Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 14 minuter sedan, skrev Stoneys: OK, då bjuder jag på en flaska ,Lao kao efter som du ratar det andra. förresten bjuder jag aldrig, Lao Kao eller Hong Thong.... same same. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Ojojoj, nu står du inte högt på Stålis lista, Hong Thong är No1 i Thailand enligt stålis. Stålis är i en annan liga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Lao Kao eller Hong Thong.... same same. Fan, vad du har för åsikter," OM " jag skulle nu bjuda, du nekar till många sorter. då får det fan duga med Mekong. Eller nekar du till fler sorter som jag aldrig skulle bjuda på, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Fan, vad du har för åsikter," OM " jag skulle nu bjuda, du nekar till många sorter. då får det fan duga med Mekong. Eller nekar du till fler sorter som jag aldrig skulle bjuda på, Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! Bjuda=dumt Neka=dumt 2 st idi*ter den som nekar och den som bjuder. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 11 minuter sedan, skrev Stoneys: Bjuda=dumt Neka=dumt 2 st idi*ter den som nekar och den som bjuder. Ja, alla är vi olika. Själv gillar jag att bjuda och nekar aldrig. Men det är väl därför du hänger i Pattaya 24/7 när du är i Thailand. Sexpat as Cheap-pat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 59 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, du är ju bara snål.. då får du väl hänga utanför 7/11 och hinka sunkiga Chang ihop med BTT! Varför gillar du CHANG på din profil dryck. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 9 minuter sedan, skrev Stoneys: Varför gillar du CHANG på din profil dryck. Vad tror du? Kanske för att jag gillade Chang en gång i tiden och inte orkat ändra profilbild? Vad tror du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 13 minuter sedan, skrev wUThai: Vad tror du? Kanske för att jag gillade Chang en gång i tiden och inte orkat ändra profilbild? Vad tror du? Vet ej. Du gillade en gång i tiden. Orkar ej ändra profil. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Preppar inför 50-års firande av arbetskamraten........ Imon kommer jag vara trött tror jag....... Skall nog köra "svampenbilder" hela kvällen med min Sony Ericson J10i2 tänkte jag mig........ Uj, uj, uj, uj, jag kommer definitivt vara trött imon......... Men fan va kul det va........ Man regerade totalt på Boulebar, de andra var inte ens i närheten........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 10 timmar sedan, skrev wUThai: Ja, alla är vi olika. Själv gillar jag att bjuda och nekar aldrig. Men det är väl därför du hänger i Pattaya 24/7 när du är i Thailand. Sexpat as Cheap-pat! Gillar Pattaya skarpt, där kan man gå ut och festa utan behöva ha gumman eller någon annan familj medlem som bevakar vad man gör För jag får gå ut med polare i Pattaya utan bevakare, även åka till Bkk ett par dagar och tex fira en medlems 50 års kalas där även Clirre deltog. Sen kan man lätt ta en tur tex till Kho samed som man gör ibland, samt flyga en tur söderut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 14 minuter sedan, skrev Stoneys: Gillar Pattaya skarpt, där kan man gå ut och festa utan behöva ha gumman eller någon annan familj medlem som bevakar vad man gör För jag får gå ut med polare i Pattaya utan bevakare, även åka till Bkk ett par dagar och tex fira en medlems 50 års kalas där även Clirre deltog. Sen kan man lätt ta en tur tex till Kho samed som man gör ibland, samt flyga en tur söderut. Pattaya är bra, men att hänga där hela semestern är inget alternativ längre... börjat tröttna lite faktiskt. Börjat gilla Bangkok mer och mer. Koh samet, har jag inte besökt än.. men det är för att jag inte är så förtjust i att bada i havet eller ligga på stranden. Ja, det är ju tråkigt om man inte kan röra sig en meter utan sin sambo eller fru. Varför hakar du upp dig på bevakare? Är du lite smygbevakad iaf?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev koppar55: Några drinkar i en trevlig miljö innan seafood buffén. Tog du på dig löparskorna idag...? Ändrades Januari 20, 2018 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Suck men nu är det över.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Nu börjar det ordna till sig Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev wUThai: Pattaya är bra, men att hänga där hela semestern är inget alternativ längre... börjat tröttna lite faktiskt. Börjat gilla Bangkok mer och mer. Koh samet, har jag inte besökt än.. men det är för att jag inte är så förtjust i att bada i havet eller ligga på stranden. Ja, det är ju tråkigt om man inte kan röra sig en meter utan sin sambo eller fru. Varför hakar du upp dig på bevakare? Är du lite smygbevakad iaf?! Jag har ingen som bevakar mig, jag får gå precis där jag vill och åka tex, till Pattaya ensam utan sambo på semester, det är det inte många medlemmar som får, Kenneth och minst en till får det ;-) Ändrades Januari 20, 2018 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Kom just hem efter 3h långpromenad i snö och solsken Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Svullar gratis kallskuret på Bishops Arms/Vasagatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 50 minuter sedan, skrev 65Selander: Svullar gratis kallskuret på Bishops Arms/Vasagatan Gratis är gott...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 4 timmar sedan, skrev Peolito: Suck men nu är det över. Skickat från min iPhone med Tapatalk Det finns en bar mitt emot Ikea. Scandic har hjälpt mig många gånger när vi varit där We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Preppar lite lördagsmiddag.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Jag har ingen som bevakar mig, jag får gå precis där jag vill och åka tex, till Pattaya ensam utan sambo på semester, det är det inte många medlemmar som får, Kenneth och minst en till får det ;-) Grattis och även jag har löst koppel. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Preppar lite lördagsmiddag Samma här två firrar görs klara att ugnsbakas i folie en dill, timjans samt basilikakryddad potatisgratäng redo för ugnen grönsaker, kryddor, vitt vin, wiskey, räkfond skall koka ner sig till en förtig smak innan grädde skall i enis Ändrades Januari 20, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Kärlek i stekpannan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 nu åkte 5 dl grädde i enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu