Jump to content

IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Tar en duschöl. 

( Ni som vet, vet)

20180214_132808.thumb.jpg.e0547cea941cce041d418af3e4bf78a1.jpg

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev andrejsdenruskige:

Kollar in flygplatsgolv i Stavanger. 

En jävla lång stund till boarding. 

image.thumb.jpg.4e7e1e2c0bd83d482e32614ea3b8de9a.jpg

Visst är det vackert!

Dela på andra sajter

Vaskar kärran.lördag morgon går den till flygplatsen för att hämta upp en polare. Sedan transport ner till feskebyn för fem dagars party. God mat och massor av dricka. Allt annat stannar innanför 50-skyltarna i Pattaya.....

IMG_20180215_085624.thumb.jpg.7ffcd2c44baca6d04b9234e7e72235cb.jpg

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Här just anlänt Soi Nana!

20180215_151319-1209x1612.jpg

För att vara ett så sunkigt område ger det en skön feeling. Men jag saknar verkligen Golden bar.

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev frogfish:

För att vara ett så sunkigt område ger det en skön feeling. Men jag saknar verkligen Golden bar.

Jag har inte varit i Bangkok på tre år och blev förskräckt över hur mycket dyrare mat och dryck är här jämfört med Pattaya. Får antingen räkna upp budgeten eller dra ned på drickat...

Dela på andra sajter

Att ha ett växlingskontor halvskymt bakom en mur känns inte som ett optimalt läge? Soi Nana. Kursen var för övrigt 3.85 baht för en krona.

20180216_135613-1209x1612.jpg

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎01‎-‎27 at 13:45, skrev rolba:

Väntar på att fotbollen ska börja. Bundesliga.

20180127_194108.thumb.jpg.a490efb06a03e52906ead95d45c49c89.jpg

Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler

Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis  Ett foto på stugan Ja har en Österrikare

20 meter från stugan Som  har en restaurang  som har en underbar winersnittsel  Den du Lamai ha ha

DSC03389.jpg

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Har du lagt ner Drag racingen Jag gjorde det efter 3 lopp Sålde bilen fick en Saab 96 i inbyte plus kuler

Sen va det raka spåret till paradiset .Fasten jag har frugan från Ghana så är Thailand ett paradis  Ett foto på stugan Ja har en Österrikare

20 meter från stugan Som  har en restaurang  som har en underbar winersnittsel  Den du Lamai ha ha

DSC03389.jpg

Hur är det med "din" stuga?

Äger du eller din ex fru stugan?

Som jag förstått så bor exfruns mor + övrig släkt där och du har blivit inbjuden att övernatta där när du är på besök med förbehåll att du.

1: är nykter

2: ej har kvinnligt sälskap

hur roligt kan det vara att "äga hus" i Thailand med de förbehållen :D 

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Hur är det med "din" stuga?

Äger du eller din ex fru stugan?

Som jag förstått så bor exfruns mor + övrig släkt där och du har blivit inbjuden att övernatta där när du är på besök med förbehåll att du.

1: är nykter

2: ej har kvinnligt sälskap

hur roligt kan det vara att "äga hus" i Thailand med de förbehållen :D 

Ändrades av clion
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev clion:

Jag äger huset hon marken Mamman och hennes äldre bror bor där Vi jag har vårat rum  mamman sover på golvet i stora rummet det har hon gjort i hela sitt liv Brodern har ett rum .Och i mitt rum kan jag smyg supa   exet har ju sagt till mamman och hålla kol på mig

Så i vårat mitt rum  öppnas dörren åt höger där ställer jag div drycker Modern eller kärniga som jag gillar som fan  Hon lånar pengar till mig ibland hon har kuler i tyget som de sveper om sig då och då Jag har pilsnern bakom dörren hon glor ju på typ sängen mm  så hon är lätt lurad

hon fyller 83 i år hon är härlig

Sätt in en stöt! hon är ju 83. Och sedan ser du till att att du ärver henne och ditt hus blir ditt :D 

Dela på andra sajter

Jag äger huset hon marken Mamman och hennes äldre bror bor där Vi jag har vårat rum  mamman sover på golvet i stora rummet det har hon gjort i hela sitt liv Brodern har ett rum .Och i mitt rum kan jag smyg supa   exet har ju sagt till mamman och hålla kol på mig

Så i vårat mitt rum  öppnas dörren åt höger där ställer jag div drycker Modern eller kärniga som jag gillar som fan  Hon lånar pengar till mig ibland hon har kuler i tyget som de sveper om sig då och då Jag har pilsnern bakom dörren hon glor ju på typ sängen mm  så hon är lätt lurad

hon fyller 83 i år hon är härlig

Angående kvinnligt sällskap Jag träffade ju en fin Thailändska för 2 år sen hon var härlig tyvär så vågade hon innte förklara för sin äldre syster om mig ( hon vart gift med en rik Engelska Mann  Så jag fick ligga ner i baksättet när vi körde in på tomten  hennes syster bodde jämte och såg allt .Hon tränade på nåt typ friskt och svettis och där fick jag innte komma och titta mm mm Så  jag avslutade förhalandet

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Sätt in en stöt! hon är ju 83. Och sedan ser du till att att du ärver henne och ditt hus blir ditt :D 

Citat

Sluta nu stolle

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...