Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Räknat likvida medel  :ahh: 

 

Är banken så snål att du inte fick några "gördlar" då du var där sist ???

 

Slarvigt av banken!

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jackpott  :thumbsup:

 

O inte bidde de nåt fett på sylen!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Grillar i den Thailänska vinterkvällen, hög mysfaktor  :thumbsup:

 

Mycket svensk sommarkänsla, lagom tempratur och mygg, skål på er, det är fredag och lönedag.

 

 

post-7697-0-33355700-1390563777_thumb.jp

 

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3865-0-19475100-1390576045.jpg

Jag dricker mig snygg.Ser ni förresten att det finns såna som fortfarande använder vanliga telefoner aka flintaphone :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka :-)

Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka :-)

Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar..

attachicon.gifimage.jpg

Du kockar ju nästan i min elitnivå  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis ätit en god middag men goa vänner.

Vid det bordet hade det varit trevligt att sitta.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka :-)

Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar..

attachicon.gifimage.jpg

Jävla glidare ;)

Själv har man stressat chipsröven av sig inför kommande möbelmässa, dagens höjdpunkt var när en leverantör kom med 25st specialbord med bedrövlig finish. Den leverantören har lite jobb framför sig och är beordrad att infinna sig kl 08,00 på måndag för att förklara hur fan han lyckas leverera skitkvalitet 2 gånger inom loppet av 1 vecka.

Nu försöker jag få pulsen att komma under 200 igen med hjälp av ett par kalla bira.

Även dags att betala räkningarna så då blir man väl förbannad igen.

post-6130-0-99880600-1390580811_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla glidare ;)

Själv har man stressat chipsröven av sig inför kommande möbelmässa, dagens höjdpunkt var när en leverantör kom med 25st specialbord med bedrövlig finish. Den leverantören har lite jobb framför sig och är beordrad att infinna sig kl 08,00 på måndag för att förklara hur fan han lyckas leverera skitkvalitet 2 gånger inom loppet av 1 vecka.

Nu försöker jag få pulsen att komma under 200 igen med hjälp av ett par kalla bira.

Även dags att betala räkningarna så då blir man väl förbannad igen.

attachicon.gifimage.jpg

 

Ge han vad han tål, du har hela helgen på dig att ladda :thumbsup:

Hmmm har du varit på bolaget??? 

 

Betala räkningar? på mitt konto säger det simsalabim så är det fixat, kallas visst e-faktura och autogiro :y2:

Fast http://www.martinshop.se/?gclid=CPCUyvmgl7wCFUiN3godPVwAyA kanske inte har dom finesserna på ditt stående glidmedel/dildo abonnemang :y7: 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka :-)

Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar..

attachicon.gifimage.jpg

Rödvinsstekaren lever som han lär! :)

 

Trevlig helg på dig storfräsaren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ge han vad han tål, du har hela helgen på dig att ladda :thumbsup:

Hmmm har du varit på bolaget??? 

 

Betala räkningar? på mitt konto säger det simsalabim så är det fixat, kallas visst e-faktura och autogiro :y2:

Fast http://www.martinshop.se/?gclid=CPCUyvmgl7wCFUiN3godPVwAyA kanske inte har dom finesserna på ditt stående glidmedel/dildo abonnemang :y7: 

Blev årets första besök på bolaget idag, kände att det behövdes :) Gubbjäveln kommer få veta att han lever, han äventyrar en del av ett koncept på mässan och fuckar han upp det så tappar han en stor kund.

 

Har e-faktura & autogiro på det mesta men som du säger så erbjuder vissa tvivelaktiga företag inte detta..

E-fakturorna brukar jag iofs betala "manuellt" för jag vill bli av med skiten direkt när lönen kommer istället för att det dras på "rätt" dag.

 

Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe

Ändrades av mackan33
Link to comment
Dela på andra sajter

Rödvinsstekaren lever som han lär! :)

 

Trevlig helg på dig storfräsaren!

 

Ja lite får man väl unna sig på fredagen, men tack vare dyra torkarblad så fick jag nöja mig med en flaska. :47:

Trevlig helg på dig muttan :54:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja lite får man väl unna sig på fredagen, men tack vare dyra torkarblad så fick jag nöja mig med en flaska. :47:

Trevlig helg på dig muttan :54:

Ja, dom där torkabladen du köpte hade man ju fått ta på räntefritt i 24 månader för att har råd! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev årets första besök på bolaget idag, kände att det behövdes :) Gubbjäveln kommer få veta att han lever, han äventyrar en del av ett koncept på mässan och fuckar han upp det så tappar han en stor kund.

 

Har e-faktura & autogiro på det mesta men som du säger så erbjuder vissa tvivelaktiga företag inte detta..

E-fakturorna brukar jag iofs betala "manuellt" för jag vill bli av med skiten direkt när lönen kommer istället för att det dras på "rätt" dag.

 

Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe

 

Naaaa, tror inte det. Hade funderingar på att bjuda hem dig på en köttbit och låda rött men kände att det var risk att du hade "löddrat" mig igen :giggle: .

Valet o kvalet, Jay dricker bara vatten som vanligt(lovat buddha :whoco5: ) och lura till det själv vete fan om jag är så sugen på egentligen, men yrseln är ju alltid fin iofs.

Som sagt,det är en dag imon med.Kanske tar en pizzafylla imon istället :party:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Naaaa, tror inte det. Hade funderingar på att bjuda hem dig på en köttbit och låda rött men kände att det var risk att du hade "löddrat" mig igen :giggle: .

Valet o kvalet, Jay dricker bara vatten som vanligt(lovat buddha :whoco5: ) och lura till det själv vete fan.om jag är så sugen på egentligen, men yrseln är ju alltid fin iofs.

Som sagt,det är en dag imon med.Kanske tar en pizzafylla imon istället :party:

Tycker du blev snäppet snyggare löddrad ;)

 

Imorgon blir det ingen pizzafylla för mig, skall montera möbler på söndag kl10.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...