ellim63 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Lite kylslaget ute, blir att tända säsongens första brasa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 54 minuter sedan, skrev ellim63: Lite kylslaget ute, blir att tända säsongens första brasa! Trivsel och mysfaktorn är mycket hög. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Konstaterar att Svenska fotbollslandslaget kom undan med blotta förskräckelsen....... Kunde ju gått käpprätt med VM-platsen....... Hur i hela friden kunde han överhuvudtaget ha varit ett alternativ!!?? https://www.expressen.se/gt/sport/jorgen-lennartsson-nobbade-landslaget/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterar att Svenska fotbollslandslaget kom undan med blotta förskräckelsen....... Kunde ju gått käpprätt med VM-platsen....... Hur i hela friden kunde han överhuvudtaget ha varit ett alternativ!!?? https://www.expressen.se/gt/sport/jorgen-lennartsson-nobbade-landslaget/ Det är rätt åt danskjä-----a! Lennartsson, som fram till nyligen varit arbetslös, kommer att vara scout för det danska landslaget över VM-slutspelet i Ryssland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 14 minuter sedan, skrev GreenValley: Det är rätt åt danskjä-----a! Lennartsson, som fram till nyligen varit arbetslös, kommer att vara scout för det danska landslaget över VM-slutspelet i Ryssland. Det kanske var planerat hela tiden? Enligt känt terrormanér skickar man in en s.k. sleeper som infiltrerar för att försvaga från grunden......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Bubblar. Typ 40 i plurret typ -14 i luften. Skönt. Som tusan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Tydligen räddar jag ett barn, så det kan det väl vara värt...... Tycker ändå det är onödigt att de skall komma in å röja när man bara sover här i två nätter....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Börjar förbereda inför en helg i jaktstugan , Årets rävjakt tror vi blir en 30 pers på jakten 5-6 grannlag. Kommer att koka ärtsoppa på torsdag till alla . Men lite tilltugg i jaktstugan till vårt jaktlag måste fixas så börjar med inlagd sill i kväll.Tyvärr ingen rödlök hemma så fick bli en guling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Plötsligt händer det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 1 timme sedan, skrev wavis: Börjar förbereda inför en helg i jaktstugan , Årets rävjakt tror vi blir en 30 pers på jakten 5-6 grannlag. Kommer att koka ärtsoppa på torsdag till alla . Men lite tilltugg i jaktstugan till vårt jaktlag måste fixas så börjar med inlagd sill i kväll.Tyvärr ingen rödlök hemma så fick bli en guling Jäklar så gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Tjejen står i duschen så får väl bli en bild när jag (utan mig) diggar och dricker öl, har nyss bokat och betalt inrikes med thai smile, BKK - KKC. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 2 timmar sedan, skrev wavis: Men lite tilltugg i jaktstugan till vårt jaktlag måste fixas så börjar med inlagd sill i kväll. 59 minuter sedan, skrev ellim63: Jäklar så gott! Min absoluta favorit på sillabordet alla dagar i veckan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 8 timmar sedan, skrev ellim63: Lite kylslaget ute, blir att tända säsongens första brasa! Samma här i Surin 😏 kyligt minst sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Flyget från Helsingfors var försenat 2 timmar men blev bara kortare väntan i Bangkok till Khonkaen. Får duga med en Leo i kylan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 23 timmar sedan, skrev wavis: Börjar förbereda inför en helg i jaktstugan , Årets rävjakt tror vi blir en 30 pers på jakten 5-6 grannlag. Kommer att koka ärtsoppa på torsdag till alla . Men lite tilltugg i jaktstugan till vårt jaktlag måste fixas så börjar med inlagd sill i kväll.ärr ingen rödlök hemma så fick bli en guling Underbart Hemlagad ärtsoppa å sill i goda vänners lag e fan oslagbart. Ett trumfkort till nästa år är kolbullar(Kolbotten) med stekt rimmat fläsk och lingon. Fast hemlagad Ärtsoppa e jävligt svårslagen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 Lite mer ovanligt tilltugg .. Min mormor som gett mig lite recept från ett gods hon jobbade på emellanåt. Inlagd leverkorv med lite kryddor . Skitgott. Hittar tyvärr inte den som var som en falukorv , Finns inte vad jag vet ute i butik. Testa o njut ni som gillar leverkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2018 Dela Inlagd Februari 6, 2018 59 minuter sedan, skrev Odin: Underbart Hemlagad ärtsoppa å sill i goda vänners lag e fan oslagbart. Ett trumfkort till nästa år är kolbullar(Kolbotten) med stekt rimmat fläsk och lingon. Fast hemlagad Ärtsoppa e jävligt svårslagen. Jodå kolbullar har man ätit mycket av , Hade för utbytesjakt med några dalakillar som jagade på typ något som hette svarten järnverk någonting kommer inte ihåg namnet men låg på gräns Hälsingland. När dalakillarna kom ner så blev det Skånsk mat o de var en höjdare för dem .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Första av nio morgnar i Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Såg precis Top 10 Burköl listan nu.Kan konstatera att Mariestad slår både Sofiero och kung[emoji4][emoji106]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Såg precis Top 10 Burköl listan nu. Kan konstatera att Mariestad slår både Sofiero och kung Tapatalkat Antal burkar så hamnar Sofiero 50cl 3:a när 1:an och 2:an är 33cl burkar så Sofiero kanske toppar listan på antal sålda liter "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Antal burkar så hamnar Sofiero 50cl 3:a när 1:an och 2:an är 33cl burkar så Sofiero kanske toppar listan på antal sålda liter [emoji6] [emoji32][emoji24]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Talar med dotra i telefon/Line, scoutdag i skolan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Såg precis Top 10 Burköl listan nu.Kan konstatera att Mariestad slår både Sofiero och kung[emoji4][emoji106]Tapatalkat Listan säger ju allt! Inte en enda Ipa-apa öl är med i topp tio! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 3 minuter sedan, skrev wUThai: Listan säger ju allt! Inte en enda Ipa-apa öl är med i topp tio! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Norrlands guld som två, säger ju allt om sveriges befolkning 2017. Norrlands guld dricker jag inte ens under pistolhot Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 7, 2018 Dela Inlagd Februari 7, 2018 Borde förstått varför det inte var så brottom att skaffa Tv. Dom var smarta nog att vänta in falangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu