Benriach Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Hälsar på hemma hos Kötthandlarn ,men han verkar inte vara hemma... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 5 timmar sedan, skrev Benriach: All Inclusive eller åka runt? All inclusive 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag har ju bara varit i Bavaro och där är stränderna jävligt fina och jag har bott på samma hotell med AI 3 år på raken. Vilket ställe då? Detta ställe har vi prelbokat Viva Wyndham Dominicus Palace https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g663484-d277640-Reviews-Viva_Wyndham_Dominicus_Palace-Bayahibe_La_Altagracia_Province_Dominican_Republic.html /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Njuter av utsikten Och äter frukost Fantastiskt gott Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Är och skämmer bort grann tösen..hon är så jäkla go... farangen får en kram..värt varenda Baht 😀 Baht 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Skottar lite Snö Blåser rätt friskt Buuurrrrr är tydligen riktigt illa på våra vägar många trafikolyckor samt avkörningar!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Är och skämmer bort grann tösen..hon är så jäkla go... farangen får en kram..värt varenda Baht 😀 Är nog ingen billig inredningsdesigner de anlitat för att lyckas med den placeringen av kylskåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Då var min shopping avklarad och jag behövde inte ens vara med, 4 shorts och 2 tröjor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 13 minuter sedan, skrev ellim63: Då var min shopping avklarad och jag behövde inte ens vara med, 4 shorts och 2 tröjor! Dags att gå till banken igen då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 On 2018-01-14 at 17:08, skrev Peolito: Tittar på leverpööl mot city. Stärker mig med en rököl. Skickat från min iPhone med Tapatalk Härligt! Om man vill prova en rököl, är detta ett bra exempel? Såg att den fanns i beställningssortiment - fast då får man plocka hem 20 flaskor. Funkar bra sådär som en "bira till TVn", eller gör den sig egentligen bättre till smakrika maträtter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Enis: All inclusive Vilket ställe då? Detta ställe har vi prelbokat Viva Wyndham Dominicus Palace https://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g663484-d277640-Reviews-Viva_Wyndham_Dominicus_Palace-Bayahibe_La_Altagracia_Province_Dominican_Republic.html /Enis Åkte i genom La Romana på vägen till Domingo och det såg trevligt ut med gytter utav folk. Om jag inte hade fel så lägger det även till Kryssningsfartyg i deras hamn. Jag brukar bo här och med Platinum så har man access till deras systerhotell en spottloska efter stranden.http://www.princessbavaroresort.com/platinum_suite.asp Ändrades Januari 16, 2018 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Härligt! Om man vill prova en rököl, är detta ett bra exempel? Såg att den fanns i beställningssortiment - fast då får man plocka hem 20 flaskor. Funkar bra sådär som en "bira till TVn", eller gör den sig egentligen bättre till smakrika maträtter? Denna rököl som är en urbock är mycket kraftig i smaken. Tycker den är riktigt god men pallar bara en per gång. Har bara druckit den utan mat. Funkar nog bra till ost och skinka. Även till smakrika kötträtter. Schlenkerla har också en lager som är rökig som inte är lika mäktig i smaken. Köp och drick en först innan du köper 20 så du vet att du gillar den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 (ändrad) Lekte i nästan en timma med de små krabater. De är så lekfula och trots låga ålder bara 3 månader så är de starka som bara den. Jag vet att många inte gilla det där men projektet styrs av WWF Nej de tigrar är inte drogade. Dessutom så sponsrar jag en en av de där små med en summa pengar. Bilder är inte de bästa då de små krabater sitter inte still. Ändrades Januari 17, 2018 av JJC WWF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 3 timmar sedan, skrev JJC: Lekte i nästan en timma med de små krabater. De är så lekfula och trots låga ålder bara 3 månader så är de starka som bara den. Jag vet att många inte gilla det där men projektet styrs av WFT Nej de tigrar är inte drogade. Dessutom så sponsrar jag en en av de där små med en summa pengar. Bilder är inte de bästa då de små krabater sitter inte still. Var är detta och vad är WFT för en organisation? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Håller på med dagens mat Helstekt Karre ! Snart potatis skalning Gratäng blir det till! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Det var då det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 2 timmar sedan, skrev UglyFarang: Var är detta och vad är WFT för en organisation? "What the fuck?" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 2 timmar sedan, skrev UglyFarang: Var är detta och vad är WFT för en organisation? 3 minuter sedan, skrev svampen: "What the fuck?" Nu blev det väl svampigt, What Fuck The blir det väl isof. Men skulle tro att han menade WWF ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 7 minuter sedan, skrev svampen: "What the fuck?" Möjligen What Fuck The....... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu blev det väl svampigt, What Fuck The blir det väl isof. Men skulle tro att han menade WWF ? Solly! Ändrades Januari 17, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nick Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 22 timmar sedan, skrev Peolito: Denna rököl som är en urbock är mycket kraftig i smaken. Tycker den är riktigt god men pallar bara en per gång. Har bara druckit den utan mat. Funkar nog bra till ost och skinka. Även till smakrika kötträtter. Schlenkerla har också en lager som är rökig som inte är lika mäktig i smaken. Köp och drick en först innan du köper 20 så du vet att du gillar den. Tror oturligt nog att Systembolaget numera har slutat att sälja Aecht Schlenkerla Rauchbier – Urbock i butik. Man kan endast beställa kolli på 20 flaskor :-( I declare war on damaged hair and split ends. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 1 minut sedan, skrev Nick: Tror oturligt nog att Systembolaget numera har slutat att sälja Aecht Schlenkerla Rauchbier – Urbock i butik. Man kan endast beställa kolli på 20 flaskor :-( Tror också det. Förut kunde man beställa direkt från bryggeriet men sedan hände något med EU-bestämmelser som Sverige och Finland klagat på (minns nu vad det var) så vi ströks från de länder som kunde beställa. Var händigt som fanken tidigare när backarna kom hem med budbil inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 Hemfärd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 2 timmar sedan, skrev Nick: Tror oturligt nog att Systembolaget numera har slutat att sälja Aecht Schlenkerla Rauchbier – Urbock i butik.Man kan endast beställa kolli på 20 flaskor :-( Jag förstår inte problemet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 6 timmar sedan, skrev UglyFarang: Var är detta och vad är WFT för en organisation? WWF ska det vara jag skrev fel. Norr om Chiang Mai Nästan på gränsen till Chiang Dao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Nu blev det väl svampigt, What Fuck The blir det väl isof. Men skulle tro att han menade WWF ? Exakt. WWF jag skrev fel. För tjocka fingrar, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu