L64 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 I Accra?Nä, sydligare nu. Capetown Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Åker tåg Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1390504637.395734.jpg Åker tåg Enis Det var ingen nyponros som åkte med det tåget Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Testar turen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Testar turen Jackpott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Räknat likvida medel Är banken så snål att du inte fick några "gördlar" då du var där sist Slarvigt av banken! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Vänjer in kroppen för kylan hemma. Inte så stor skillnad. Gorocco under två täcken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Jackpott O inte bidde de nåt fett på sylen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Skål tamefan som Jakob alltid sa. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Följer mor och fars sydafrikaresa via https://www.facebook.com/JamboTours#!/JamboTours Farsan balou fotar /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Grillar i den Thailänska vinterkvällen, hög mysfaktor Mycket svensk sommarkänsla, lagom tempratur och mygg, skål på er, det är fredag och lönedag. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Dricker en opastöriserad elch-bräu från thuisbrunner bryggeri. Försvinnande gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Jag dricker mig snygg.Ser ni förresten att det finns såna som fortfarande använder vanliga telefoner aka flintaphone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar.. image.jpg Du kockar ju nästan i min elitnivå Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Har precis ätit en god middag men goa vänner. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Har precis ätit en god middag men goa vänner. Vid det bordet hade det varit trevligt att sitta. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar.. image.jpg Jävla glidare Själv har man stressat chipsröven av sig inför kommande möbelmässa, dagens höjdpunkt var när en leverantör kom med 25st specialbord med bedrövlig finish. Den leverantören har lite jobb framför sig och är beordrad att infinna sig kl 08,00 på måndag för att förklara hur fan han lyckas leverera skitkvalitet 2 gånger inom loppet av 1 vecka. Nu försöker jag få pulsen att komma under 200 igen med hjälp av ett par kalla bira. Även dags att betala räkningarna så då blir man väl förbannad igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Jävla glidare Själv har man stressat chipsröven av sig inför kommande möbelmässa, dagens höjdpunkt var när en leverantör kom med 25st specialbord med bedrövlig finish. Den leverantören har lite jobb framför sig och är beordrad att infinna sig kl 08,00 på måndag för att förklara hur fan han lyckas leverera skitkvalitet 2 gånger inom loppet av 1 vecka. Nu försöker jag få pulsen att komma under 200 igen med hjälp av ett par kalla bira. Även dags att betala räkningarna så då blir man väl förbannad igen. image.jpg Ge han vad han tål, du har hela helgen på dig att ladda Hmmm har du varit på bolaget??? Betala räkningar? på mitt konto säger det simsalabim så är det fixat, kallas visst e-faktura och autogiro Fast http://www.martinshop.se/?gclid=CPCUyvmgl7wCFUiN3godPVwAyA kanske inte har dom finesserna på ditt stående glidmedel/dildo abonnemang Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Öppnar en flaska rött och pustar ut efter en hård vecka Nu skall det fixas burgare och dressing till middag...serveras med bröd och klyftisar.. image.jpg Rödvinsstekaren lever som han lär! Trevlig helg på dig storfräsaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 (ändrad) Ge han vad han tål, du har hela helgen på dig att ladda Hmmm har du varit på bolaget??? Betala räkningar? på mitt konto säger det simsalabim så är det fixat, kallas visst e-faktura och autogiro Fast http://www.martinshop.se/?gclid=CPCUyvmgl7wCFUiN3godPVwAyA kanske inte har dom finesserna på ditt stående glidmedel/dildo abonnemang Blev årets första besök på bolaget idag, kände att det behövdes Gubbjäveln kommer få veta att han lever, han äventyrar en del av ett koncept på mässan och fuckar han upp det så tappar han en stor kund. Har e-faktura & autogiro på det mesta men som du säger så erbjuder vissa tvivelaktiga företag inte detta.. E-fakturorna brukar jag iofs betala "manuellt" för jag vill bli av med skiten direkt när lönen kommer istället för att det dras på "rätt" dag. Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe Ändrades Januari 24, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Rödvinsstekaren lever som han lär! Trevlig helg på dig storfräsaren! Ja lite får man väl unna sig på fredagen, men tack vare dyra torkarblad så fick jag nöja mig med en flaska. Trevlig helg på dig muttan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Ja lite får man väl unna sig på fredagen, men tack vare dyra torkarblad så fick jag nöja mig med en flaska. Trevlig helg på dig muttan Ja, dom där torkabladen du köpte hade man ju fått ta på räntefritt i 24 månader för att har råd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 (ändrad) Blev årets första besök på bolaget idag, kände att det behövdes Gubbjäveln kommer få veta att han lever, han äventyrar en del av ett koncept på mässan och fuckar han upp det så tappar han en stor kund. Har e-faktura & autogiro på det mesta men som du säger så erbjuder vissa tvivelaktiga företag inte detta.. E-fakturorna brukar jag iofs betala "manuellt" för jag vill bli av med skiten direkt när lönen kommer istället för att det dras på "rätt" dag. Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe Naaaa, tror inte det. Hade funderingar på att bjuda hem dig på en köttbit och låda rött men kände att det var risk att du hade "löddrat" mig igen . Valet o kvalet, Jay dricker bara vatten som vanligt(lovat buddha ) och lura till det själv vete fan om jag är så sugen på egentligen, men yrseln är ju alltid fin iofs. Som sagt,det är en dag imon med.Kanske tar en pizzafylla imon istället Ändrades Januari 24, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Naaaa, tror inte det. Hade funderingar på att bjuda hem dig på en köttbit och låda rött men kände att det var risk att du hade "löddrat" mig igen . Valet o kvalet, Jay dricker bara vatten som vanligt(lovat buddha ) och lura till det själv vete fan.om jag är så sugen på egentligen, men yrseln är ju alltid fin iofs. Som sagt,det är en dag imon med.Kanske tar en pizzafylla imon istället Tycker du blev snäppet snyggare löddrad Imorgon blir det ingen pizzafylla för mig, skall montera möbler på söndag kl10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu