverkstan idag? Nej. Jag har inte hunnit vägen om dig ännu... å när jag kommer så bultar jag inte... Står du i blästern... ja då klär jag av mig och kommer in... var längesedan jag fick mig ett rejält blås på snabeln... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Full fart i Baan. Leverans till Familjeshoppen. Svärfar har tagit in hjälp för renovering av Tvättstugetaket. Så åkte över till Svägerskan för lite frisering. Även här full fart i verkstan.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Inte idag men förra veckan, grabben sugen på slalom nu när farsan är hemma igen så det blev en härlig dag i en av backarna hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Tvättar....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 Funderar på om jag skall äta k*k eller inte... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 26, 2018 Dela Inlagd Februari 26, 2018 11 minuter sedan, skrev Enis: Funderar på om jag skall äta k*k eller inte... /Enis Fundera inte, bara gör det! Samma som jag säger till gumman när jag för mitt organ mot oral njutning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 3 minuter sedan, skrev koppar55: God mat & dryck i SAS loungen innan avfärd med TG961. Ajajaja Så illa hade det kunna vart idag med detta skitväder Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Ajajaja Så illa hade det kunna vart idag med detta skitväder [emoji6] Haha Var ute på en plattform under en höst. Det var fullt av inställda helikoptrar rätt ofta. (Träffade förresten Seaserpent då jag var ute) Satt och hade det tråkigt på dagarna och gjorde mest en del jävelskap. Tog en skärmdump på datorn och sedan en Ctrl+X på ”Inställd” och klistrade in den på helikoptern som skulle ta en del av vårat manskap hem. Tror det var logistiknissen som knallade förbi mig när jag pekade på min skärm och sa: ”Vad i helvete, vi som ville ha dig hem”. Gubben blev bedrövad och jag hörde när han ringde sin kärring med darrande röst och beklagade att han inte kom sig hem den dagen. Nåja, gubben spred vidare beskedet till allt och alla, sedan var det cirkus och folk fick bråttom som fan när dom insåg att helikoptern skulle komma på vanlig tid. Fan vad dåligt att dom felinformerar [emoji41] Mvh Andrejsdenjävlige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 Weissbier.Wienerschnitzel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 (ändrad) Tråkigt med väskpackning inför hemfärden tiiiidigt imorgon Ändrades Februari 27, 2018 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 27, 2018 Dela Inlagd Februari 27, 2018 (ändrad) jAHA, då vart dags igen för de fattiga att åka jobba. Kom fram igår efter en natt i trökiga Rayong (Golden City Rayong Hotel blev man inhystad i. Ombord och har packat upp det viktigaste. Visste inte jag hade så förbannat mycket snus, fick det till 111 dosor. Nåja man kan ju aldrig få för mycket snus. Bara 75 dagar tills jag åker hem, HURRA!!! / SatanG Ändrades Februari 28, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev SatanG: jAHA, då vart dags igen för de fattiga att åka jobba igen. Kom fram igår efter en natt i trökiga Rayong (Golden City Rayong Hotel blev man inhystad i. Ombord och har packat upp det viktigaste. Visste inte jag hade så förbannat mycket snus, fick det till 111 dosor. Nåja man kan ju aldrig få för mycket snus. Bara 75 dagar tills jag åker hem, HURRA!!! / SatanG Oj, vad långa vändor du är borta. Har som mest i min karriär varit borta i 4 veckor....och det var förra året. Turligt nog så kunde jag ha med kärringen, förutom sista turen innan födsel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Hoppas att bussen går som den skall till jobbet ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 En kaffe i väntan på gumman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Oj, vad långa vändor du är borta. Har som mest i min karriär varit borta i 4 veckor....och det var förra året. Turligt nog så kunde jag ha med kärringen, förutom sista turen innan födsel. Knappt lönt att packa upp väskan för en 4-veckorstörn / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 5 minuter sedan, skrev SatanG: Knappt lönt att packa upp väskan för en 4-veckorstörn / SatanG Och det bästa är att lösa av sig själv, så som jag gör idag efter 10v Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 53 minuter sedan, skrev Soengsang: Och det bästa är att lösa av sig själv, så som jag gör idag efter 10v Mmmmmm övertidspengar smakar gott / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 4 minuter sedan, skrev SatanG: Mmmmmm övertidspengar smakar gott / SatanG Hahaha ÖT har jag inte haft på 25 år Me bonuspengar smakar mumma.....men skulle jag vilja åka hem nu lite väl kallt, men får tänka positivt, bättre att ha för mycket jobb än för lite... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 On 2018-02-26 at 19:50, skrev Kötthandlarn: Tvättar....... Stor tvättstuga du har, hur ryms den in din lilla etta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 4 timmar sedan, skrev MickeN: En kaffe i väntan på gumman. Hehe. Där har man suttit i samma ärende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev frogfish: Hehe. Där har man suttit i samma ärende #Meetoo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Tänt en brasa och tittar på veckans brott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Champinjoner och hackad vitlök, det blir nog bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu