ellim63 Inlagd Februari 11, 2018 Dela Inlagd Februari 11, 2018 Pillat räkor, hyfsat med rom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 11, 2018 Dela Inlagd Februari 11, 2018 Tar ett bloss på balkongen i snöstormen och bygger en väldigt liten snögubbe........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 11, 2018 Dela Inlagd Februari 11, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Va fan é det frågan om!? Man har precis suttit i vardagsrummet och lagt in ett inlägg om en trevlig matlagning........ Tittar ut och det är lite grått men uppehåll och hyfsat bra väder för att vara Blöteborg........ Ut i köket och rör om i grytan som står och puttrar, kryddar upp lite mera...... Kommer tillbaka till vardagsrummet och W.T.F............. Dags att hämta ut snöborsten från bilen.......... Hehe Snöborste. Här uppe tituleras verktyget skyffel eller spade, använder man en borste så finns där inget problem... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 11, 2018 Dela Inlagd Februari 11, 2018 Gamla goa låtar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 8 timmar sedan, skrev FF: Drucken en djävel, måste ta 2 för att få fan FF Den ölen verkar half-evil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 Påbörjar arbetsveckan i arla morgonstund........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 Fick en sårskada i byn..kom till Pattaya och råkade slå upp såret..rann ut gul varaktig vätska..gick till kliniken på soi Buakhaow..800 Bath för rengöring och tabletter i massor 🤔..jaja kanske säkrast så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 Tog en promenad på förmiddagen, 10 minuter hemifrån såg plan som lyfte på väg mot Bkk. Hemma igen hade vi fått vatten leverans 30 baht för tre stora. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Påbörjar arbetsveckan i arla morgonstund........ Bra där. Det ska vara tidigt och jävligt att jobba. Egentligen är min tankegång "om jag kommer sent, så kompenserar jag med att gå tidigt". Men... Själv stiger jag upp tidigt, går på jobb och får själva uppvaknandet på arbetsplatsen. Ett betalt uppvaknande, kan man säga. Och då man är först på jobbet så vara jag, på pappret sett, åtminstone 30min tidigare än i verkligheten. Dessutom är man siste man på jobb, vilket innebär nya 30min som endast existerar på pappret. Helt plötsligt har man skrapat ihop till en massa kompledighet. Fast det känns tungt att nästan börja från scratch, då det inte var så många timmar i banken efter senaste ledigheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 (ändrad) Har dragit på mig fegisskärpet i droskan på väg till Suvvan, destination Patong beach. Inte riktigt min melodi att spela men har lovat vara reseledare åt päronen mån-fre denna vecka. / SatanG Ändrades Februari 12, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 1 timme sedan, skrev SatanG: Har dragit på mig fegisskärpet i droskan på väg till Suvvan, destination Patong beach. Inte riktigt min melodi att spela men har lovat vara reseledare åt päronen mån-fre denna vecka. / SatanG Ingen hemma i Bkk för mig att leka med... Du är reseledare å @Atom snackar om nått jävla jobb som måste skötas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 En pinne[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 En liten Leo efter maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 34 minuter sedan, skrev Nilsson68: En pinne Tapatalkat Jaha, man lyxar till det med ett finbord till ful whisky'n? Eller var det tvärtom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 16 timmar sedan, skrev ellim63: Gamla goa låtar... Va ere för fjanbtmusik, kör lite Deep Purple vet jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 En pinne[emoji4]Tapatalkat Finwhiskey minsann Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 Nu ska det kockas pasta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 (ändrad) Phuket airport väntandes på transporten som var försenad, lite Lynard Skynard i lurarna räddade situationen. Beachbesök hanns med. Utgång från hotellet, Deevaana resort . Verkar ganska skönt. På väg mot Bangla road för att kolla in cirkusen. Finns nog en hel del härinne som känner igen sig på Bangla rd. Favvohaket för 30 år sedan då det var öppet dygnet runt och vi hade bastmatta inne i baren för att kunna ta en snabbnap mellan flödet av bärs kunde fortsatta. ST för en tonåring låg då på 200B. / SatanG Ändrades Februari 12, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev SatanG: Dubbelpost Ändrades Februari 12, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 9 minuter sedan, skrev SatanG: Phuket airport väntandes på transporten som var försenad, lite Lynard Skynard i lurarna räddade situationen. Beachbesök hanns med. Utgång från hotellet, Deevaana resort . Verkar ganska skönt. ?På väg mot Bangla road för att kolla in cirkusen. Finns nog en hel del härinne som känner igen sig på Bangla rd. Favvohaket för 30 år sedan då det var öppet dygnet runt och vi hade bastmatta inne i baren för att kunna ta en snabbnap mellan flödet av bärs fortsatte. / SatanG Var det så känsligt material att det censurerades......? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev frogfish: Var det så känsligt material att det censurerades......? Sorry, dubbelposten fuckade upp min tankeförmåga. / SatanG Ändrades Februari 12, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Februari 12, 2018 Dela Inlagd Februari 12, 2018 On 2018-02-11 at 16:53, skrev Kötthandlarn: Va fan é det frågan om!? Man har precis suttit i vardagsrummet och lagt in ett inlägg om en trevlig matlagning........ Tittar ut och det är lite grått men uppehåll och hyfsat bra väder för att vara Blöteborg........ Ut i köket och rör om i grytan som står och puttrar, kryddar upp lite mera...... Kommer tillbaka till vardagsrummet och W.T.F............. Dags att hämta ut snöborsten från bilen.......... Har ni tänkt på att alltid när man behöver snöborsten som mest, så ligger den på det stället där den gör som minst nytta.......... Nära och fint bilen längst till vänster har parkerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 13, 2018 Dela Inlagd Februari 13, 2018 Just nu tittar jag på när andra jobbar, om jag får säga det själv så gör jag det riktigt bra. Parabol på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Fortsatta förberedelser Kinesiska Nyåret [emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Bäst att mjukstarta dagen så man inte åker på en sträckning eller annat jävelskap. Något gott ska man väl få unna sig efter genomköraren man tog emot på massagen Efter ett dopp i havet och en liten eftermiddagslur är det dags för en liten promenad. Dagens bukfylla fick bli på Sala Bua, Impiana resort. Dagen till ära lite livemusik. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu