svampen Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 58 minuter sedan, skrev ellim63: Hemfärd! Trevlig Flygresa på Er! Får Du skotta snö snart!!!!!Ha Ha Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 4 timmar sedan, skrev ellim63: Det var då det... För er alla som är i Chaing Mai och vill växla SEK till THB så rekommenderar jag växlings kontor mitt emot Superrich på Charoen Prathet Rd. Det ligger till höger strax efter korsningen till Halal Street om ni går mot Thape Rd.. De erbjuder alltid bättre växling kurs än super rich. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Lite släkt mötte upp.. Skönt att slippa köer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 23 minuter sedan, skrev ellim63: Lite släkt mötte upp.. Skönt att slippa köer! Flygplans mat, flygplans mat!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Läser om SLU? Han kanske inte var så knäpp ändå? https://www.expressen.se/halsoliv/psykologi/forskare-snart-kommer-du-att-kunna-forsta-din-hund-/ Drömmer du om att kunna prata med din hund? Snart kan drömmen slå in. En forskare håller på att utveckla ny teknik som gör det möjligt att översätta hundars skall och läten till meningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Försöker steka kycklingfilé det är inte det lättaste nu för tiden då halva vikten verkar vara insprutat vatten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Promenad på stan i Chiang Mai. Kanske ska lyssna på lite live musik på InterBar på Thape Rd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: Försöker steka kycklingfilé det är inte det lättaste nu för tiden då halva vikten verkar vara insprutat vatten enis Buy cheep buy twice... Eller med andra ord... Köp inte billig Kyckling Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Odin: cheep Ehhh, nu var det det där med stavningen din gamle sopprot... Ändrades Januari 17, 2018 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 7 timmar sedan, skrev Enis: Försöker steka kycklingfilé det är inte det lättaste nu för tiden då halva vikten verkar vara insprutat vatten enis Jo, "Kycklingfilé 80%" är inte nån ovanlig beteckning på råvaror idag, 20% saltvatten... Man får läsa innehållsförteckningen... "Glaserad fryst kycklingfilé" är en annan fin grej... Betyder att de frysta filéerna är frysta och sedan doppade i vatten upprepade gånger, lite som att stöpa stearinljus, vatten är inte dyrt... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Svärfar vill sälja Kobotan...ska visst vara värd runt 20,000 Baht 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Sluttampen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Sluttampen.. Välkommna Hem !!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Jaha då var det skottat igen men blir väl en sväng till imorg enligt SMHI Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 12 minuter sedan, skrev svampen: Jaha då var det skottat igen men blir väl en sväng till imorg enligt SMHI Här kommer det lappmögel stora som chips😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Whalespotting i Frankfurt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 44 minuter sedan, skrev Issanbonde: Här kommer det lappmögel stora som chips😨 Ja nu börjar skiten om igen här också!!!!! Nä frulle sen till Vårdcentralen prover idag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Får väl bli en 747:a också... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Landade på Don Mueang. Ska göra stan i ett par dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Grillar en Göteborgare, Wästervikare, Salabo och två Åkersbergare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Blir serverad en lightöl. Ok. Gratis. Blir nog lite klotrullning åxå innan batteriet tar slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Chillar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Uppenbarligen har jag inget bättre för mig på min fritid, så jag jobbar på lite (eller mycket) hemifrån......... Men imon loggar jag ut tidigt, till kretis å pletis oerhört stora irritation........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 Ja nu blir det väl ett ramaskri varför jag inte skapar en fantastisk resetråd som vanligt, men vet ni vad? Jag har inte tid...! Jag bjuder dock på allt ni suktakt efter: Hotellrum: Havanna i Varberg pilsner på samma hotell nu är jag ute på hal is, Big no no hos experterna ju.. Mer drick på Verket i Varberg, självklart specialbokat för oss Misosoppa med krabba och dumplings Skreitorsk Om någon trodde annat så växlade vi vin / varje rätt Ungtuppp, shiitake mm Lite ost såklart Se på fan det var efterrätt.. Och eftersläckare på hotellet Glömde väl hälften men det kul och gott 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev M33: Ja nu blir det väl ett ramaskri varför jag inte skapar en fantastisk resetråd som vanligt, men vet ni vad? Jag har inte tid...! Jag bjuder dock på allt ni suktakt efter: Hotellrum: Havanna i Varberg pilsner på samma hotell nu är jag ute på hal is, Big no no hos experterna ju.. Mer drick på Verket i Varberg, självklart specialbokat för oss Misosoppa med krabba och dumplings Skreitorsk Om någon trodde annat så växlade vi vin / varje rätt Ungtuppp, shiitake mm Lite ost såklart Se på fan det var efterrätt.. Och eftersläckare på hotellet Glömde väl hälften men det kul och gott 👍🏻 Ser fantastiskt gott och trevligt ut! Havanna lät ju lite bekant.. Så jag var tvungen att googla, träffade du Lasse Diding? Ändrades Januari 18, 2018 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu