Benriach Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 En ölajävel har ingen dött av! {style_image_url}/attachicon.gif uploadfromtaptalk1371744238917.jpg Nej, kanske inte men det ser ut som du har en Till bakom... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 "Kockar" o pimplar rosevin o tjötar med J666. Simultanförmågan är på topp Kyckling med gratäng och 2 av lallersteds goda såser blir det. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg Kör en "Clirre" Simultanfömågan kraschade visst, stängde av ugnen när jag pimplade o tjötade så maten blir försenad. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Tvätten löser jag galant men till strykningen får jag nog hyra in min bättre hälft till ..nystrukna kallingar är mysigt. Får maiden följa med på dina resor så skriver jag på imon. Fan nystrukna kallingar har jag bara läst om i böcker. Tar dock inte med mig tjänstefolk på semestern, om det nu inte skulle vara en snögging men där sprack det för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Lite välkommssnacks "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Lite myggmedel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Ingen rast ingen ro Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Testar beredskapen föll direkt : oskalad potatis , gör om gör rätt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Tittade precis in hos grannarna och dom hade tydligen fest. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Ska hämta dottern med sambo vid färjeläget, sen blir det traditionell midsommar med öl, vin, starksprit och en massa fiskrätter med färskpotatis. Skärgården i Sverige och midsommar har det där extra.och mygg Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 På väg till Blidö. Bilden försvann på vägen. Gör ett nytt försök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Nu har man fått fart på arvingen, nu vill hon sjösätta och göra en tur till Finland nästa helg. Pappa nekar aldrig. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Njuter av ett glas vitt i en paus i städandet och packandet. .. hopplös tjej ska för fötsta gången åka tåg och är lite nervös över det mesta. ... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Njuter av ett glas vitt i en paus i städandet och packandet. .. hopplös tjej ska för fötsta gången åka tåg och är lite nervös över det mesta. ... Vadå första gången åka tåg, sist jag var i Gbg så kryllade det av livsfarliga tåg härs och tvärs mitt på gatorna, du måste väl ändå åkte med dessa blåa tåg någon gång? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Fan nystrukna kallingar har jag bara läst om i böcker. Tar dock inte med mig tjänstefolk på semestern, om det nu inte skulle vara en snögging men där sprack det för dig Det värsta är om dom stryks med mycket stärkelsespray också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Är på jobbet ,har även sjösatt en båt i natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Kaffe, vatten och snus. Fulländad frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Sjunger för en femåring "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Har precis givit Enis lite V 75 tips, nu ut å haka på holken efter bilen, och iväg en halvtimme så är vi ännu mer på landet. om 2 timmar kommer hästvagnen och hämtar upp folk i korsningen för lite grodhopp å starkt i buskarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Årets längsta dag börjar med migränanfall. Som tur är kommer dessa bara ca tre gånger/år och frågan är vad som nu är bäst, rivstarta med whiskyn eller någonting annat lämpligt? Jag provar detta, blir nog lugnast så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Förbereder midsommar firande med lite av alla rätter vi ska laga till idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Fortsätter som vanligt med fler rätter som vi (FFF) förbereder.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Det värsta är om dom stryks med mycket stärkelsespray också VA? har du också råkat ut för det ? MVH jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Förbereder midsommar firande med lite av alla rätter vi ska laga till idag.. IMG_5766.JPG FF En sådan har jag också till färskpotatisen ,kanonbra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Dags att inta midsommarbuffén. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Dags att inta midsommarbuffén. DSC_01271.jpg Hahahahahahahahah ge dig nu Wwax..vad är det som händer? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu