Nilsson68 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Det närmar sig[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 10 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Om du hade satsat på Thailand hade du haft mycket mer fet.. än du har haft på Skype förhållande med Galna. Du vet bara hälften Jag har stugan kvar om det skiter sig så drar jag dit Jag älskar Thailand Min första fru som jag vart gift med i 17 år fick jag 4 barn med Jag älskar Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 16 minuter sedan, skrev clion: om det skiter sig så drar jag dit Jag älskar Thailand Min första fru som jag vart gift med i 17 år fick jag 4 barn med Jag älskar Thailand Tänk på att du inte blir yngre gode Clion, Thailand är inte fel, du har stugan och vänner där. Svälj stoltheten och inse att Ghana är en bluff, du var där hade trevligt, men resten är en gigantisk scam, du är inte den förste och du är inte den sista som torskar på det. Du kommer aldrig få UT för bedragerskan, än hur mycket du investerar i det. Och hade du tänkt leva dina resterande år i ett kallt Sverige som är på väg utför? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Sverige skriver några, samma gubbar och barkbåts maljen går dåligt, Sverige går ju bra nu men bor man inte här och skattar i Sverige vist ska man gnälla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Sverige skriver några, samma gubbar och barkbåts maljen går dåligt, Sverige går ju bra nu men bor man inte här och skattar i Sverige vist ska man gnälla Vad är en "maljen" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 4 minuter sedan, skrev Boa52: Sverige skriver några, samma gubbar och barkbåts maljen går dåligt, Sverige går ju bra nu men bor man inte här och skattar i Sverige vist ska man gnälla Tidig dunkstart idag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Vill någon vänlig själ översätta då google translate misslyckades “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad är en "maljen" Troligen inmundigat för mycket av den där chokladdrycken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Troligen inmundigat för mycket av den där chokladdrycken. För god att kolsyras Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Tänk på att du inte blir yngre gode Clion, Thailand är inte fel, du har stugan och vänner där. Svälj stoltheten och inse att Ghana är en bluff, du var där hade trevligt, men resten är en gigantisk scam, du är inte den förste och du är inte den sista som torskar på det. Du kommer aldrig få UT för bedragerskan, än hur mycket du investerar i det. Och hade du tänkt leva dina resterande år i ett kallt Sverige som är på väg utför? Det är lite sangt som du skriver Vi får se om det skiter sig med Ghana så blir det paradiset Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Det är lite sangt som du skriver Vi får se om det skiter sig med Ghana så blir det paradiset Thailand Vänta inte för länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Vänta inte för länge. i nou tyvärr är det extremt lång väntetids typ december 2018 till februari 2019 enl Migr hemsida man kan fylla in sitt ärende och fråga hur lång tid det tar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 19 minuter sedan, skrev clion: i nou tyvärr är det extremt lång väntetids typ december 2018 till februari 2019 enl Migr hemsida man kan fylla in sitt ärende och fråga hur lång tid det tar När lämnade du in ansökan? Var det inte för några år sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 1 timme sedan, skrev Boa52: Sverige skriver några, samma gubbar och barkbåts maljen går dåligt, Sverige går ju bra nu men bor man inte här och skattar i Sverige vist ska man gnälla Autocorrect, kolla upp det dunknisse. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Kan det bli finare vinterväder, Vallviks pappersbruk i bakgrunden som vi matat med 5500t pinnar. Kunde passa på och besöka mor och far, där var allt lite snö. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 (ändrad) Preppar lördagsmiddag....... B.la. fullkornsris, strimlat benfritt kycklinglår & lite wokgrönt samt lite m.m utanför bild........ Skall väl bli ngt kinesinspirerat........ Typ kyckling-szechuan eller ngt....... Vi får vad det blir helt enkelt när andan faller på..... Ändrades Februari 17, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Så har den stora dagen kommit! Styvdottern gifter sig. Så sista förberedelserna nu på morgonen. Starta kl 3 [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 Boxning på G... chris eubank jr /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2018 Dela Inlagd Februari 17, 2018 50 minuter sedan, skrev Enis: Boxning på G... chris eubank jr /Enis Dommaren behöver byta skjorta /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 Vattnar kroppen Skickat från min E2303 via Tapatalk Lägg märke till det snygga furubordet, stekarklass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 Full fart här också, tidig väckning för att göra iordning. Sambons hus som invigs, kanske inte rätt benämning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 Tillbaka i den svenska vardagen igen. Resan var bra, men samtidigt en väckarklocka. Jag måste ta hand om mig själv bättre. Såväl hemma som i Thailand. Nu handlar det inte om fåfänga längre utan att överleva... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 8 timmar sedan, skrev Nilsson68: Så har den stora dagen kommit! Styvdottern gifter sig. Så sista förberedelserna nu på morgonen. Starta kl 3 Tapatalkat Härligt! Hoppas det blir en minnesvärd dag och att de tu är lyckliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 Kollar OS på rummet i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 (ändrad) För 48h sedan kollade jag på tjejer iförda knappt någonting. Nu sitter jag och kollar på tjejer iförda allting. Det svänger fort i hockey... Ändrades Februari 18, 2018 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu