BanFang Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 (ändrad) Sitter och lyssnar på tjejerna som sjunger karaoke på Tom Yum i Gävle. Ett tips från Enis. Här finns en hel del singel tjejer. Gött. Snart blir det bor rak si dam. Då ska jag dansa med en tjej. Hotellet ligger rätt nära. 555. Tack Enis för tipset. Ändrades Januari 27, 2018 av BanFang Felstavningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 1 timme sedan, skrev BanFang: Sitter och lyssnar på tjejerna som sjunger karaoke på Tom Yum i Gävle. Ett tips från Enis. Här finns en hel del singel tjejer. Gött. Snart blir det bor rak si dam. Då ska jag dansa med en tjej. Hotellet ligger rätt nära. 555. Tack Enis för tipset. Singeltjejer, jag ringde en droska direkt och kasta mig ner på stan där hade @BanFang laddat upp med en sexa, snus och Micael Jackson dansgloves men va f@n ..... Där i övre hörnet var ju ingen singeltjej, bara en gift kärring min fru... så det var ju bara att med svansen mellan bena moloket ta en droska hem igen så. / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: Singeltjejer, jag ringde en droska direkt och kasta mig ner på stan där hade @BanFang laddat upp med en sexa, snus och Micael Jackson dansgloves men va f@n ..... Där i övre hörnet var ju ingen singeltjej, bara en gift kärring min fru... så det var ju bara att med svansen mellan bena moloket ta en droska hem igen så. / enis Vilket mörker 😞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 1 timme sedan, skrev Khonis: Vilket mörker 😞 Ja det var Ridå om något .... men fick ju språka med @BanFang igen en liten stund . . . . . . . . . Ock som vanligt så är ju allt som skrivs på MPR 100% sanning /Enis den godtrogne som litar på varje skrivet ord här inne /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 (ändrad) Och jag som trodde att jag skulle få en singel tjej hem. Ramlade i jävla Gävle och fick sy 5 stygn i bakhuvudet. tillråga glömde jag mobilen på akuten eller i taxin på väg till hotellet. Spenderade natten på akuten istället för i famnen på en tjej. Jävla Gävle. bilder finns i den tappade mobilen Ändrades Januari 28, 2018 av BanFang felstavnin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev BanFang: Sitter och lyssnar på tjejerna som sjunger karaoke på Tom Yum i Gävle. Ett tips från Enis. Här finns en hel del singel tjejer. Gött. Snart blir det bor rak si dam. Då ska jag dansa med en tjej. Hotellet ligger rätt nära. 555. Tack Enis för tipset. 1 timme sedan, skrev BanFang: Och jag som trodde att jag skulle få en singel tjej hem. Ramlade i jävla Gävle och fick sy 5 stygn i bakhuvudet. tillråga glömde jag mobilen på akuten eller i taxin på väg till hotellet. Spenderade natten på akuten istället för i famnen på en tjej. Jävla Gävle. bilder finns i den tappade mobilen Du skulle gått in på Harrys istället snett emot Tom Yum. Där i källaren finns både singel thai och filipinbrudar. Och där har jag aldrig sett fru Enis. Hoppas telefonen kommer tillrätta och att skallen går till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Tar vätskepause innan massagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Hittade klockan som alla thailändare använder Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Kollar benutrymmet på SAS. Det blev godkänt även denna gången. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Broskan: Kollar benutrymmet på SAS. Det blev godkänt även denna gången. //Broskan På väg till jobbet eller familjen ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 På väg mot Bergen och jobb "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Nu blir det köttgryta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 gräddstuvar spetskål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Tjocka.Båtarna börjar honka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Behövdes några stygn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 3 minuter sedan, skrev BanFang: Behövdes några stygn. Aj! Grogg eller otur? Själv stöp jag fint i fredags, missade ett trappsteg (pga av grogg) ut från krogen men är bara lite öm i knäna. Var nog värre för frugan som skämdes när hon skulle försöka få mig på fötter igen haha. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Maten på Tom Yum var helt ok. Guaw thiou nua Inte lika god som hos @Enis Men helt ok Sen att dom hade Sang Som var ett stort plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Frugan kollar på handboll,hon tjatade om att han som vann Biggest Loser är tränare för Danmark. Jag var tvungen att kolla vad hon menar,och visst fan är han lik den snubben som vann Biggest, men det är ju inte samma gubbe 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Jag får inte titta på tv eller datorn idag sa läkaren. Så jag tittar på glaset istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Smuttar på vitt vin. Förfirar en eventuell svensk vinst i handbollen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 13 minuter sedan, skrev Peolito: Smuttar på vitt vin. Förfirar en eventuell svensk vinst i handbollen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Eller gravöl vid eventuell förlust. Lika bra att helgardera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 En alldeles vanlig vinterdag på Soi 13. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 11 timmar sedan, skrev BanFang: Maten på Tom Yum var helt ok. Guaw thiou nua Inte lika god som hos @Enis Men helt ok Sen att dom hade Sang Som var ett stort plus Har du fått telefonen åter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 Pustar på soffan efter ett besök på immigration. En timme och tio minuter för att göra 90-dagars och köpa ett reentry. Ja, jag vet att man inte ska göra det på måndagar men idag var enda dagen bilen var ledig och gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 29, 2018 Dela Inlagd Januari 29, 2018 Sköljer strupen på Bodega Bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu