svampen Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 precis installerat mig på min favoritveranda! Ja den är grym man får väl stanna till nån gång med taxi-båten?? Ha det bra Somjin hälsar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Sitter på Changi flygplatsen och väntar på att SQ 976 ska avgå mot Bangkok, Singapore Airlines ställde in SQ 974 "Av tekniska skäl" så jag fick sitta här från 11:45 till 16:00 eller när de nu kommer iväg. En fördel är att Changi har fri och bra WIFI samt laddstationer för den strömlöse att arbeta ifrån. Nackdelen är de brittiska kontakterna som gör att man måste ha adapter för att det ska funka och macbookens laddare är så tung att jag fick bygga en ställning bestående av en flaska Gordons Gin, En reseplånbok, En bok "Ett jävla liv" av Mikael Brinkenstjärna samt min lilla Canon Powershot S100 kamera för att hålla skiten uppe... IMG_0062.jpg faan du är ju nästan värre än Mcgiver ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Blandar till en förhoppningsvis god GT Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Hej. var nånstans på Lamai hittar man Benkes? Christian Sitter på Benkes i Lamai och avnjuter en pytt i panna.image.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Äkt på slavgöra Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Sitter hos veterinären med vår hund som blitt påkörd. Förmodligen brutet bakben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Sitter hos veterinären med vår hund som blitt påkörd. Förmodligen brutet bakben. ImageUploadedByMaipenrai1391050232.994877.jpg Hoppas det går bra Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Brutet hundben. Blir operation istället för bara gips, verkar det som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Har precis avslutat stekning av 30 stycken Biff a la Lindstrom. 006.JPG 007.JPG Di ser lit rosa ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Vintern gör sig bäst på vykort eller innanför fönstret lite mysljus sitter bra och läsa om gubbsen och kvinnsens äventyr i Thailand När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Di ser lit rosa ut Ja det blir så när det är rodbetor i färsen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Tja, Simskola med thaiarna.. Hundsim ar stilen som galler. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Testar bussen från CPH till Göteborg istället för tåget. Trångt men lite folk så de skall nog funka! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Tja, Simskola med thaiarna.. Hundsim ar stilen som galler. Erkki image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Du får väl sträcka ut din vackra lekamen och visa dem hur en riktig crawlare gör Du är ju en hejare på konstsim oxå har jag sett Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 (ändrad) Testar bussen från CPH till Göteborg istället för tåget. Trångt men lite folk så de skall nog funka! IMG_1348.JPG Ska du hem och kolla posten innan nästa departure,dom saknar dig i målarboden har jag sett Ändrades Januari 30, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Igen bild, men just nu sitter jag vid floden med en deckare som jag fick av dottern i julklapp o en iskall leo………förbaskat trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Just nu kollar jag när Frugan stryker mina skjortor och mina 150-Bahts shorts. Hon packar även en väska åt mig. I natt kl. 03.30 ger sig denna falang iväg till flygplatsen. 35 mil att köra. Ska hämta upp en polare. Jag och han beger oss därefter till den s.k berömda Feskebyn. För min del 3 dagars party. Frugan blir gräsänkling i 3 dagar.synd om henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Just nu kollar jag när Frugan stryker mina skjortor och mina 150-Bahts shorts. Hon packar även en väska åt mig. I natt kl. 03.30 ger sig denna falang iväg till flygplatsen. 35 mil att köra. Ska hämta upp en polare. Jag och han beger oss därefter till den s.k berömda Feskebyn. För min del 3 dagars party. Frugan blir gräsänkling i 3 dagar.synd om henne. 003.JPG Och väldigt synd om dig också he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Brutet hundben. Blir operation istället för bara gips, verkar det som. ImageUploadedByMaipenrai1391051896.460997.jpg Hur gick det med Euro ? FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Hur gick det med Euro ? FANTASY Han är hos doktorn och opereras imorgon bitti. Blir nån skena med några insex M5:or eller liknande (eller vad de nu använder i Thailand... Eltejp kanske). Sen får han komma hem på lördag och vila i 2 veckor minst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Han är hos doktorn och opereras imorgon bitti. Blir nån skena med några insex M5:or eller liknande (eller vad de nu använder i Thailand... Eltejp kanske). Sen får han komma hem på lördag och vila i 2 veckor minst. Jag har silvertejp , hoppas det går bra. FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Pressat schema, men nödvändigt för världsfreden. Spritar just nu här. På en resort med lite annorlunda namn. Med familj. För att på lördag morgon slänga sig i bilen och rucha upp till Korat. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Just nu kollar jag när Frugan stryker mina skjortor och mina 150-Bahts shorts. Hon packar även en väska åt mig. I natt kl. 03.30 ger sig denna falang iväg till flygplatsen. 35 mil att köra. Ska hämta upp en polare. Jag och han beger oss därefter till den s.k berömda Feskebyn. För min del 3 dagars party. Frugan blir gräsänkling i 3 dagar.synd om henne. 003.JPG 3 dagars ? Är det inte val på södag plus lite andra alko stop ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Pressat schema, men nödvändigt för världsfreden. Spritar just nu här. På en resort med lite annorlunda namn. Med familj. För att på lördag morgon slänga sig i bilen och rucha upp till Korat. Bom Bom resort ligger ju kanske 100m från det ställe vi var på över nyår. Man log lite när man såg namnet första gången jag körde förbi där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Kollar in skitvädretå Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu