ellim63 Inlagd Februari 22, 2018 Dela Inlagd Februari 22, 2018 Kollar så frugan sköter sig i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Vätskestopp!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 14 minuter sedan, skrev Nilsson68: Vätskestopp! Tapatalkat Tidigt på krogen Nicke, blir det ett långpass på Harrys kanske. Ha det bra, synd att vi åker om varandra igen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Tidigt på krogen Nicke, blir det ett långpass på Harrys kanske. Ha det bra, synd att vi åker om varandra igen. //BroskanHe he. Blev ett kort stopp. Ev tillbaka i em.Ja det var synd att vi åkte om varandra. Vi måste få till något inom snar framtid.Ha det gott.MvhNilsson Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Här vankas eget bröllop om en dryg timme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Kom ett paket från Obyggdens Herre Stefan,Tack för snuset Arnold Layne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 56 minuter sedan, skrev L200: Kom ett paket från Obyggdens Herre Stefan,Tack för snuset Arnold Layne Har du räknat dosorna? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Ja,har du dämpat din snuslust nu din lilla bov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 8 minuter sedan, skrev L200: Ja,har du dämpat din snuslust nu din lilla bov Jepp, brukar att ta en påse varannan var tredje dag, himla gutt. Hoppas inte du tog illa upp. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 1 timme sedan, skrev L200: Kom ett paket från Obyggdens Herre Stefan,Tack för snuset Arnold Layne Imponerad av att äggen höll hela vägen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Imponerad av att äggen höll hela vägen Jag hade kokt dem innan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Jag hade kokt dem innan. Utan gröna kanter Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 14 minuter sedan, skrev Soengsang: Utan gröna kanter Absolut 5-6 minuter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 5 timmar sedan, skrev stefan5300: Jepp, brukar att ta en påse varannan var tredje dag, himla gutt. Hoppas inte du tog illa upp. Tyckte stocken var lite kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Tittar på Mandelmanns.. Och sippar på franskt lantvin blandat med vitamimdricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Den här lilla tjejen stal mitt hjärta, längtar redan nu att få träffa henne igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Multitasking ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 3 minuter sedan, skrev Tallviking: Multitasking ! Nu jäklar händer det ....grejer....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 Orkar fan inte laga mat idag och var precis i färd med att beställa en "15 minuter, en kvart", då jag råkade se att de hade en veganpizza...... Inte för att jag var intresserad av en sådan men fetaost är väl inte så väldigt mycket vegan......... Fast de kanske ser det på mitt sätt att det bara är processat gräs.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Multitasking ! 1 timme sedan, skrev ellim63: Nu jäklar händer det ....grejer....! maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se.....maipenrai.se..... maipenrai.se..... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 23, 2018 Dela Inlagd Februari 23, 2018 3 timmar sedan, skrev ellim63: Tittar på Mandelmanns.. Och sippar på franskt lantvin blandat med vitamimdricka! Ellims, grogglas äger! En man av det rätta virket som Stålis brukar säga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 Så en bild på brudparet.Mycket lyckad fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 19 timmar sedan, skrev L200: Kom ett paket från Obyggdens Herre Stefan,Tack för snuset Arnold Layne Njut av ditt snus ett tag nu L200 ... och det var ett trevligt telefonsamtal vi hade ... hoppas vi syns i Sverige när du kommer i sommar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 (ändrad) Njuter av att titta UT genom fönstret... Ändrades Februari 24, 2018 av samet Syftningsfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 24, 2018 Dela Inlagd Februari 24, 2018 13 minutes ago, samet said: Njuter av att titta ut genom fönstret... Ser nästan likadant ut från mitt fönster; livet är bra tufft ibland. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu