Avregistrerad clion Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Glor på NHL Montreal Toronto När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Glor på NHL Montreal Toronto hej clirre ! var i wärlden är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 hej clirre ! var i wärlden är du? göteborg sen 2 dar dessförinnan vart det Ghana i en månad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 (ändrad) göteborg sen 2 dar dessförinnan vart det Ghana i en månad Det har nog inte många missat då du är världsberömd I forumet för det Ändrades Januari 19, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 medans frugan fixar naglarna tar jag en kvalitetsöl eller 2! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 o nu tog finölen slut.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 o nu tog finölen slut. Det där ÄR finölen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Räknat likvida medel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Hoppade över träningen och tog en långpromenad istället, skönt men stundtals lite kallt i vinden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Räknat likvida medel då ses vi snart i en liten fiskeby hyffsat nära mig!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Räknat likvida medel Jag vet var du bor "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Har laddat mitt nya GE MasterCard som kom i fredags, ett bra kompletteringskort när man är ute och reser, tack för tipset mackan33. Laddat min nya resetelefon med 6Gb musik. Nu går jag mellan valet och kvalet om jag ska ställa in min resa till Thailand, lugnar det inte ner sig inom två veckor bokar jag av. Vart och köpt nya hörlurar NS400 Aluminum över förväntan bra ljud. Nu ut på en joggingrunda. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Ligger på soffan och kollar på Moonshiners, underhållning av högsta klass! Funderar på om hängslebyxor och bar överkropp kan bli nästa trend här hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Vaknade utsövd och utan bakrus kl07:00 med 9 timmars sömn i kroppen Tog en kaffe och skuttade vidare till gymmet för 60 minuter på cross-trainern + lite slitande i maskinerna. Tillbaka i slottet kl 09 och startade tvättmaskinen samt nakenstädade badrummet Nu tar jag en välförtjänt paus med en kapselkaffe och ett glas läskande c-vitaminbrus samtidigt som jag klappar mig själv på axeln och inser att jag är ett föredöme för mänskligheten. kaffe.JPG Snart dags att fortsätta städningen Dricka Kaffe är ju gott å det är ju bra med C-vitamin... Men drick inte det vid samma tillfälle om du vill att din kropp ska få tillskott av C-vitamin, Kaffet ``bränner´´bort C:et i vitaminerna.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Tittar på dumburken Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 20, 2014 Dela Inlagd Januari 20, 2014 Börjat morgonen 05.30 med lite stämning 39.90 som hittat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 20, 2014 Dela Inlagd Januari 20, 2014 Knåpat ihop en bevattningsanläggning av lite lösa delar och fantasi. En HP måste få dagen att gå Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Var i Udon Thani for några dagar sedan och där kopte jag en storre ruta till mc´n, så den har just bytt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Kollar när HV71 slår Färjestad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Kollar när HV71 slår Färjestad. IMG_1954.JPG Kan du se med båda ögonen?Har infektionen gett sig? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Kan du se med båda ögonen?Har infektionen gett sig? Japp nu är det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Sitter o myser i långbyxor o skjorta Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Räknat likvida medel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Sitter o myser i långbyxor o skjorta I Accra? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Lyssnar på brynäs - Leksand på radion och tar en provsmakare resultat just nu 0-2 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu