Mr Ning Ning Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 timme sedan, skrev måne: Nästa projekt??Jättetrevlig tråd och roligt att se hur en riktig renoverare arbetar.5 flytvästar av 5 Jo då! Om jag hade haft tid-plats och ork så skulle den vara intressant för mig. Men just nu får det räcka med den båt vi renoverar/bygger om. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Khonis: Tyckte jag kände igen bordet. Bra sitta och glo ställe Ändrades Februari 3, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 7 timmar sedan, skrev apknug: Varm dryck i studion....., Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Kaffekopp och en dildo? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 12 minuter sedan, skrev Enis: Kaffekopp och en dildo? /Enis Var det längesen du "kom till" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Maybe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 2000 kommer till obygden också, ska prova att laga mat de senaste prylarna. Dottern kom hem dessa saker, hoppas det blir perfekt kött med dom. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 timme sedan, skrev måne: Var det längesen du "kom till" Bajsa nyss ... så jag är nöjd / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Hinkar bärs med Andrejsdenruskige[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Hos grannen!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 18 minuter sedan, skrev B747: Hinkar bärs med Andrejsdenruskige Skickat från min iPhone med Tapatalk Så du hinkar fulbiran medans Andrejs hinkar finbiran Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 minut sedan, skrev happyharry: Så du hinkar fulbiran medans Andrejs hinkar finbiran Ja, men Andrejs får äta direkt ur en konservburk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 minut sedan, skrev Soengsang: Ja, men Andrejs får äta direkt ur en konservburk Vill väl inte fixa mera disk. Ser ut som det finns så det räcker. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 5 minuter sedan, skrev happyharry: Vill väl inte fixa mera disk. Ser ut som det finns så det räcker. Det fixar flygarn..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Skottar snö... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ja, men Andrejs får äta direkt ur en konservburk De é manligt...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Hos grannen!Tapatalkat Mat igen heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Hinkar bärs med Andrejsdenruskige[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Kan ni inte umgås utan sprit heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 1 minut sedan, skrev Peolito: Kan ni inte umgås utan sprit hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Norrlänningar punkt. Ingen mer förklaring behövs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 13 minuter sedan, skrev Peolito: Kan ni inte umgås utan sprit hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Det kan de säkert men det är dumt att chansa......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Det kan de säkert men det är dumt att chansa......... Det är roligare med spirituosa inblandat [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 24 minuter sedan, skrev Peolito: Det är roligare med spirituosa inblandat Skickat från min iPhone med Tapatalk Så sant...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 39 minuter sedan, skrev Peolito: Det är roligare med spirituosa inblandat Skickat från min iPhone med Tapatalk Ska vi prata eller ska vi supa?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 22 timmar sedan, skrev samet: Lucky Star 2... om jag får be På den roliga, tokiga, tiden hette, kallades den bara Lucky star. Det fans då 3 st barer, den längst söderut var längst gående med väggen, där hängde vi, man kunde inte trilla bak länges pga väggen, ej heller i sidled Mitt baren tror jag är samma som originalet, körde film på förmiddan med låg volym så man fick bort bakfyllan. Den bakom er tror jag är riven i dagsläget, såg aldrig så långt på den tiden Har för mig ägare var från Usa och tillsammans med Thai fru. Dom hade också baren på Soi diamant närmast Walking street mittpå. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 3, 2018 Dela Inlagd Februari 3, 2018 Räknat in lite kaffepengar. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 Svärfars syster dog i hemmet..92 år.. omgärdad av släkten..hon skall till himmelen/brännas ikväll.. känns mer som en fest än begravning..mat å dryck i massor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu