Bibben Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Pressat schema, men nödvändigt för världsfreden Gött att du tar ansvar. Jag gör det i morgon... kanske.eller övermorgon... eller... senare Skål för freden. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Efter maten var det dags att åka ner i källaren! Inne i lokalen vi skulle till syns denna dörr öppnar den och stiger in aggregatet påslaget och avger en härlig värme och där inne är det "Lytzen-dimma" och ganska varmt och fuktigt efter en stund så skingras ångan och det är dags att fukta strupen valet av bastudryck var självklart för Bihanget Mätta, rena och avslappnade sitter vi nu framför var sin dator och läser på MPR vad ni andra har skrivit här! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Fortsätt beskriv kvällens äventyr i ord och bild /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Fortsätt beskriv kvällens äventyr i ord och bild /Enis Censur Fodervärdarna har redan angett vilka regler som gäller Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Tankat lite. Har tydligen kört på luft då tankvolymen är 52 liter ImageUploadedByMaipenrai1391002073.249489.jpg Enis Manipulerat räkneverk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Har fått min lutare .så nu blir det till och fortsätta å skumma av mpr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Njuter av utsikten från mitt hotellrum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Lyssnar på musik Shaina Twain från Canada tex http://youtu.be/cgFLdewM1ys När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Bom Bom resort ligger ju kanske 100m från det ställe vi var på över nyår. Man log lite när man såg namnet första gången jag körde förbi där Jag smålog också ock fick lite nasty tankar när frugan sa att hon bokat rum där Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Åker båt för en gångs skull Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Stötte på ;-) en babe på stan / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Stötte på ;-) en babe på stan ImageUploadedByMaipenrai1391167266.452925.jpg / Enis Ständigt på raggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Kollar snödjupet Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Köpt lite Flowers till Gumman! Happy Birthsday! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Kollar snödjupet Dags å pallra dig iväg mot arlanda, det är ju travtäfling imorrn bitti här i torrlagda landet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Arbetsveckan är förhoppningsvis slut så jag har dragit på mig mysbyxorna, knäppt upp en liten öl och tagit sista slatten av en god whisky Överbegåvad som jag är så tvättar jag samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Sitter och tinar upp efter att ha varit ute i snöyran. Inte ens på balkongen kan jag sätta mig ner utan att behöva borsta bort snön! Det första jag fick göra då jag skulle åka och handla var att först borsta bort lössnön från bilen (glömmer ta kort och har bråttom innan affären stänger), och sedan skrapa bort isskorpan på rutorna. Efter att ha varit och inhandlat presenter till sonens födelsedag, var det bara att ställa sig och skyffla bort snön från parkeringen. Har fått upp värme av allt skottande, och tar en paus efter att ha skottat halva första parkeringen och tar ett foto på eländet. Nu hade jag bara resten av våra båda parkeringsplatser kvar att göra. Bara på den korta tiden jag varit hemifrån hade det kommit en hel del snö. Och mer ska det komma under natten. Så strax innan gubben kommer hem är det bara att klä på sig och göra om allt igen. Han ska inte behöva skotta snö efter att ha varit ute och kört i snöyran hela natten. Vet av erfarenhet att det är tröttande att köra i snöyra och mörker. Och inte kunna slappna av en sekund! Kall om både händer och fötter (även om jag haft på mig både vantar och vinterstövlar) tar jag mig sedan in i huset. Skönt ändå att märka att vinterjackan håller värmen bra. Och sedan håller man sig varm då man skyfflar snön. Märker att stövlarna torkat ut sedan förra vintern och släpper in fukt. Så nu har jag att göra inatt. Ta fram alla vinterskor och smörja in dom med. Får trösta mig med att jag får gratis motion av allt skottande! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Lite jobb så här på söndagsmorgonen! Fick vår hemleverans från IKEA precis nu Saker, många saker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Shoppar torkarblad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Ställt tillbaka den förbannade SangSom flaskan i öl o spritskåpet efter att ha släpat den runt stan i 2 dagar, inte en enda slurk blev det tagen ur den, va ere me fölk nuförtiden! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Shoppar torkarblad Endast det bästa är gott nog Själv var jag igår på Biltema och inhandlade årets bäst-i-testblad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Är på väg från en förort till en annan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Kastar in handduken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Kastar in handduken. CAM00246~01.jpg CAM00247~01.jpg svikare:D här i udon har det blivit jättevarmt o nu behöver man inte strumpor. Ha det gott nu. Vi ses hemma i estocolmo BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Music to night Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu