hamnoi Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Gå och lägg dig nu så du orkar pynta skatt i morgon Ja, senast 22.00 så släcks lampan och förhoppningsvis tidigare . Rätt lugnt jobb denna veckan, ska bättra upp ett våningsplan innan besiktning och måla fönsterbänkar så det är snajsjobb som gäller. Hur mycket i bidrag får frugan för att ta hand om dig ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Ja, senast 22.00 så släcks lampan och förhoppningsvis tidigare . Rätt lugnt jobb denna veckan, ska bättra upp ett våningsplan innan besiktning och måla fönsterbänkar så det är snajsjobb som gäller. Hur mycket i bidrag får frugan för att ta hand om dig ? Vi har gratis blöjor och rollator men maten får hon betala själv Sen hoppas jag kunna lägga undan några bath nu när du tar ditt ansvar och pröjsar som du ska och inte svartstryker.Skönt med bidragande samhällsmedborgare som har empati. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Vi har gratis blöjor och rollator men maten får hon betala själv Sen hoppas jag kunna lägga undan några bath nu när du tar ditt ansvar och pröjsar som du ska och inte svartstryker.Skönt med bidragande samhällsmedborgare som har empati. Det fick jag lära mig tidigt av farsan, handikappade och äldre ska man vara snäll mot. Svartjobb är för fattiglappar, det är kul att betala skatt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Det fick jag lära mig tidigt av farsan, handikappade och äldre ska man vara snäll mot. Svartjobb är för fattiglappar, det är kul att betala skatt En förnuftig far trots resultatet Du glömde att man ska vårda dem oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 greppa påsen med bägge händer,lyft sen händerna rakt upp i luften.Vips så är påsen över huvudet Ah, jag tänkte mer på att trä den över huvudet och inte bara lyfta den ovanför huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Idag va det fritt inträde till Stockholm så vi åkte dit å kika på djuren, men tro inte det blir några bilder därifrån, en viss modd tycker ju vi gör såå dåliga resereportage, fyy fan hur man kan utryckka sig , en stor jävla ursäkt till alla i forumet är på sin plats Och jag som ville se hur Fjollträsk ser ut ifrån en Upplännings ögon Satan i gatan för diverse "fodervärdar" Ingen som har några lådor med handgranater att kasta på diverse "värdar" Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Funderar på om detta är en spännande och prisvärd resa, det avser trotts allt Business Class 1 UTRESAFrankfurt am Main - Bangkokden 27 januari 2014 Avgång: måndag den 27 januari 2014 Frankfurt am MainFrankfurt am MainTashkentVostohny 11:05måndag21:10måndag HY232Uzbekistan Airways 6tim 05min Tid till nästa flyg 2tim 40min TashkentVostohnyBangkokBangkok Intl 23:50måndag07:50tisdag HY531Uzbekistan Airways 6tim 00min Total flygtid 14tim 45minAnkomst: tisdag den 28 januari 2014 HEMRESABangkok - Frankfurt am Mainden 19 februari 2014 Avgång: onsdag den 19 februari 2014 BangkokBangkok IntlTashkentVostohny 21:05onsdag01:55torsdag HY534Uzbekistan Airways 6tim 50min Tid till nästa flyg 4tim 15min TashkentVostohnyFrankfurt am MainFrankfurt am Main 06:10torsdag09:05torsdag HY231Uzbekistan Airways 6tim 55min Total flygtid 18tim 00minAnkomst: torsdag den 20 februari 2014 Billigast 13 247 Per person 13 247 Total Gå till bokning Rekommenderade 13 396 Per person 13 396 Total Gå till bokning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Ragat maj, Jau haur badat jau haur duschat luktar gött om hela kroppen , å så börjar jau gå , å jau tål att tittas på , dansa samba me maj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Strandliv a la Lillkrabban med familj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Strandliv a la Gorocco. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Ligger och kollar på när frugan packar resväskorna fulla med mat. Idag åker vi hem till Sverige, ska bli skönt och komma hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Väntar på sotarn, undrar om jag ska bygga några sotarfällor medans jag väntar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Sitter och har Sverige ångest vill helst stanna Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Just nu så sitter jag och väntar på speedboat till Kho Samet. Medans jag väntar hinner jag med en kall LEO. Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 (ändrad) Fixad resten av Eas bil,,, Hittade ingen kontakt som passade så det fick bli en nödlösning.. Så nu har hon en Lupo med ny fräsch olja o filter generator som förhoppningsvis går ett år till.. FF Ändrades Januari 10, 2014 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Fått pris på att fylla vår tomt på nästan 2 rai, med 1.5 meter fyllnadsmassor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Fått pris på att fylla vår tomt på nästan 2 rai, med 1.5 meter fyllnadsmassor. IMG_0521.JPG Ska du ha fylla på era marker?Låter trevligt,l'ängesen nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Just nu sitter jag på stranden vid Ploy Bar & Pub på Kho Samet Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Fått pris på att fylla vår tomt på nästan 2 rai, med 1.5 meter fyllnadsmassor. IMG_0521.JPG Det får plats en väldans massa cykelställ på den marken sen då Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Det får plats en väldans massa cykelställ på den marken sen då Ja, minst ett är ju ett måste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Ja, minst ett är ju ett måste. Bara Fantasy får ner sin svets, så ska du se det kommer Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Uppgraderar min tänkta vita period till ljusbrun, skönt att vara flexibel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Det får plats en väldans massa cykelställ på den marken sen då Ja även ett och annat partytält. Mvh. Packis chaffisen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Ja även ett och annat partytält. Mvh. Packis chaffisen. Packad Chaffis Puss Go Fort På Nyår!!!!!!!! MVH Peter & Ohj Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Fått pris på att fylla vår tomt på nästan 2 rai, med 1.5 meter fyllnadsmassor. IMG_0521.JPG Kom dey från Arselet?? Hi Hi Gott Nytt! MVH Peter & Somjin Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu