Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Pluggen ser bra ut men köttet ingen marmonering skulle inte platsa på mitt bord---

 

 

 

 

o var skrev jag att köttet var välhängt(mörat)?? visst kunde köttet varit mer marmorerat men vi tre som åt tyckte i alla fall att det smakade fantastiskt gott!!

 

trevligt att du inte verkar vara en potatistaliban i alla fall! :crazy:  :thumbsup:

Ändrades av ellim63
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kikar på nätet och ramlade över en nättidning som är allt annat än sann, sund eller förnuftig.

Helt otroligt att de orkar sitta och knåpa ihop så mycket idi*ti. Roligt är ju dock att redaktörerna tycks ju få besöka en massa sidor som innehåller sådant de hatar för att få ihop material till sina sk "artiklar".

 

post-6637-0-33782500-1389001627.jpg

 

http://hantisverige.wordpress.com/

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger på soffan och försöker samla kraft så jag kan gå och träna, men det är ju så förbannat tråkigt...

post-6130-0-92812900-1389003006_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillagar kvällens middag.

Robbanthai

post-8360-1389006821,83_thumb.jpg

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är hos frugans kompis i Ramkamheang som är frissa och allt ska åtgärdas, hår och naglar.

Själv njuter jag av en Chang.

post-9991-1389007832,97_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tre timmars behandling nu. Gubben har gått och lagt sig efter ha testat snus, hehe. Får sluta upp med att bjuda på snus i Thailand.

Hoppas att det snart är klart! Changen är slut så nu får jag nöja mig med Leo.

post-9991-1389010394,34_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger på soffan och försöker samla kraft så jag kan gå och träna, men det är ju så förbannat tråkigt...

attachicon.gifimage.jpg

 

Upp med dig din flötröv :loc: .

09.00    Kaffe latte...check

10.30    Tränat..check

11.00    Frukost..check

12.00    Simmat och bastat...check

13.00    Klippt mig..check

13.05    Soffan med kaffe...check

 

Skoj o träna :nono: nödvändigt ont, speciellt för dig om du ska komma i din onepiece i xxl som du fick i julklapp :y2:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Upp med dig din flötröv :loc: .

09.00    Kaffe latte...check

10.30    Tränat..check

11.00    Frukost..check

12.00    Simmat och bastat...check

13.00    Klippt mig..check

13.05    Soffan med kaffe...check

 

Skoj o träna :nono: nödvändigt ont, speciellt för dig om du ska komma i din onepiece i xxl som du fick i julklapp :y2:

Jag har oxå genomfört årets första träningspass,kan väl inte påstå att det var skönt men men.Nu pustar jag ut med en Löfbergs Lila med en skvätt 3% mjölk i  :thumbsup: Och i morgon ska det gnällas över träningsvärk=vila  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

På väg mot strandpartyt i Hua Hin.

Oturligt nog så har man hamnat i vagnen bredvid restaurangvagnen. Ha ha.

Inväntar Småland och Heno som garanterat trippar förbi här snart.

post-3468-0-10519800-1389012495.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Upp med dig din flötröv :loc: .

09.00    Kaffe latte...check

10.30    Tränat..check

11.00    Frukost..check

12.00    Simmat och bastat...check

13.00    Klippt mig..check

13.05    Soffan med kaffe...check

 

Skoj o träna :nono: nödvändigt ont, speciellt för dig om du ska komma i din onepiece i xxl som du fick i julklapp :y2:

min onepice passar perfekt det är bara något fel på dragkedjan som ej går att stänga över magen.

fan vad grymma vi kommer se ut på pizzan nästa gång i våra likadana onepiece, ser redan fram mot det :)

 

Blev faktiskt ett träningpass till slut men det är så förbannat trögt att ta sig dit, väl på plats funkar det hyfsat... utmaningen blir imorgon när klockan ringer 05:15

Link to comment
Dela på andra sajter

Det dröjde inte mer än två minuter innan Småland dök upp.

