Cavemannen Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 1 minut sedan, skrev M33: Precis gjort laserbehandling (IPL) #4 av 6. Bröst, mage och rygg är kanske hårfria till semestern.... Är du fikus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 56 minuter sedan, skrev M33: Precis gjort laserbehandling (IPL) #4 av 6. Bröst, mage och rygg är kanske hårfria till semestern.... Porrpungen då? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: Porrpungen då? /Enis Visst hantverk fortsätter jag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 9 minuter sedan, skrev M33: Visst hantverk fortsätter jag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis Ett foto på stugan Ja har en Österrikare 20 meter från stugan Som har en restaurang som har en underbar winersnittsel Den du Lamai ha ha Är ju inte direkt racingsäsong nu i Sverige så då kan man ju kolla på fotboll i baren. Jag är inte intresserad av någon Saab så jag får väl ha mitt skrot kvar så länge. Såvida ingen lastar upp rejält med kulor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 3 timmar sedan, skrev clion: jag fick ligga ner i baksättet när vi körde in på tomten Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! Håller med. Clirre sparka ut kärringen om du inte får dricka i ditt eget hus och tvingas smyg supa. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 57 minuter sedan, skrev wUThai: Hahahaha! Hysteriskt! Clirre för fan! Dra ner till Thailand och glöm den där Abigail-scammern! Lev livet nu och låt inte henne dra dig på mer pengar! Jag känner henne jag gifte mig med hennes familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 3 minuter sedan, skrev clion: Jag känner henne jag gifte mig med hennes familj Jo så är det nog, speciellt hennes "bror"... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Jag känner henne jag gifte mig med hennes familj Du ödslar bort tid på Abigail Clirre! Hur många år sen var det du träffade henne senast? Förstår verkligen inte att du bara orka lägga ner tid på en illusion! Det kommer aldrig sluta lyckligt mellan er två.. kommer bara kosta dig pengar. Släpp henne nu och lev livet nu! Sluta jaga efter ett fast förhållande... hittar du nån så hittar du nån! När man jagar och måste ha ett förhållande så slutar det sällan bra. Dyker det upp nån som verkar bra så kan man ju satsa på det. Bara ett råd i all välmening. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 4 timmar sedan, skrev Cavemannen: Är du fikus? Herre gud måste man håla på med sånt nu Tur man inte är 30bast Va e det för damer nu för tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Nu lite måltidsuppehåll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Preppar lite middag... gött att Svedala bjuder till på nått iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Fikus ha ha ha den va bra kuken står som f nä nu lägger jag ner n svara på cavemans inlägg är ju nada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 2 minuter sedan, skrev samet: Preppar lite middag... gött att Svedala bjuder till på nått iallafall Fan va ni äter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev clion: Fan va ni äter Om du hade satsat på Thailand hade du haft mycket mer fet.. än du har haft på Skype förhållande med Galna. Ändrades Februari 16, 2018 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Dagens husmoderliga tips för att klara av förhållande på distans över lång tid. @clion /Enis da handyman "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 On 2018-02-12 at 20:22, skrev AnTove: Nära och fint bilen längst till vänster har parkerat. Ja, det är en jäkla cirkus med parkeringarna här....... De är liksom anpassade efter bilarna som fanns vid samma tid som huset byggdes (1957) så de är inte speciellt breda...... Vi har försökt jämka mellan grannarna så att varannan kör rakt in och varannan backar in för att få så mycket utrymme som möjligt på förarsidan...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 12 minuter sedan, skrev Enis: Dagens husmoderliga tips för att klara av förhållande på distans över lång tid. @clion /Enis da handyman Varför har jag aldrig tänkt på det när vintermörkret är som jobbigast?....... Jag har ju trots allt lite "råvara" hemma....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Varför har jag aldrig tänkt på det när vintermörkret är som jobbigast?....... Jag har ju trots allt lite "råvara" hemma....... Kinky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Kinky Yes, så mycket som möjligt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 1 minut sedan, skrev koppar55: Barnvakt på Hammarö. Helt slut efter en kväll och den minsta är helt uppspelt och inte en chans att få henne att sova. För mycket socker?..... Underbara bilder...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 44 minuter sedan, skrev koppar55: Barnvakt på Hammarö. Helt slut efter en kväll och den minsta är helt uppspelt och inte en chans att få henne att sova. Kanske har jag missat något inlägg....vet inte om detta är barnbarn, barn eller annat till dig - men hur som helst väldigt härliga bilder! Verkligen! Jag lovar härmed - att när (om) min dotter får barn kommer jag tillbringa massor av tid med dem och ge dem ändlöst med kärlek, någon som min egen far stundtals misslyckades med när det handlar om mitt barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Lyssnar på 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 16, 2018 Dela Inlagd Februari 16, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu