Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Tycker du blev snäppet snyggare löddrad ;)

 

Imorgon blir det ingen pizzafylla för mig, skall montera möbler på söndag kl10.

 

Montera möbler gör man bäst på bakfyllan :police:  och är inte du chef? delegera för fan :14:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Montera möbler gör man bäst på bakfyllan :police:  och är inte du chef? delegera för fan :14:

hehe, bakfull funkar kanske med IKEA men en möbel för 100k vill man inte sabba pga gårdagens fylla på pizzan, dessutom jag skall jag ju köra dit också... Visst kan man delegera men då jag är ansvarig för möblerna på mässan så väljer jag att ha full koll. Vi ligger så jävla tight till tidsmässigt så minsta misstag betyder totalt fiasko.

 

Kan du inte kasta ut färgen skapligt snabbt på nästa bygge som springer på så du blir permitterad igen typ sista veckan i februari och första i mars, då kan jag bjuda på båda pizza och bärs på lämpligt hak.varje dag om du bara släpar dig dit där jag är ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart tog bilderna vägen???

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis ätit en god middag men goa vänner.

det är tur att man är fotogenisk när du smygfotograferar på detta viset!  :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry, här kommer en retroaktivt

attachicon.gifimage.jpg

Skönt, nu är det ordning igen :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kanske borde skaffa sig en thaidam så blir fredagskvällarna än mer utmanande och kostsamma.

 

Skaffa ett liv är nog utmanande nog till en början, sen kan du börja träna med

andra mäniskor.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

o med en riktigt god öl också! :thumbsup:

Den är helt ok,men jag är inte helt främmande att byta den mot en kall leo i udon :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avnjuter en fantastisk frukost.

Hade planerat med ett träningspass men jag är trött och har dålig karaktär så jag skiter i det, slöar någon timme innan jobbet istället...

post-6130-0-94245500-1390719222_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, bakfull funkar kanske med IKEA men en möbel för 100k vill man inte sabba pga gårdagens fylla på pizzan, dessutom jag skall jag ju köra dit också... Visst kan man delegera men då jag är ansvarig för möblerna på mässan så väljer jag att ha full koll. Vi ligger så jävla tight till tidsmässigt så minsta misstag betyder totalt fiasko.

Det där som handlingen av något nytt program på typ Discovery channel eller nåt... Där är det ju alltid så jävla tight med tid å strul å grejer. same same hela tiden =)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Blev årets första besök på bolaget idag, kände att det behövdes :) Gubbjäveln kommer få veta att han lever, han äventyrar en del av ett koncept på mässan och fuckar han upp det så tappar han en stor kund.

Har e-faktura & autogiro på det mesta men som du säger så erbjuder vissa tvivelaktiga företag inte detta..

E-fakturorna brukar jag iofs betala "manuellt" för jag vill bli av med skiten direkt när lönen kommer istället för att det dras på "rätt" dag.

Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe

Ytterligare en till som gör som jag.

Kommer det en räknin så betalar jag bort den. Räntor på andras konto eller på mitt konto skiter jag i.

En räkning är ett problem och problem vill jag bli av med så fort som möjligt.

Dessutom så vill jag få dessa så sällan som möjligt så jag betalar försäkringarna helårvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där som handlingen av något nytt program på typ Discovery channel eller nåt... Där är det ju alltid så jävla tight med tid å strul å grejer. same same hela tiden =)

Samma visa varje år, sista prylarna monteras medans kunderna är på väg in i montern...

Fick gjort en hel del idag i alla fall, 4st fåtöljer och en soffa blev monterade och nästan allt passade...kunde varit värre så jag är nöjd. Imorgon får man reda ut andra problem.

post-6130-0-33719400-1390751253_thumb.jp

post-6130-0-95724500-1390751277_thumb.jp

post-6130-0-80389700-1390751298_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma visa varje år, sista prylarna monteras medans kunderna är på väg in i montern...

Fick gjort en hel del idag i alla fall, 4st fåtöljer och en soffa blev monterade och nästan allt passade...kunde varit värre så jag är nöjd. Imorgon får man reda ut andra problem.

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

 

Tjusigt. kan man beställa till ett draperi? . Jävligt fint ronkbås :thumbsup:

 

Edit..Blir pizzan om en timme, kommer du :giggle: ?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjusigt. kan man beställa till ett draperi? . Jävligt fint ronkbås :thumbsup:

Jag kan säga som så att din dröm kommer bli sann, du skall få en bild på det nästa vecka när mässan är igång.

Vill inte lägga ut bilder på nya produkter som inte är lanserade ännu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en kall på La Venezia med familjen.

Får väl bjuda frugan på en enkel middag på födelsedagen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...