Kevin blev strålande glad att se ett farrang-ansikte han kände igen post-3468-0-11502100-1389013344.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

min onepice passar perfekt det är bara något fel på dragkedjan som ej går att stänga över magen.

fan vad grymma vi kommer se ut på pizzan nästa gång i våra likadana onepiece, ser redan fram mot det :)

 

Blev faktiskt ett träningpass till slut men det är så förbannat trögt att ta sig dit, väl på plats funkar det hyfsat... utmaningen blir imorgon när klockan ringer 05:15

 

Det gör inget, har sett att det är väldigt poppis att bara kunna knäppa skjortan två knappar här på Mpr, så same same :thumbsup:

 

Gott, mmmm klockan ja, 05.05 ringer min imorgon, tror det blir två snooze innan jag är uppe,fy fan :crazy: men det är ju snart fredag igen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör inget, har sett att det är väldigt poppis att bara kunna knäppa skjortan två knappar här på Mpr, så same same :thumbsup:

 

Gott, mmmm klockan ja, 05.05 ringer min imorgon, tror det blir två snooze innan jag är uppe,fy fan :crazy: men det är ju snart fredag igen.

Skönt att se att dina skattekronor ska börja trilla in igen  :14: nu har du latat dig tillräckligt länge ,seså.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag va det fritt inträde till Stockholm så vi åkte dit å kika på djuren, men tro inte det blir några bilder därifrån,

 

en viss modd tycker ju vi gör såå dåliga resereportage,  fyy fan hur man kan utryckka sig , en stor jävla ursäkt till alla i forumet är på sin plats :13:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag va det fritt inträde till Stockholm så vi åkte dit å kika på djuren, men tro inte det blir några bilder därifrån,

 

en viss modd tycker ju vi gör såå dåliga resereportage,  fyy fan hur man kan utryckka sig , en stor jävla ursäkt till alla i forumet är på sin plats :13:

 

Du får nog bättra på läsförståelsen husse, han har redan lämnat en förklaring till alla som inte förstod det han skrev.

Vilket i korta drag var om att hur folk kan uppleva "samma sak"  på så olika sätt.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog bättra på läsförståelsen husse, han har redan lämnat en förklaring till alla som inte förstod det han skrev.

Vilket i korta drag var om att hur folk kan uppleva "samma sak" på så olika sätt.

Då måste han gömt det väl, jag har då inte sett något

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ligger på soffan och försöker samla kraft så jag kan gå och träna, men det är ju så förbannat tråkigt...

attachicon.gifimage.jpg

 

Är det en blueprint/ritning över riksbankens underjordstunnlar du har vid fotändan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

molar poppcorn dricker club a nu nar gumman inte ar har sa blir det dubbelprilla och ska forsoka skumma resenarens trad  :crazy:  :umnik:  :umnik:  :victory:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste han gömt det väl, jag har då inte sett något

 

Kom inte ihåg i vilken tråd, men läser du om originalinlägget så kritiserar han inte några resetrådar utan nämner några

som har övervägande positivt budskap/mindre positivt. Och undrar väl varför man upplever ungefär samma saker så olika.

Nog sagt om det///Försvarsadvokaten :whoco5:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom inte ihåg i vilken tråd, men läser du om originalinlägget så kritiserar han inte några resetrådar utan nämner några som har övervägande positivt budskap/mindre positivt

Och undrar väl varför man upplever ungefär samma saker så olika.

Nog sagt om det///Försvarsadvokaten :whoco5:

Gå och lägg dig nu så du orkar pynta skatt i morgon  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom inte ihåg i vilken tråd, men läser du om originalinlägget så kritiserar han inte några resetrådar utan nämner några som har övervägande positivt budskap/mindre positivt

Och undrar väl varför man upplever ungefär samma saker så olika.

Nog sagt om det///Försvarsadvokaten :whoco5:

är nästan säker på att det var i GST.s resetråd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag va det fritt inträde till Stockholm så vi åkte dit å kika på djuren, men tro inte det blir några bilder därifrån,

 

en viss modd tycker ju vi gör såå dåliga resereportage,  fyy fan hur man kan utryckka sig , en stor jävla ursäkt till alla i forumet är på sin plats :13:

det kan du glömma från honom he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...