Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Samma visa varje år, sista prylarna monteras medans kunderna är på väg in i montern...

Fick gjort en hel del idag i alla fall, 4st fåtöljer och en soffa blev monterade och nästan allt passade...kunde varit värre så jag är nöjd. Imorgon får man reda ut andra problem.

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

 

Den första fåtöljen med ett riktigt sound-system... Däädu...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tittar på viasatt Hokey Rangers Devils utomhusmatch  på yankee stadium  Häffigt Häfftigt  :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bakis idag?

Enis bakis??

Näää de va ungefär det dummaste jag hört..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

ett par bloody mary på papagayos bakkficka.en av dom bästa jag nånsin druckit :nyam:

 

Tack jag har letat Blodiga Marie länge in The Land Of Smiles, å blivit besviken i stort sett varje gång, men Papagayo ska absolut testas.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

ett par bloody mary på papagayos bakkficka.en av dom bästa jag nånsin druckit :nyam:

Det är ju kärleken som gottar sig  :crazy: har du gått över på vatten en stund  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde i min enfald att en resa med egen bil till Bangkok från Hua Hin med Gnistan och Lillkrabban skulle gå fortare än tåget, som stannar överallt.

Men nu är det så att hela vägen upp består av farthinder i form av matstånd.

Och vid varje farthinder så ska det bromsas in och en del av farthinderna förvandlas då till stoppskyltar där det tvunget ska stannas.

Så här kan en stoppskylt se ut.

attachicon.gifCAM00108~01.jpg

Femhundra meter längre fram var det dags igen.

attachicon.gifCAM00109~01.jpg

Finns fler stopp på vägen som du kan tipsa tant om, glömt ortens namn men de har en stor affär vid vägen där de har soltorkade bananer doppade i honung, 99 bath för 450 gr. Fabrikaten är banana society. De har givetsvis mer godis så jag rekomenderar ett stopp.

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns fler stopp på vägen som du kan tipsa tant om, glömt ortens namn men de har en stor affär vid vägen där de har soltorkade bananer doppade i honung, 99 bath för 450 gr. Fabrikaten är banana society. De har givetsvis mer godis så jag rekomenderar ett stopp.

Frukostvirren, det blev många singaporsling inatt, så lite segt har det vart på morron

post-5552-1390891131,22_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Frukostvirren, det blev många singaporsling inatt, så lite segt har det vart på morron

Va en liten en? ???

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på Changi flygplatsen och väntar på att SQ 976 ska avgå mot Bangkok, Singapore Airlines ställde in SQ 974 "Av tekniska skäl" så jag fick sitta här från 11:45 till 16:00 eller när de nu kommer iväg. En fördel är att Changi har fri och bra WIFI samt laddstationer för den strömlöse att arbeta ifrån. Nackdelen är de brittiska kontakterna som gör att man måste ha adapter för att det ska funka och macbookens laddare är så tung att jag fick bygga en ställning bestående av en flaska Gordons Gin, En reseplånbok, En bok "Ett jävla liv" av Mikael Brinkenstjärna samt min lilla Canon Powershot S100 kamera för att hålla skiten uppe...

 

post-3473-0-16226900-1390893038_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sitter på Changi flygplatsen och väntar på att SQ 976 ska avgå mot Bangkok, Singapore Airlines ställde in SQ 974 "Av tekniska skäl" så jag fick sitta här från 11:45 till 16:00 eller när de nu kommer iväg. En fördel är att Changi har fri och bra WIFI samt laddstationer för den strömlöse att arbeta ifrån. Nackdelen är de brittiska kontakterna som gör att man måste ha adapter för att det ska funka och macbookens laddare är så tung att jag fick bygga en ställning bestående av en flaska Gordons Gin, En reseplånbok, En bok "Ett jävla liv" av Mikael Brinkenstjärna samt min lilla Canon Powershot S100 kamera för att hålla skiten uppe...

 

attachicon.gifIMG_0062.jpg

 

Det enda en flaska Gordons Gin duger till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda en flaska Gordons Gin duger till.

Flaskan ja, innehållet klassar jag högre.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är med Dottern hos tandläkaren och studerar denna eminenta installation av datanätverk

post-3356-1390922818,49_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gomorron

Dags för en frulle

post-5552-1390954584_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte just nu men for några timmar sedan såg jag under overvakning av 2 hundar och 1 mus :thumbsup:   Växjo Lakers tvåla till mitt favoritlag Brynäs med 7 - 2. :this: 

 

post-3132-0-39489700-1390960522_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gör vi brödutupaqud.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju kärleken som gottar sig  :crazy: har du gått över på vatten en stund  :thumbsup:

det blev ju billigare om man beställde 3 åt gången....... :54:

Link to comment
Dela på andra sajter

ett par bloody mary på papagayos bakkficka.en av dom bästa jag nånsin druckit :nyam:

 

 

 

Kan rekommendera St Regis Bar (St Regis Hotels) Bloody Marys både i BKK samt Singapore, de har även signature BM som är olika på all deras respektive barer

 

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Tankat lite. Har tydligen kört på luft då tankvolymen är 52 liter

post-3356-1391002372,25_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...