Tallviking Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 44 minuter sedan, skrev samet: Njuter av att titta UT genom fönstret... Ja. Det soliga vädret gör sig bäst inifrån idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 5 timmar sedan, skrev Elarbetare: Så en bild på brudparet.Mycket lyckad fest. Stort grattis till er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Enda fördelen med Februari är att mornarna blir ljusare o ljusare, såg ju skapligt ut imorse kl 07.00, men det vita skiten kunde jag gärna klara mig utan! Hade hellre var med familjen inne i Korat på bröllop idag.. Eller suttit med den gode @sinto på More som vi tydligen gjorde för ett år sedan, och som FB är så vänlig att påminna mig om... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Njuter av att titta UT genom fönstret... Huva! Var tvungen att ta ett dopp när jag såg bilden.Men nästa vecka ser man snö och kyla igen[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 8 minuter sedan, skrev Nilsson68: Huva! Var tvungen att ta ett dopp när jag såg bilden. Men nästa vecka ser man snö och kyla igen Tapatalkat Vad heter detta schyssta ställe och var är det?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Vad heter detta schyssta ställe och var är det?? Pattaya, Holiday inn. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Inför kvällens grillning. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Tempererar entrecote! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 51 minuter sedan, skrev ellim63: Tempererar entrecote! Sätt dej på den så går det fortare, helst med rumpan bar... Hehe ha en trevlig middag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Tempererar entrecote! Mmmm, den va fin....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Preppar lördagsmiddag......... Sugen på tagliatelle, så ngn form av pastasås blir det till detta....... Slantat upp ett gäng med goa å köttiga korvar å så skall jag testa det där som alla pratar om att man skall ha i maten....... Bacon heter det visst....... Första gången för mig , så vi får väl se hur det smakar........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Preppar lördagsmiddag......... Sugen på tagliatelle, så ngn form av pastasås blir det till detta....... Slantat upp ett gäng med goa å köttiga korvar å så skall jag testa det där som alla pratar om att man skall ha i maten....... Bacon heter det visst....... Första gången för mig , så vi får väl se hur det smakar........ Jag fuskade... I Fredags så köpte jag ett kilo dubbelrökt högrev från Brisket & friends (googla) Dom producerar bara kött som är... DRAÅTHELVETEGOTT nu ere lite köttkoma... Men hav förtröstan - jag kommer tillbaka Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 (ändrad) Fel tråd! Ett glas vitt just nu! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Ändrades Februari 24, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Var ett jävla glappande i tråden! Posta vad ni dricker eller dra igen skithålet! Nu kör vi lite vin! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Posta vad du dricker i rätt tråd ditt fyllo! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Posta vad du dricker i rätt tråd ditt fyllo! Tapatalks fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 8 minuter sedan, skrev hamnoi: Posta vad du dricker i rätt tråd ditt fyllo! Med den käften så skvätter det väl både hit å dit... Å han postar väl där det hamnar?? hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Hockey i Sawan bar. Jävla okristlig tid för en final. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Smuttar på en belgare till Man United mot Chelsea.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 On 2018-02-24 at 07:53, skrev Tallviking: Ja. Det soliga vädret gör sig bäst inifrån idag Hopas övnings patronen är tömd på krut! Brukar katterna ligga nära brasan? Min ligger vid värmepumpen. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Det blev en promenad i det fina vintervädret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Satt mig tillrätta i perfekt stereoperspektiv i soffan och njutningslyssnar på en favorit i en inte allt för låg volym...... Grattis grannjävlar, här är svaret på er "Melloorgie" från igår......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Gick in å skrek på @Peolito... Men personalen sa -Han är hemma och kollar reprisen på Mello Så jag gick vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Nu åkte en röding in i ugnen, får simma en stund i grädde, vitt vin och Purjolök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 (ändrad) Solar på Hotellets takterrass i las palmas Ändrades Februari 25, 2018 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 25, 2018 Dela Inlagd Februari 25, 2018 Gick in å skrek på [mention=9030]Peolito[/mention]... Men personalen sa -Han är hemma och kollar reprisen på Mello Så jag gick vidare... Jag var på Zumen i fredags. Ardbeg var någon månad sedan [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu