Enis Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Dagens svåra val..... fylla på eller tömma enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Ska bota min onda rygg med en semla.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Har precis varit på rakning och klippning Schysst ställe och duktiga barberare Nu väntar jag på mat. Sitter på Kingston. Japanskt litet hak utefter Sukhumvit. Dricker japansk öl under happy your. 79 battingar för en draft medans jag väntar på käk Rätt lugnt just nu. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 54 minuter sedan, skrev Enis: Dagens svåra val..... fylla på eller tömma enis Kör en Clirre och citerar mig själv. för de som inte förstod, Thairestaurang till höger och Thaimassage till vänster. Blev varken eller, rundade hörnet och besökte och köpte lite picklad hel vitlök, Holy basil samt långa gröna bönor. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev koppar55: Direkt från flyget till som tum. Vilken som tum är det? Kan du skicka lotion till mig på Line. Har provat Som Tum Der i Silom. Är detta samma kedja/ägare? Ändrades Januari 26, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 57 minuter sedan, skrev Enis: Dagens svåra val..... fylla på eller tömma enis Tömma mot lyckt stolpen eller,,,,tänkte på han på SVT som tömde på gymmet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Nu kom maten in Lite kött och Goyoza. Smakar bra. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Precis nyss, skrev Enis: Kör en Clirre och citerar mig själv. för de som inte förstod, Thairestaurang till höger och Thaimassage till vänster. Blev varken eller, rundade hörnet och besökte och köpte lite picklad hel vitlök, Holy basil samt långa gröna bönor. enis Klart vi förstod du är ju MPR:s expert på tömningar och massageställen... Skulle kunna kalla dig MassageKingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Tömma mot lyckt stolpen eller,,,,tänkte på han på SVT som tömde på gymmet! Precis nyss, skrev happyharry: Nu kom maten in Lite kött och Goyoza. Smakar bra. Tänkte mer som Harry, vara Happy "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: Tänkte mer som Harry, vara Happy Det är riktigt. Vad vore livet utan happy. Inte så happy va? Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: Tänkte mer som Harry, vara Happy Det är riktigt. Vad vore livet utan happy. Inte så happy va? Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Tänkte mer som Harry, vara Happy Japp, vad vore livet utan happy. Inte så happy va? Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Jo men ,,,asså? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Absolut. På ingång? Japp! Kommer på Söndag. Kanske en träff i veckan [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 va faaan vad jag är happy idag då. Men jag är ju i Bangkok så det stämmer ju. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Nu är jag här. Också utmed Sukhumvit. Jag tänker knata ändå till hotellet men stanna vid varje schysst bar som dyker upp längs med vägen. Får se hur det går En bira och en chaser denna gång Var lite osäker på hur jag ska betala men detta avgör saken PS fortfarande happy hour 50 minuter till. Mycket happy idag 555 DS Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Bänkat mig i soffan för helgen! Helgen räddad! 🤪🤮Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Bänkat mig i soffan för helgen! Helgen räddad! 🤪🤮 Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Var är spriten? Mvh husläkare Ellim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 AW med Peolito.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Nu har jag hamnat på ett riktigt kvalitets ställe Sista stoppet för ikväll. Upp till byn imorgon bitti. Blir bilder på buffelrövar från och med imorgon. Okej? Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Tittar på när @BanFang Jobbar för brödfödan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 14 minuter sedan, skrev Enis: Tittar på när @BanFang Jobbar för brödfödan enis Allt detta för lite mat? Måste smaka bra! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 2 timmar sedan, skrev Fredman: Allt detta för lite mat? Måste smaka bra! 😄 Det måste ha smakat utmärkt nästa pump får tillsyn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 32 minuter sedan, skrev Enis: Det måste ha smakat utmärkt nästa pump får tillsyn Han sträckte ju bara ut en hand på MPR och ville umgås när han kände sig ensam i Gävle och nu har stackarn blivit slavarbetare i Katlagrottan........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu