B747 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 1 timme sedan, skrev fiskarn: Lunch på Chez Andy Korat ;-) Det är ett finfint matställe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 7 timmar sedan, skrev happyharry: Är den högra bänken en så kallad "svärmorsbänk"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 2 timmar sedan, skrev fiskarn: Lunch på Chez Andy Korat ;-) Pommes är dyrt Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Ännu en mörk vinterdag i februari... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 7 timmar sedan, skrev koppar55: Så var det äntligen dags att hämta nya bilen med sedvanlig posering. Mycket snygg Suv. 2,2 L motor eller 3.2 L? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Lite mat i Surin och en kall såklart 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Vinkat av favoritdottern på tågstationen, tåget är bara 1.5 timme försenat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 4 minuter sedan, skrev ellim63: Vinkat av favoritdottern på tågstationen, tåget är bara 1.5 timme försenat... SJAB. bakifran... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 12 minuter sedan, skrev judazzz: SJAB. bakifran... Hoppas att det inte blir/blev mer an 1,5 timme sa att eran dotter inte missar flyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Arbetet fortsätter med plastdetaljer. Igår plastade jag dit ett lock på masten som jag format till lite grovt idag. Sen provmontering av lampor. Plastar ett fäste på burken som skall monteras under bränslefiltret. Tog en promenad i förmiddags och hittade en sjunken båt. Ska försöka fota den imorgon om vädret tillåter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 46 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Arbetet fortsätter med plastdetaljer. Igår plastade jag dit ett lock på masten som jag format till lite grovt idag. Sen provmontering av lampor. Plastar ett fäste på burken som skall monteras under bränslefiltret. Tog en promenad i förmiddags och hittade en sjunken båt. Ska försöka fota den imorgon om vädret tillåter. Underbart att följa bygget, men varför inte i "Båttråden"? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Bra att ha några sådana här bira i reserv när frugan föreslår att det börjar bli dags för sista biran för kvällen. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 27 minuter sedan, skrev happyharry: Bra att ha några sådana här bira i reserv när frugan föreslår att det börjar bli dags för sista biran för kvällen. På Svalbard så körde vi ofta över till Ryska Barentsburg på helgerna med skoter, där hade de burköl på 1L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 1 timme sedan, skrev Tommy: Underbart att följa bygget, men varför inte i "Båttråden"? MVH Troligen vintertrött och glömde den. Lägger det där framöver. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Nu går vi på lite tyngre grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 2 timmar sedan, skrev judazzz: Hoppas att det inte blir/blev mer an 1,5 timme sa att eran dotter inte missar flyg Ingen fara, nu ska hon till Skåne några dagar innan hon åker vidare till Spanien! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev koppar55: Efter lite vånda om vilken motorstorlek så blev det 2.2L 1.5MTHB fullutrustad och med soltak. Förbannat snygg Ford, lite vassare än din "svenska" Seat Ändrades Februari 1, 2018 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 På tal om bilar. Så drar kärleken runt systersonen.Den obligatoriska dags turen.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Tog en kort snabb promenad i kylan. -5gr och 6-8m/sek så det biter i skinnet. Fotade dessa två båtar som gått samma öde till mötes. Enl uppgift är det samma person som äger båda. Den stora är en trevlig stålbåt på ca 10x3m. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Studerar menyn på en långlunch jag bokat idag. Återkommer med recension.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Studerar menyn på en långlunch jag bokat idag. Återkommer med recension.Skickat från min iPhone med Tapatalk Du kommer bli väldigt nöjd Peolito[emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 On 2018-02-01 at 08:06, skrev fiskarn: Lunch på Chez Andy Korat ;-) Såg ju onekligen lite tråkigt ut, de har helt klart gått den sig lite.....med tanke på prissättningen så borde de prestera mer. Gubben själv är ju trevlig, men det räcker inte. Jag gillar verkligen Lecker-Lecker annars. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 23 timmar sedan, skrev happyharry: Bra att ha några sådana här bira i reserv när frugan föreslår att det börjar bli dags för sista biran för kvällen. Den där veteölen är min favorit i Thailand, hoppas den finns på Tops i Khonkaen på tisdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Du kommer bli väldigt nöjd Peolito[emoji4]Tapatalkat Djävligt gott Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 1 minut sedan, skrev Peolito: Djävligt gott Skickat från min iPhone med Tapatalk Vad kostar en sån lunch? Antar att det är lite dyrare än en normal dagens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu