Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 17 minuter sedan, skrev Enis: Samma här två firrar görs klara att ugnsbakas i folie en dill, timjans samt basilikakryddad potatisgratäng redo för ugnen grönsaker, kryddor, vitt vin, wiskey, räkfond skall koka ner sig till en förtig smak innan grädde skall i enis 4 minuter sedan, skrev Enis: nu åkte 5 dl grädde i enis MAGISKT............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Lyssnar på en gammal goding medans man kockar lite......... Sjukt bra musik.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Kollar hockey... Wikegård eller Stig-Helmer i studion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 12 minuter sedan, skrev M33: Kollar hockey... Wikegård eller Stig-Helmer i studion? Det år ju Stig Helmer för fan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Hämtat favoritdottern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev M33: Kollar hockey... Wikegård eller Stig-Helmer i studion? Två grabbar från hockeyns Mecka Gävle i studion, stiligt! Seger idag för Brynäs desssutom. Ändrades Januari 20, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: MAGISKT............ Tackar nu preppar jag pressgurka till morgondagens lunch / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Min gudson med dam. Är så.glad för svaret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 13 timmar sedan, skrev wUThai: Pattaya är bra, men att hänga där hela semestern är inget alternativ längre... börjat tröttna lite faktiskt. Börjat gilla Bangkok mer och mer. Koh samet, har jag inte besökt än.. men det är för att jag inte är så förtjust i att bada i havet eller ligga på stranden. Ja, det är ju tråkigt om man inte kan röra sig en meter utan sin sambo eller fru. Varför hakar du upp dig på bevakare? Är du lite smygbevakad iaf?! Har inte set dig solo utan sambo, fru ,son .ni brukar hänga tillsammans, inget fel i det MEN ibland Vill man kanske göra lite förbjudna saker utan att gå över gränsen, som vi som får resa solo får, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Stoneys: Har inte set dig solo utan sambo, fru ,son .ni brukar hänga tillsammans, inget fel i det MEN ibland Vill man kanske göra lite förbjudna saker utan att gå över gränsen, som vi som får resa solo får, Vem bry sig om vad du har sett då? Det enda jag sett från dina resor är en sur Changburk på bild? Dock så gillar jag att resa med min fru och grabb så det är väl klart att vi umgås när vi är iväg. Min fru eller jag dra ju inte iväg till Thailand själva! Utan vi reser alltid tillsammans.. för att vi tycker det är roligast så. Men om du vill veta.. så nog har jag varit ute både i Pattaya och Bangkok utan fru. Dock sitter jag inte utanför 7/11 och hinka sura Chang när jag är ute utan familjen. Ändrades Januari 20, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 4 minuter sedan, skrev wUThai: Vem bry sig om vad du har sett då? Det enda jag sett från dina resor är en sur Changburk på bild? Dock så gillar jag att resa med min fru och grabb så det är väl klart att vi umgås när vi är iväg. Min fru eller jag dra ju inte iväg till Thailand själva?! Utan vi reser alltid tillsammans.. för att vi tycker det är roligast så? Men om du vill veta.. så nog har jag varit ute både i Pattaya och Bangkok utan fru. Dock sitter jag inte utanför 7/11 och hinka sura Chang när jag är ute utan familjen. Tydligen träff , du blir lite upprörd att jag nämner att vissa reser solo och du inte gör, Inget fel i det. Mina reser tror jag innehåller mer än en sur chang burk.. Tex Usa, Flappe land , Libanon, Och delar av Europa, Samt Finland Norge och en hel del andra länder, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 6 minuter sedan, skrev Stoneys: Tydligen träff , du blir lite upprörd att jag nämner att vissa reser solo och du inte gör, Inget fel i det. Mina reser tror jag innehåller mer än en sur chang burk.. Tex Usa, Flappe land , Libanon, Och delar av Europa, Samt Finland Norge och en hel del andra länder, Träff? Nej, du ser bara korkad ut med dina påstående. Men visa lite bilder från dina resor då? Du börjar ju likna BTT mer och mer. Mycket snack och lite verkstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev wUThai: Träff? Nej, du ser bara korkad ut med dina påstående. Men visa lite bilder från dina resor då? Du börjar ju likna BTT mer och mer. Mycket snack och lite verkstad. Sitter vid fel dator sök och du skall finna , kolla en massa andra trådar. Ändrades Januari 20, 2018 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Sen lunch och kaffe efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 No tjafs slotsstek på g enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Lång promenad i solen, 10 minus och snö på backen. Gott om spår efter vilt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vilja Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Varit ute o gått med hunden.10 jävla minusgrader o fuktigt[emoji26]Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Promenad med favoritdottern i det fina vintervädret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: No tjafs slotsstek på g enis Fantastisk fin Skeppshultare........ Har flera själv i olika storlekar och den största skall få arbeta idag........ Får torka av den nersölade spisen imon.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Preppar för söndagsgryta............ Blir ngn form av stroganoffsmakande gryta med fläskfilé å en massa grönsaker i stället för att serveras med ris........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Å nu puttrar det på.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 On 1/20/2018 at 23:10, skrev 65Selander: - Eftersom bilden inte följde med dödar jag inlägget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 I Thailands shithole #1 Behövs knappast sägas mer för att gissa vart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 22, 2018 Dela Inlagd Januari 22, 2018 1 timme sedan, skrev Moritz: I Thailands shithole #1 Behövs knappast sägas mer för att gissa vart Ko Tao? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu